Ik ga mee met de rest. Maar hier toch je gevraagde feedback...
Melodie is vet, vind em alleen erg druk. Ik zou hem wel eens willen horen in een synth met een kick... ben benieuwd.
Ik ga mee met de rest. Maar hier toch je gevraagde feedback...
DCanick wrote:Ik ga mee met de rest. Maar hier toch je gevraagde feedback...
Melodie is vet, vind em alleen erg druk. Ik zou hem wel eens willen horen in een synth met een kick... ben benieuwd.
Ik moet niks zeggen, maar zeg het toch: je had misschien ff hierboven moeten kijken... Scheelt je een hoop reacties(ik spreek uit ervaringZsjekkie wrote:View on SoundCloud
Mijn nieuwe nummer hij is nog lang niet af maar wil ff weten wat jullie er van vinden.
Sjekkie
Klinkt niet slecht! Hoe lang heb je erop gezeten???Case Dj wrote:oke Bakker omdat je sorry zei geef ik je ff feedback.
je melodie is best wel druk maar kan iets vets worden met een synth en een kick eronder daarna wil ik het nog wel eens horen, wnat nu klinkt hij wat inspiratieloos en chaotisch.
Ik verveelde me zonet en heb dit gemaakt.
View on SoundCloud
Als je de melodie wilt hebben moet je me maar even pm'en.
een klein half uurtjeBakker Fijnebol wrote:Klinkt niet slecht! Hoe lang heb je erop gezeten???Case Dj wrote:oke Bakker omdat je sorry zei geef ik je ff feedback.
je melodie is best wel druk maar kan iets vets worden met een synth en een kick eronder daarna wil ik het nog wel eens horen, wnat nu klinkt hij wat inspiratieloos en chaotisch.
View on SoundCloud
Als je de melodie wilt hebben moet je me maar even pm'en.
Case Dj wrote:een klein half uurtjeBakker Fijnebol wrote:Klinkt niet slecht! Hoe lang heb je erop gezeten???Case Dj wrote:oke Bakker omdat je sorry zei geef ik je ff feedback.
View on SoundCloud
Als je de melodie wilt hebben moet je me maar even pm'en.meer echt niet. kick had ik al een keer ofso en melodie is in een kwartier gemaakt.
Case Dj wrote:2 jaar nu en 1 jaar erg in verdiept.
haha klinkt stom omdat ik pas 18 ben, maar ben al meer dan 10 jaar bezig met 'produceren'. Sinds een jaar of 5, 6 is het wat serieuzer gewordenBakker Fijnebol wrote:Case Dj wrote:2 jaar nu en 1 jaar erg in verdiept.
Haha jij ook al!:D Ik ook zo ongeveer:P
pim wrote:@Xypes Je kick heeft niet genoeg punch, mag sowieso nog wel aan gewerkt worden. Het idee snap ik wel, maar de sounds klinken niet echt afgewerkt, maak het wat voller!
@Case haha dat gitaartje in het begin is echt kut. Lekkere kick wel!
![]()
haha klinkt stom omdat ik pas 18 ben, maar ben al meer dan 10 jaar bezig met 'produceren'. Sinds een jaar of 5, 6 is het wat serieuzer gewordenBakker Fijnebol wrote:Case Dj wrote:2 jaar nu en 1 jaar erg in verdiept.
Haha jij ook al!:D Ik ook zo ongeveer:P.
Heb nu een hele tijd aan het volgende gewerkt, nieuwe kick gemaakt etc. Wordt eens tijd dat ik een keer iets afmaak. Iemand feedback/tips?
Wauw, heerlijke track! Ik zou misschien nog een Ohmicide op de punch gooien, en de lage frecuencies clippen een beetje(heb ik het idee, bij de FX'en en de kick), maar ik weet niet of je een HQ preview hebt geupload... In ieder geval erg nice!
http://www30.zippyshare.com/v/95005538/file.html
Zippyshare verkracht de kwaliteit wel een beetje, je kan hem altijd downloaden
dan moet je rechts boven op HD klikken. Klinkt hij als t goed is als de orginele kwaliteithttp://www30.zippyshare.com/v/95005538/file.html
Thanks, weer wat geleerdCombustion wrote:dan moet je rechts boven op HD klikken. Klinkt hij als t goed is als de orginele kwaliteithttp://www30.zippyshare.com/v/95005538/file.html
Klopt. dat begin dingetje heeft een ander ritme dat heb ik inmiddels aan aangepastCruelty wrote:Het ritme van je melodie klopt niet of zo, klinkt heel chaotisch. Maar klinkt verder wel goed.
EDIT- Hier weer wat van mij:
View on SoundCloud
Kheb het idee dat je baseline een beetje vals is...Cruelty wrote:Het ritme van je melodie klopt niet of zo, klinkt heel chaotisch. Maar klinkt verder wel goed.
EDIT- Hier weer wat van mij:
View on SoundCloud
De melodie en de synth erbij klinken lekker, volgensmij is je kick ook goed te doen. Zou alleen je punch wat zachter zetten en iets meer EQ rond de 1000hz.The Indicator wrote:@dirtynoizez, je kick pitch nog niet helemaal mooi maar vind het een vet idee. Melodie is ook lekker
Ikzelf heb hier ff een projectje gemaakt van mijn nieuwe lead en kick, melodie is een aangepaste van zo'n kerel van het forum(ben heel ff de naam kwijt)
http://www53.zippyshare.com/v/81113432/file.html
Edit: Zal hem even op soundcloud gooien want dit klinkt heel anders
Edit 2: Je moet ff SD veranderen in HD bovenin, dan is het al beter
Ik zij niet dat die vals pitcht xD Die baseline is vals in mijn oren... Zegmaar verkeerde toonhoogtespim wrote:@Fijnebol Tnx man!Ik heb wel een goeie kwaliteit geupload ja, maar geloof me, hij clipt niet! De kick is inderdaad nog niet helemaal afgewerkt, zal eens kijken of ohmicide op de punch helpt, bedankt voor die tip!
![]()
@case Zoals cruelty zegt, de melodielijn loopt niet erg soepel, probeer een goeie driekwartsmaat aan te houden. Sund, want de melodie klinkt niet verkeerd en zoals ik al zei de kick ook!![]()
@cruelty De kick kan wel lekker worden, maar heeft inderdaad nog de nodige afwerkingen nodig. Maar volgens mij pitched ie niet vals zoals hierboven wordt beweerd..
@dirtynoize Ergens zit teveel reverb op, volgens mij is het de lead. Klinkt een beetje als een galmbak zo! De lead mag ook wel wat voller; meer layers, misschien een klein beetje distortion of een phaser? De kick klinkt wel lekker!
Erg nette lead en kick!The Indicator wrote:@dirtynoizez, je kick pitch nog niet helemaal mooi maar vind het een vet idee. Melodie is ook lekker
Ikzelf heb hier ff een projectje gemaakt van mijn nieuwe lead en kick, melodie is een aangepaste van zo'n kerel van het forum(ben heel ff de naam kwijt)
Het stuk vanaf 0:28 seconden is vrij leeg je zou hier eventueel wat dingen aan toe kunnen voegen. Ook zit er voor mijn idee wat te veel reverb op je lead. Je kick kan ook nog wel wat aandacht gebruiken. Voor de rest vooral mee verder gaan!The Indicator wrote:@dirtynoizez, je kick pitch nog niet helemaal mooi maar vind het een vet idee. Melodie is ook lekker