Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Combustion wrote:
DCanick wrote:Hier een preview van iets waar ik afgelopen tijd mee bezig ben geweest. Het is een sample kick, weet ik. Dit omdat ik nu 5 a 6 maandjes produceer en sinds 3 weken ben overstapt op cubase. Ik ben hard bezig met oefenen op een kick, maar zoals jullie weten is dat geen makkelijke opgave :$ . Al met al, dit is mijn tweede track ooit en m'n eerste in cubase. Feedback is meer dan welkom xd

View on SoundCloud
ik ben helemaal niet zo ervaren met productie dus over frequenties etc (mits die niet goed geequalised zijn) zal je me niet horen. maar ik zal me best doen :p

ik vind je screech niet echt lekker klinken. er zit naar mijn idee teveel reverb op.
misschien ook iets minder detune? damn ik kan t niet uit leggen hij heeft een bepaald iets dat gewoon niet echt lekker klinkt. daar kan je in iedergeval misschien even naar kijken. maar het kan natuurlijk ook per mens verschillen! de ander vind m misschien lekker klinken
*edit* ik las weer eens verkeerd over de kick :')

hoop dat je er een beetje wat aan had!
feedback op de feedback is welcome! :D (ha-ha :') )

ik heb hier iig een acid probeerseltje vond acid sounds altijd wel vet dus ik had ff wat tuts bekeken en wat geprobeerd dit is het resultaat: (vind de kick dr overigens niet bij passen maarja tis me 1e kick die wel redelijk okee klinkt :p )

http://www18.zippyshare.com/v/62115776/file.html
@DCanick, ik vind de screech wel energie hebben, maar wel heel erg veel reverb. Wanneer die de hoogte in gaat klinkt tie wel echt heel vet :)

@Combustion, je acid sound klinkt wel vet. Zou denk ik goed combineren met een vette screech hier en daar. Iig wat hoge tonen ergens erin, hij verveelt nog al nu. Ook kan ie nog flink wat eq gebruiken denk ik zodat hij er wat beter uit springt. Nu mengt tie echt zo samen met de kick, en klinkt het wat dof... Je kick vind ik niet echt bijzonder. Punched wel lekker op zich, maar de tail doet me niks.

Hier een reverse bass waar ik mee bezig ben. De tonen erboven zijn gewoon om even te laten horen hoe 't samen klinkt met iets erboven.

View on SoundCloud
Hardtraxxer
620 posts member since 2011
last seen 4 days ago
hardrulerz wrote:Weer een nieuw projectje gestart dit is een iets beter iets dan me vorige !

View on SoundCloud
Huh geen kick?
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Hardphonic wrote:
hardrulerz wrote:Weer een nieuw projectje gestart dit is een iets beter iets dan me vorige !

View on SoundCloud
Huh geen kick?
Kicks zijn zooooooo 2011, claps-kicks zijn nu in.
H
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2012
last seen Nov 2012
Dit is een style die nu veel artiesten gebruiken,
We proberen onze eigen style te creeëren maar daarvoor moet je uit kunnen vogelen welke style in is en daar je eigen creatie uit kan werken.
D
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2012
last seen Feb 2016

View on SoundCloud
nou ben ik zelf niet zo ervaren, maar vind alles een beetje abrubt inkomen. Weinig nette overloop. Wel vind ik je melodie erg vet. :thumbsup: :thumbup:
D
Hardtraxx Newbie
last seen Feb 2016
mr_vertigo wrote:
Combustion wrote:
DCanick wrote:Hier een preview van iets waar ik afgelopen tijd mee bezig ben geweest. Het is een sample kick, weet ik. Dit omdat ik nu 5 a 6 maandjes produceer en sinds 3 weken ben overstapt op cubase. Ik ben hard bezig met oefenen op een kick, maar zoals jullie weten is dat geen makkelijke opgave :$ . Al met al, dit is mijn tweede track ooit en m'n eerste in cubase. Feedback is meer dan welkom xd

View on SoundCloud
ik ben helemaal niet zo ervaren met productie dus over frequenties etc (mits die niet goed geequalised zijn) zal je me niet horen. maar ik zal me best doen :p

ik vind je screech niet echt lekker klinken. er zit naar mijn idee teveel reverb op.
misschien ook iets minder detune? damn ik kan t niet uit leggen hij heeft een bepaald iets dat gewoon niet echt lekker klinkt. daar kan je in iedergeval misschien even naar kijken. maar het kan natuurlijk ook per mens verschillen! de ander vind m misschien lekker klinken
*edit* ik las weer eens verkeerd over de kick :')

hoop dat je er een beetje wat aan had!
feedback op de feedback is welcome! :D (ha-ha :') )

ik heb hier iig een acid probeerseltje vond acid sounds altijd wel vet dus ik had ff wat tuts bekeken en wat geprobeerd dit is het resultaat: (vind de kick dr overigens niet bij passen maarja tis me 1e kick die wel redelijk okee klinkt :p )

http://www18.zippyshare.com/v/62115776/file.html
@DCanick, ik vind de screech wel energie hebben, maar wel heel erg veel reverb. Wanneer die de hoogte in gaat klinkt tie wel echt heel vet :)

@Combustion, je acid sound klinkt wel vet. Zou denk ik goed combineren met een vette screech hier en daar. Iig wat hoge tonen ergens erin, hij verveelt nog al nu. Ook kan ie nog flink wat eq gebruiken denk ik zodat hij er wat beter uit springt. Nu mengt tie echt zo samen met de kick, en klinkt het wat dof... Je kick vind ik niet echt bijzonder. Punched wel lekker op zich, maar de tail doet me niks.

Hier een reverse bass waar ik mee bezig ben. De tonen erboven zijn gewoon om even te laten horen hoe 't samen klinkt met iets erboven.

View on SoundCloud
@ mr_vertigo: Bedankt voor je feedback. Moet zeggen als ik mn screech solo afspeel dat hij inderdaad erg galmt. Zal ernaar kijken.

@Combustion: Feedback op je feedback: Ik vind je duidelijk haha, bedankt!... Zal kijken wat ik ermee kan. Feedback op je track: Acid geluiden zijn niet mijn ding. Toch vind ik dit wel netjes gedaan. Let er wel op dat het niet saai gaat worden. Probeer het boeiend te houden. :thumbup:
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
hardrulerz wrote:Dit is een style die nu veel artiesten gebruiken,
We proberen onze eigen style te creeëren maar daarvoor moet je uit kunnen vogelen welke style in is en daar je eigen creatie uit kan werken.
Hier snap ik geen snars van?
D
Hardtraxx Newbie
last seen Feb 2016
mr_vertigo wrote:
hardrulerz wrote:Dit is een style die nu veel artiesten gebruiken,
Hier snap ik geen snars van?
Ik ook niet, volgens mij produceer je toch wat je vet vind? Daarop ga je voort borduren en daarin je eigen stijl ontwikkelen?
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Doet me denken aan wat B-Front een keer in een interview heeft gezegd.. Veel jonge producers gaan produceren om zo snel mogelijk platen uit te brengen, niet omdat ze tracks maken die ze zelf echt vet vinden... Steek wat meer tijd erin maar vooral doe je eigen ding! Doe wat jij zelf tof vind...
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
DCanick en mr_vertigo bedankt voor de feedback!
ik ga er maar weer verder mee spelen :D
J
Hardtraxxer
299 posts member since 2011
last seen Apr 2016
Ik heb hier aan gewerkt. Ik vind em zelf wel vet maar zou wel wat feedback kunnen gebruiken.

http://www12.zippyshare.com/v/48840880/file.html
T
Hardtraxxer
267 posts member since 2011
last seen Sep 2015
ik word zomaar over geslagen :( :list:
A
Hardtraxxer
63 posts member since 2012
last seen May 2012
Jarno wrote:Ik heb hier aan gewerkt. Ik vind em zelf wel vet maar zou wel wat feedback kunnen gebruiken.

Kvind die screech maar k*t,
Verder vind ik waneer je kick samenkomt met je climax dat het heel dof gaat klinken
R
Hardtraxxer
314 posts member since 2012
last seen Aug 2019
@ The_Trial Ik vind het begin tot 00:12 heel vet, daarna niet echt. De kick heeft wat werk nodig + het klinkt een beetje hetzelfde.

@ Jarno, ik ben het met Audiotypez eens. Die screech haalt het bloed onder men nagels vandaan :D.
T
Hardtraxxer
267 posts member since 2011
last seen Sep 2015
Thx rod, k zal t even aanpassen. ging meer om de kick maar die kan inderdaad nog wel wat distortion gebruiken
in ieder geval bedankt voor de alsnog gegeven feedback :loving:
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
Jarno wrote:Ik heb hier aan gewerkt. Ik vind em zelf wel vet maar zou wel wat feedback kunnen gebruiken.

Hoe vaak moet het nog gezegd worden, probeer anderen te voorzien van wat feedback/tips/commentaar, voordat je er zelf om vraagt. ZO IRRITANT!!
Hardtraxx Addict
1129 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Hopelijk bij de nieuwe site straks ben je verplicht eerst een bericht te type voordat je pas iets kan toevoegen als 2e post !
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Delcone wrote:Hopelijk bij de nieuwe site straks ben je verplicht eerst een bericht te type voordat je pas iets kan toevoegen als 2e post !
+10
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2012
last seen Dec 2013
Mijn nieuwe melo:

View on SoundCloud
Hardtraxx Beheerder
last seen 5 days ago
en we gaan er rustig mee door :lol: :lol:

STAKKERS
A
Hardtraxxer
last seen Dec 2013
Case Dj wrote:en we gaan er rustig mee door :lol: :lol:

STAKKERS

Wie gaat waar mee door???
Hardtraxx Beheerder
last seen 5 days ago
Bakker Fijnebol wrote:
Case Dj wrote:en we gaan er rustig mee door :lol: :lol:

STAKKERS

Wie gaat waar mee door???
lees de post boven jou post eens.
A
Hardtraxxer
last seen Dec 2013
Ow... Sorry... Maar als ik vragen mag, waarom is het zo irritand dan, als mensen eerst feedback vragen???
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Bakker Fijnebol wrote:Ow... Sorry... Maar als ik vragen mag, waarom is het zo irritand dan, als mensen eerst feedback vragen???
Het is een beetje egoistisch om iets te plaatsen en dus feedback te verwachten en dan zelf geen feedback aan andere geven.
A
Hardtraxxer
last seen Dec 2013
Joeyvg wrote:
Bakker Fijnebol wrote:Ow... Sorry... Maar als ik vragen mag, waarom is het zo irritand dan, als mensen eerst feedback vragen???
Het is een beetje egoistisch om iets te plaatsen en dus feedback te verwachten en dan zelf geen feedback aan andere geven.
Ow okee, ja dat is een punt... Zal er op letten, want jullie hebben wel gelijk!