Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 20:02 
 
Hardtraxx Newbie

Bakker Fijnebol schreef:
Mijn nieuwe melo:




Ik ga mee met de rest. Maar hier toch je gevraagde feedback...

Melodie is vet, vind em alleen erg druk. Ik zou hem wel eens willen horen in een synth met een kick... ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 20:14 
 
Hardtraxxer

DCanick schreef:
Bakker Fijnebol schreef:
Mijn nieuwe melo:




Ik ga mee met de rest. Maar hier toch je gevraagde feedback...

Melodie is vet, vind em alleen erg druk. Ik zou hem wel eens willen horen in een synth met een kick... ben benieuwd.



Dank je, ik zal volgende week eens een previewtje brouwen... In ieder geval zal ik ook wat feedback gaan geven, nogmaals sorry!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 20:44 
 
Hardtraxx Newbie



Mijn nieuwe nummer hij is nog lang niet af maar wil ff weten wat jullie er van vinden.

Sjekkie
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 20:48 
 
Hardtraxxer

Zsjekkie schreef:


Mijn nieuwe nummer hij is nog lang niet af maar wil ff weten wat jullie er van vinden.

Sjekkie


Ik moet niks zeggen, maar zeg het toch: je had misschien ff hierboven moeten kijken... Scheelt je een hoop reacties(ik spreek uit ervaring :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

oke Bakker omdat je sorry zei geef ik je ff feedback.

je melodie is best wel druk maar kan iets vets worden met een synth en een kick eronder daarna wil ik het nog wel eens horen, wnat nu klinkt hij wat inspiratieloos en chaotisch.

Ik verveelde me zonet en heb dit gemaakt.



Als je de melodie wilt hebben moet je me maar even pm'en.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 00:25 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
oke Bakker omdat je sorry zei geef ik je ff feedback.

je melodie is best wel druk maar kan iets vets worden met een synth en een kick eronder daarna wil ik het nog wel eens horen, wnat nu klinkt hij wat inspiratieloos en chaotisch.

Ik verveelde me zonet en heb dit gemaakt.



Als je de melodie wilt hebben moet je me maar even pm'en.


Klinkt niet slecht! Hoe lang heb je erop gezeten???
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 09:00 
 
Hardtraxxer

@Case Dj, lekker melodietje :)

Ik ben nog nieuw hier en nog niet zo heel lang bezig met FL Studio te gebruiken dus tips zijn altijd welkom :)
Ik heb hier geprobeert een mix tussen industrial en hardstyle te maken in het 2e deel, het midden is wat te lang en het einde klinkt te leeg vind ik...

http://soundcloud.com/xypes-will-e/1234-1


Ook heb ik nog een vraagje: Als ik kicks maak en deze opsla en deze dan terug importeer dan klinke deze vaak anders en as ik dan geen hele noten gebruiken klinken ze 'zo heel kort'^^. Is dit altijd zo of hoe komt dit?

Commentaar en tips zouden heel fijn zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 13:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bakker Fijnebol schreef:
Case Dj schreef:
oke Bakker omdat je sorry zei geef ik je ff feedback.

je melodie is best wel druk maar kan iets vets worden met een synth en een kick eronder daarna wil ik het nog wel eens horen, wnat nu klinkt hij wat inspiratieloos en chaotisch.

Ik verveelde me zonet en heb dit gemaakt.



Als je de melodie wilt hebben moet je me maar even pm'en.


Klinkt niet slecht! Hoe lang heb je erop gezeten???


een klein half uurtje :P meer echt niet. kick had ik al een keer ofso en melodie is in een kwartier gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 14:13 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
Bakker Fijnebol schreef:
Case Dj schreef:
oke Bakker omdat je sorry zei geef ik je ff feedback.

je melodie is best wel druk maar kan iets vets worden met een synth en een kick eronder daarna wil ik het nog wel eens horen, wnat nu klinkt hij wat inspiratieloos en chaotisch.

Ik verveelde me zonet en heb dit gemaakt.



Als je de melodie wilt hebben moet je me maar even pm'en.


Klinkt niet slecht! Hoe lang heb je erop gezeten???


een klein half uurtje :P meer echt niet. kick had ik al een keer ofso en melodie is in een kwartier gemaakt.



Oh okee, da's toch netjes dan! Hoe lang maak je al muziek???
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 14:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

2 jaar nu en 1 jaar erg in verdiept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 14:59 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
2 jaar nu en 1 jaar erg in verdiept.



Haha jij ook al!:D Ik ook zo ongeveer:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 15:11 
 
Hardtraxxer

@Xypes Je kick heeft niet genoeg punch, mag sowieso nog wel aan gewerkt worden. Het idee snap ik wel, maar de sounds klinken niet echt afgewerkt, maak het wat voller!

@Case haha dat gitaartje in het begin is echt kut xd . Lekkere kick wel! :thumbup:


Bakker Fijnebol schreef:
Case Dj schreef:
2 jaar nu en 1 jaar erg in verdiept.



Haha jij ook al!:D Ik ook zo ongeveer:P


haha klinkt stom omdat ik pas 18 ben, maar ben al meer dan 10 jaar bezig met 'produceren'. Sinds een jaar of 5, 6 is het wat serieuzer geworden :D .
Heb nu een hele tijd aan het volgende gewerkt, nieuwe kick gemaakt etc. Wordt eens tijd dat ik een keer iets afmaak. Iemand feedback/tips?

[zippy]http://www30.zippyshare.com/v/95005538/file.html[/zippy]

Zippyshare verkracht de kwaliteit wel een beetje, je kan hem altijd downloaden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 15:34 
 
Hardtraxxer

pim schreef:
@Xypes Je kick heeft niet genoeg punch, mag sowieso nog wel aan gewerkt worden. Het idee snap ik wel, maar de sounds klinken niet echt afgewerkt, maak het wat voller!

@Case haha dat gitaartje in het begin is echt kut xd . Lekkere kick wel! :thumbup:


Bakker Fijnebol schreef:
Case Dj schreef:
2 jaar nu en 1 jaar erg in verdiept.



Haha jij ook al!:D Ik ook zo ongeveer:P


haha klinkt stom omdat ik pas 18 ben, maar ben al meer dan 10 jaar bezig met 'produceren'. Sinds een jaar of 5, 6 is het wat serieuzer geworden :D .
Heb nu een hele tijd aan het volgende gewerkt, nieuwe kick gemaakt etc. Wordt eens tijd dat ik een keer iets afmaak. Iemand feedback/tips?


Wauw, heerlijke track! Ik zou misschien nog een Ohmicide op de punch gooien, en de lage frecuencies clippen een beetje(heb ik het idee, bij de FX'en en de kick), maar ik weet niet of je een HQ preview hebt geupload... In ieder geval erg nice!

http://www30.zippyshare.com/v/95005538/file.html

Zippyshare verkracht de kwaliteit wel een beetje, je kan hem altijd downloaden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 16:03 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
http://www30.zippyshare.com/v/95005538/file.html

Zippyshare verkracht de kwaliteit wel een beetje, je kan hem altijd downloaden ^^


dan moet je rechts boven op HD klikken. Klinkt hij als t goed is als de orginele kwaliteit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 18:55 
 
Hardtraxxer

Combustion schreef:
Citaat:
[zippy]http://www30.zippyshare.com/v/95005538/file.html[/zippy]

Zippyshare verkracht de kwaliteit wel een beetje, je kan hem altijd downloaden ^^


dan moet je rechts boven op HD klikken. Klinkt hij als t goed is als de orginele kwaliteit :)


Thanks, weer wat geleerd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

geen idee op wie ik nu feedback moet geven want het is een rommeltje hier xd



toch maar doorgegaan met die melodie heb de kick ook opnieuw gesampled.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 20:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Het ritme van je melodie klopt niet of zo, klinkt heel chaotisch. Maar klinkt verder wel goed.

EDIT- Hier weer wat van mij:



Klopt. dat begin dingetje heeft een ander ritme dat heb ik inmiddels aan aangepast :)

over jou testje.

je lead is erg droog en leeg je kick klinkt al wel goed ik zou nog even goed eq'en zodat hij er lekker helder uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 22:57 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Het ritme van je melodie klopt niet of zo, klinkt heel chaotisch. Maar klinkt verder wel goed.

EDIT- Hier weer wat van mij:


Kheb het idee dat je baseline een beetje vals is...

Hier een stukje van mijn volgende track The oppertunity.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 08:32 
 
Hardtraxxer

@Fijnebol Tnx man! :thumbsup: Ik heb wel een goeie kwaliteit geupload ja, maar geloof me, hij clipt niet! De kick is inderdaad nog niet helemaal afgewerkt, zal eens kijken of ohmicide op de punch helpt, bedankt voor die tip! :thumbup:

@case Zoals cruelty zegt, de melodielijn loopt niet erg soepel, probeer een goeie driekwartsmaat aan te houden. Sund, want de melodie klinkt niet verkeerd en zoals ik al zei de kick ook! ^^

@cruelty De kick kan wel lekker worden, maar heeft inderdaad nog de nodige afwerkingen nodig. Maar volgens mij pitched ie niet vals zoals hierboven wordt beweerd..

@dirtynoize Ergens zit teveel reverb op, volgens mij is het de lead. Klinkt een beetje als een galmbak zo! De lead mag ook wel wat voller; meer layers, misschien een klein beetje distortion of een phaser? De kick klinkt wel lekker! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@dirtynoizez, je kick pitch nog niet helemaal mooi maar vind het een vet idee. Melodie is ook lekker

Ikzelf heb hier ff een projectje gemaakt van mijn nieuwe lead en kick, melodie is een aangepaste van zo'n kerel van het forum(ben heel ff de naam kwijt)
[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/81113432/file.html[/zippy]

Edit: Zal hem even op soundcloud gooien want dit klinkt heel anders :P
Edit 2: Je moet ff SD veranderen in HD bovenin, dan is het al beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:50 
 
Hardtraxxer

The Indicator schreef:
@dirtynoizez, je kick pitch nog niet helemaal mooi maar vind het een vet idee. Melodie is ook lekker

Ikzelf heb hier ff een projectje gemaakt van mijn nieuwe lead en kick, melodie is een aangepaste van zo'n kerel van het forum(ben heel ff de naam kwijt)
[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/81113432/file.html[/zippy]

Edit: Zal hem even op soundcloud gooien want dit klinkt heel anders :P
Edit 2: Je moet ff SD veranderen in HD bovenin, dan is het al beter :)


De melodie en de synth erbij klinken lekker, volgensmij is je kick ook goed te doen. Zou alleen je punch wat zachter zetten en iets meer EQ rond de 1000hz.

Hier wat van mij kant, hoor graag feedback over hoe ik mijn afmix kan verbeteren.

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:49 
 
Hardtraxxer

hoezo afmix, zo slecht is ie niet hoor.. je kick drukt niks weg maar die mist ook nogal wat, denk dat je je daar wat meer op moet focussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:48 
 
Hardtraxxer

pim schreef:
@Fijnebol Tnx man! :thumbsup: Ik heb wel een goeie kwaliteit geupload ja, maar geloof me, hij clipt niet! De kick is inderdaad nog niet helemaal afgewerkt, zal eens kijken of ohmicide op de punch helpt, bedankt voor die tip! :thumbup:

@case Zoals cruelty zegt, de melodielijn loopt niet erg soepel, probeer een goeie driekwartsmaat aan te houden. Sund, want de melodie klinkt niet verkeerd en zoals ik al zei de kick ook! ^^

@cruelty De kick kan wel lekker worden, maar heeft inderdaad nog de nodige afwerkingen nodig. Maar volgens mij pitched ie niet vals zoals hierboven wordt beweerd..

@dirtynoize Ergens zit teveel reverb op, volgens mij is het de lead. Klinkt een beetje als een galmbak zo! De lead mag ook wel wat voller; meer layers, misschien een klein beetje distortion of een phaser? De kick klinkt wel lekker! ^^


Ik zij niet dat die vals pitcht xD Die baseline is vals in mijn oren... Zegmaar verkeerde toonhoogtes
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:05 
 
Hardtraxxer

The Indicator schreef:
@dirtynoizez, je kick pitch nog niet helemaal mooi maar vind het een vet idee. Melodie is ook lekker

Ikzelf heb hier ff een projectje gemaakt van mijn nieuwe lead en kick, melodie is een aangepaste van zo'n kerel van het forum(ben heel ff de naam kwijt)
[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/81113432/file.html[/zippy]

Edit: Zal hem even op soundcloud gooien want dit klinkt heel anders :P
Edit 2: Je moet ff SD veranderen in HD bovenin, dan is het al beter :)


Erg nette lead en kick!
Sowieso klinkt je kick gewoon erg goed bij deze synth, goed gesidechained en geen enkele sound valt weg.
Waarmee maak je je kicks & leads als ik vragen mag?

Hierbij ook iets van mij, net een middagje gewerkt aan het verbeteren van me kick (begint al steeds beter te klinken) en me lead ben ik ook het perfectioneren.

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
@dirtynoizez, je kick pitch nog niet helemaal mooi maar vind het een vet idee. Melodie is ook lekker

Ikzelf heb hier ff een projectje gemaakt van mijn nieuwe lead en kick, melodie is een aangepaste van zo'n kerel van het forum(ben heel ff de naam kwijt)
[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/81113432/file.html[/zippy]

Edit: Zal hem even op soundcloud gooien want dit klinkt heel anders :P
Edit 2: Je moet ff SD veranderen in HD bovenin, dan is het al beter :)

Het stuk vanaf 0:28 seconden is vrij leeg je zou hier eventueel wat dingen aan toe kunnen voegen. Ook zit er voor mijn idee wat te veel reverb op je lead. Je kick kan ook nog wel wat aandacht gebruiken. Voor de rest vooral mee verder gaan!
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner