Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 22:06 

Hardtraxxer

xypes schreef:
@Madhatz, mooie vocals. Ik hou niet van reversed bass, haalt de sfeer uit de track vind ik^^
Al bij al leuk mainstream nummertje but not my cup of tea :)

@Edgie:
Vind de bas best wel goed klinke. Melodie is voor mij de hele tijd hetzelfde
(heb dit probleem ook vaak zo) komt in orde :)

@v-power:
Intro s gewoontjes. Bas klinkt zo beetje dof maar stoort mij eigenlijk niet zoveel.
Misschien die screeches lager zetten/bass harder zetten denk ik zo!
Als je 2e keer bass begint vind ik die screech die erachter zit echt heel erg vervelend en schril klinken,
zou ik toch veranderen.

@Axora:
Er zit een kleine klick op je bass in het begin. Wel lekker melodietje!

Hier is mijn 'dark' track. Met vocals (zitten nog niet helemaal goed)
en nog wat andere effectjes erbij, blijven doorzoeken. Ook heb ik de bassen wat veranderd!

Wat vinden jullie van in het begin als er ineens die schrille klankt bijkomt die weggaat?
Is deze niet goed, te hard,...?

Hopenlijk wat feedback :D
Bedankt

dat klikje is de punch lol, :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 22:23 

Hardtraxxer

Ja, weet niet hoe alles heet. Maar die klinkt niet superlekker dan die punch :)

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 12:05 

Hardtraxx Newbie

xypes schreef:
@Madhatz, mooie vocals. Ik hou niet van reversed bass, haalt de sfeer uit de track vind ik^^
Al bij al leuk mainstream nummertje but not my cup of tea :)

@Edgie:
Vind de bas best wel goed klinke. Melodie is voor mij de hele tijd hetzelfde
(heb dit probleem ook vaak zo) komt in orde :)

@v-power:
Intro s gewoontjes. Bas klinkt zo beetje dof maar stoort mij eigenlijk niet zoveel.
Misschien die screeches lager zetten/bass harder zetten denk ik zo!
Als je 2e keer bass begint vind ik die screech die erachter zit echt heel erg vervelend en schril klinken,
zou ik toch veranderen.

@Axora:
Er zit een kleine klick op je bass in het begin. Wel lekker melodietje!

Hier is mijn 'dark' track. Met vocals (zitten nog niet helemaal goed)
en nog wat andere effectjes erbij, blijven doorzoeken. Ook heb ik de bassen wat veranderd!

Wat vinden jullie van in het begin als er ineens die schrille klankt bijkomt die weggaat?
Is deze niet goed, te hard,...?

Hopenlijk wat feedback :D
Bedankt

Kan weinig opmaken uit je track ;)
Alles kraakt als de tering….
Ik kan af en toe een kick horen, je kicks zijn btw niet echt hardstyle stijl, Misschien was dat ook niet de bedoeling maar probeer het allemaal niet te rommelig te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 12:45 

Hardtraxxer

Euhm, gekraak hoor ik precies toch niet?
En die kicks zijn toch gewone (niet echt hs maar dat is idd niet de bedoeling).
Je hoort toch alles in die kick ofniet?

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 16:35 

Hardtraxx Newbie

xypes schreef:

gr

hmm bij 4:00 hoor ik eindelijk soort van kick maar uit de rest kan ik niet opmaken of er nu een kick onder zit.
Ik weet niet met wat voor monitors/speakers je produced maar het kan dat het daar leuk op klinkt.. dat had ik ook
toen ik nog op een logitech setje werkte... maar volgens mij moet dit ook gewoon redelijk te horen zijn zonder fatsoenlijke monitoren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 17:50 

Hardtraxxer

xypes schreef:

gr

het is inderdaad een grote rommelige boel. dr zit totaal geen arrangement in volgens mij, en je hebt denk ik weinig tot niks geEQ'ed. niks gepanned, alles staat loodrecht in t midden met het volle frequentiespectrum. nu hoor ik niks dan wat vage geluiden, die ik overigens ook niet mooi vind klinken, en wat rommel.

en aan mijn speakers zal het niet liggen, want ik luister op KRK,
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 19:10 

Hardtraxx Elite

MadHatz schreef:
Voila weer een nieuwe klaar, let me know ;)

Klinkt goed :thumbup: . Maar is die reverse niet van die samplepack van Alphaverb 'Digital Society'?
Een aantal geluiden uit de itnro komen me er ook bekend van voor ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 22:22 

Hardtraxxer

Laatste tijd een beetje bezig geweest met een bootleg van Summerjam, tot nu toe vind ik hem al aardig gelukt :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 23:10 

Hardtraxxer

@hardphonic De climaxen zijn heel onverwachts en ze missen kracht. Dit komt denk ik omdat de opbouw niet echt bij hardstyle past, en door de vocals na de climax door te laten gaan, klapt het er minder in. Desondanks wel een leuk idee, en de kick klinkt zeker lekker!

Ik ben een poosje met een aantal nieuwe tracks bezig geweest, en eentje is er nu af. Hier alvast een preview, ik zal hem binnenkort weggeven! :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 09:58 

Hardtraxxer

pim schreef:
@hardphonic De climaxen zijn heel onverwachts en ze missen kracht. Dit komt denk ik omdat de opbouw niet echt bij hardstyle past, en door de vocals na de climax door te laten gaan, klapt het er minder in. Desondanks wel een leuk idee, en de kick klinkt zeker lekker!

Ik ben een poosje met een aantal nieuwe tracks bezig geweest, en eentje is er nu af. Hier alvast een preview, ik zal hem binnenkort weggeven! :D

Leuke melodie, goede synth, Alleen je kick's missen veel kracht, je punch/distortion zijn goed alleen ik mis die bass :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 13:04 

Hardtraxxer

@Pim
Het begin klinkt wel heel erg als loopmmachine niet :D?
Dacht ik zeg het even, klinkt wel weer lekker.

En EQ'en enzo ken ik gewoon niks van, zal eens kijken.
Maar die kicks klinken thuis en heb ze ook al s bij iemand anders geluisterd,
best wel goed^^ Het is niet een standaard kick met veel punch
maar meer naar een hardcore kick denk ik?

Snap het zelf niet zo goed maarja :)
Vandaag eens rondneuzen op het internet

bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 13:39 

Hardtraxxer

@d-force Klopt, er zit niet heel veel bass in de kick, maar dit komt vooral door youtube! In het origineel hoor en voel je het beter, ben hem nog aan het afmixen, dus een beetje meer bas kan misschien geen kwaad. Thanks! :thumbsup:

@xypes Haha, nu je het zegt. Heb loopmachine lang niet gehoord, maar nu ik hem terugluister heb je toch een beetje gelijk xd .
Over je kick, het ligt misschien ook aan de afmix van je hele track. Alle andere geluiden moet je minder laag geven, zodat hier ruimte is voor de bas van je kick. Verder moet je inderdaad je kick zelf gewoon beter eqen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 21:03 

Artiest

@ Pim, klinkt netjes! Iets meer laag in de kick zou kunnen idd. Verder vind ik de vocals een beetje onverstaanbaar, en wat op de achtergrond. Die mogen wel iets harder van mij. Voor de rest goed bezig!

Hier wat ik tot nu toe heb voor de Creation remix van Zatox:

Graag feedback! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 21:44 

Hardtraxxer

Korey schreef:
@ Pim, klinkt netjes! Iets meer laag in de kick zou kunnen idd. Verder vind ik de vocals een beetje onverstaanbaar, en wat op de achtergrond. Die mogen wel iets harder van mij. Voor de rest goed bezig!

Hier wat ik tot nu toe heb voor de Creation remix van Zatox:

Graag feedback! :)

Ja, best vet! Misschien nog de punch wat meer distrten/EQ'en, maar ik vind hem zeker niet slecht... En Oh ja, mischien wel je eigen screeches gebruiken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:08 

Artiest

Thanks :) En die screech hou ik zo, heb nu die van het origineel gebruikt maar wel op mijn eigen manier zegmaar, daarom is het een remix toch? ;) In de rest van de track ga ik wel meer mijn eigen sounds gebruiken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:20 

Hardtraxxer

Hier een nieuw stukje

Ben benieuwd naar jullie feedback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 15:11 

Hardtraxxer

State91, maak dat nummer aub af. Zo lekker om te luisteren. Erg goed gedaan, ik ben jaloers :3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 17:20 

Hardtraxxer

@korey thanks, zal eraan werken! Klinkt lekker hoor die intro van creation! Vind het juist gaaf wat je met die originele screeches hebt gedaan. Inderdaad mag de kick wel wat meer kracht gebruiken, maar hij klinkt wel goed :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 17:43 

Hardtraxxer

state91 schreef:
Hier een nieuw stukje

Ben benieuwd naar jullie feedback!

Klinkt zeker goed, ben benieuwd naar het eindresultaat! Wel zou ik de synth nog wat voller maken.

Hier ben ik momenteel mee bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 11:42 

Hardtraxxer

@Vritzy wow deze klinkt echt vet! die mid intro is echt lekker, probeer de punch in je kick nog iets agressiever te maken voor de rest heb ik niks op te merken :thumbsup:

zatox creaction remix, wat vinden jullie van de melodie en de kick?

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:30 

Hardtraxx Newbie

Supernatural schreef:
@Vritzy wow deze klinkt echt vet! die mid intro is echt lekker, probeer de punch in je kick nog iets agressiever te maken voor de rest heb ik niks op te merken :thumbsup:

melodie vind ik te saai en de kick te hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 14:04 

Hardtraxx Elite

Vind die kick eigenlijk wel lekker werken! T klinkt alleen een beetje vlak, ik zou er iets meer reverb op gooien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 16:32 

Hardtraxxer

Supernatural schreef:

Thanks!

In de remix van jou zou ik nog wat geluiden onder de melodie doen (een pad, pluck, sidechained synth oid) En de kick zou ik wat minder dist geven. Succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 12:50 

Hardtraxxer

Supernatural schreef:

Zou wat meer reeverb op je synth doen, en je kick kan idd wat meer punch gebruiken :)

Ik ben vandaag/gisteren een beetje met house bezig geweest om te kijken wat daar uit zou komen :p dit is het resultaat;
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 17:41 

Hardtraxx Addict

DForcer, klinkt wel aardig! alleen clipt ie volgens mij nogal, dus zou je volumes wat beter afstellen. Je bass overheerst bijvoorbeeld heel erg waardoor de kick weggedrukt wordt en alleen de hoge schelle tonen van je lead te horen zijn.
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner