Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Combustion schreef:
DCanick schreef:
Hier een preview van iets waar ik afgelopen tijd mee bezig ben geweest. Het is een sample kick, weet ik. Dit omdat ik nu 5 a 6 maandjes produceer en sinds 3 weken ben overstapt op cubase. Ik ben hard bezig met oefenen op een kick, maar zoals jullie weten is dat geen makkelijke opgave :$ . Al met al, dit is mijn tweede track ooit en m'n eerste in cubase. Feedback is meer dan welkom xd



ik ben helemaal niet zo ervaren met productie dus over frequenties etc (mits die niet goed geequalised zijn) zal je me niet horen. maar ik zal me best doen :p

ik vind je screech niet echt lekker klinken. er zit naar mijn idee teveel reverb op.
misschien ook iets minder detune? damn ik kan t niet uit leggen hij heeft een bepaald iets dat gewoon niet echt lekker klinkt. daar kan je in iedergeval misschien even naar kijken. maar het kan natuurlijk ook per mens verschillen! de ander vind m misschien lekker klinken
*edit* ik las weer eens verkeerd over de kick :')

hoop dat je er een beetje wat aan had!
feedback op de feedback is welcome! :D (ha-ha :') )

ik heb hier iig een acid probeerseltje vond acid sounds altijd wel vet dus ik had ff wat tuts bekeken en wat geprobeerd dit is het resultaat: (vind de kick dr overigens niet bij passen maarja tis me 1e kick die wel redelijk okee klinkt :p )

[zippy]http://www18.zippyshare.com/v/62115776/file.html[/zippy]


@DCanick, ik vind de screech wel energie hebben, maar wel heel erg veel reverb. Wanneer die de hoogte in gaat klinkt tie wel echt heel vet :)

@Combustion, je acid sound klinkt wel vet. Zou denk ik goed combineren met een vette screech hier en daar. Iig wat hoge tonen ergens erin, hij verveelt nog al nu. Ook kan ie nog flink wat eq gebruiken denk ik zodat hij er wat beter uit springt. Nu mengt tie echt zo samen met de kick, en klinkt het wat dof... Je kick vind ik niet echt bijzonder. Punched wel lekker op zich, maar de tail doet me niks.

Hier een reverse bass waar ik mee bezig ben. De tonen erboven zijn gewoon om even te laten horen hoe 't samen klinkt met iets erboven.

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardrulerz schreef:
Weer een nieuw projectje gestart dit is een iets beter iets dan me vorige !



Huh geen kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:21 
 
Hardtraxx Addict

Hardphonic schreef:
hardrulerz schreef:
Weer een nieuw projectje gestart dit is een iets beter iets dan me vorige !



Huh geen kick?


Kicks zijn zooooooo 2011, claps-kicks zijn nu in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:26 
 
Hardtraxx Newbie

Dit is een style die nu veel artiesten gebruiken,
We proberen onze eigen style te creeëren maar daarvoor moet je uit kunnen vogelen welke style in is en daar je eigen creatie uit kan werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 00:01 
 
Hardtraxx Newbie

hardrulerz schreef:
Weer een nieuw projectje gestart dit is een iets beter iets dan me vorige !



nou ben ik zelf niet zo ervaren, maar vind alles een beetje abrubt inkomen. Weinig nette overloop. Wel vind ik je melodie erg vet. :thumbsup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 00:09 
 
Hardtraxx Newbie

mr_vertigo schreef:
Combustion schreef:
DCanick schreef:
Hier een preview van iets waar ik afgelopen tijd mee bezig ben geweest. Het is een sample kick, weet ik. Dit omdat ik nu 5 a 6 maandjes produceer en sinds 3 weken ben overstapt op cubase. Ik ben hard bezig met oefenen op een kick, maar zoals jullie weten is dat geen makkelijke opgave :$ . Al met al, dit is mijn tweede track ooit en m'n eerste in cubase. Feedback is meer dan welkom xd



ik ben helemaal niet zo ervaren met productie dus over frequenties etc (mits die niet goed geequalised zijn) zal je me niet horen. maar ik zal me best doen :p

ik vind je screech niet echt lekker klinken. er zit naar mijn idee teveel reverb op.
misschien ook iets minder detune? damn ik kan t niet uit leggen hij heeft een bepaald iets dat gewoon niet echt lekker klinkt. daar kan je in iedergeval misschien even naar kijken. maar het kan natuurlijk ook per mens verschillen! de ander vind m misschien lekker klinken
*edit* ik las weer eens verkeerd over de kick :')

hoop dat je er een beetje wat aan had!
feedback op de feedback is welcome! :D (ha-ha :') )

ik heb hier iig een acid probeerseltje vond acid sounds altijd wel vet dus ik had ff wat tuts bekeken en wat geprobeerd dit is het resultaat: (vind de kick dr overigens niet bij passen maarja tis me 1e kick die wel redelijk okee klinkt :p )

[zippy]http://www18.zippyshare.com/v/62115776/file.html[/zippy]


@DCanick, ik vind de screech wel energie hebben, maar wel heel erg veel reverb. Wanneer die de hoogte in gaat klinkt tie wel echt heel vet :)

@Combustion, je acid sound klinkt wel vet. Zou denk ik goed combineren met een vette screech hier en daar. Iig wat hoge tonen ergens erin, hij verveelt nog al nu. Ook kan ie nog flink wat eq gebruiken denk ik zodat hij er wat beter uit springt. Nu mengt tie echt zo samen met de kick, en klinkt het wat dof... Je kick vind ik niet echt bijzonder. Punched wel lekker op zich, maar de tail doet me niks.

Hier een reverse bass waar ik mee bezig ben. De tonen erboven zijn gewoon om even te laten horen hoe 't samen klinkt met iets erboven.



@ mr_vertigo: Bedankt voor je feedback. Moet zeggen als ik mn screech solo afspeel dat hij inderdaad erg galmt. Zal ernaar kijken.

@Combustion: Feedback op je feedback: Ik vind je duidelijk haha, bedankt!... Zal kijken wat ik ermee kan. Feedback op je track: Acid geluiden zijn niet mijn ding. Toch vind ik dit wel netjes gedaan. Let er wel op dat het niet saai gaat worden. Probeer het boeiend te houden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 00:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardrulerz schreef:
Dit is een style die nu veel artiesten gebruiken,
We proberen onze eigen style te creeëren maar daarvoor moet je uit kunnen vogelen welke style in is en daar je eigen creatie uit kan werken.


Hier snap ik geen snars van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 01:04 
 
Hardtraxx Newbie

mr_vertigo schreef:
hardrulerz schreef:
Dit is een style die nu veel artiesten gebruiken,
We proberen onze eigen style te creeëren maar daarvoor moet je uit kunnen vogelen welke style in is en daar je eigen creatie uit kan werken.


Hier snap ik geen snars van?


Ik ook niet, volgens mij produceer je toch wat je vet vind? Daarop ga je voort borduren en daarin je eigen stijl ontwikkelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 07:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doet me denken aan wat B-Front een keer in een interview heeft gezegd.. Veel jonge producers gaan produceren om zo snel mogelijk platen uit te brengen, niet omdat ze tracks maken die ze zelf echt vet vinden... Steek wat meer tijd erin maar vooral doe je eigen ding! Doe wat jij zelf tof vind...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 09:20 
 
Hardtraxx Addict

DCanick en mr_vertigo bedankt voor de feedback!
ik ga er maar weer verder mee spelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 17:29 
 
Hardtraxxer

Ik heb hier aan gewerkt. Ik vind em zelf wel vet maar zou wel wat feedback kunnen gebruiken.

[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/48840880/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:14 
 
Hardtraxxer

ik word zomaar over geslagen :( :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:15 
 
Hardtraxxer

Jarno schreef:
Ik heb hier aan gewerkt. Ik vind em zelf wel vet maar zou wel wat feedback kunnen gebruiken.

[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/48840880/file.html[/zippy]


Kvind die screech maar k*t,
Verder vind ik waneer je kick samenkomt met je climax dat het heel dof gaat klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:18 
 
Hardtraxxer

@ The_Trial Ik vind het begin tot 00:12 heel vet, daarna niet echt. De kick heeft wat werk nodig + het klinkt een beetje hetzelfde.

@ Jarno, ik ben het met Audiotypez eens. Die screech haalt het bloed onder men nagels vandaan :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 21:42 
 
Hardtraxxer

Thx rod, k zal t even aanpassen. ging meer om de kick maar die kan inderdaad nog wel wat distortion gebruiken
in ieder geval bedankt voor de alsnog gegeven feedback :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jarno schreef:
Ik heb hier aan gewerkt. Ik vind em zelf wel vet maar zou wel wat feedback kunnen gebruiken.

[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/48840880/file.html[/zippy]


Hoe vaak moet het nog gezegd worden, probeer anderen te voorzien van wat feedback/tips/commentaar, voordat je er zelf om vraagt. ZO IRRITANT!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopelijk bij de nieuwe site straks ben je verplicht eerst een bericht te type voordat je pas iets kan toevoegen als 2e post !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
Hopelijk bij de nieuwe site straks ben je verplicht eerst een bericht te type voordat je pas iets kan toevoegen als 2e post !


+10
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:34 
 
Hardtraxxer

Mijn nieuwe melo:


Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 19:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

en we gaan er rustig mee door :lol: :lol:

STAKKERS
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 19:29 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
en we gaan er rustig mee door :lol: :lol:

STAKKERS



Wie gaat waar mee door???
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 19:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bakker Fijnebol schreef:
Case Dj schreef:
en we gaan er rustig mee door :lol: :lol:

STAKKERS



Wie gaat waar mee door???


lees de post boven jou post eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 19:33 
 
Hardtraxxer

Ow... Sorry... Maar als ik vragen mag, waarom is het zo irritand dan, als mensen eerst feedback vragen???
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 19:37 
 
Hardtraxx Addict

Bakker Fijnebol schreef:
Ow... Sorry... Maar als ik vragen mag, waarom is het zo irritand dan, als mensen eerst feedback vragen???


Het is een beetje egoistisch om iets te plaatsen en dus feedback te verwachten en dan zelf geen feedback aan andere geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 19:38 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Bakker Fijnebol schreef:
Ow... Sorry... Maar als ik vragen mag, waarom is het zo irritand dan, als mensen eerst feedback vragen???


Het is een beetje egoistisch om iets te plaatsen en dus feedback te verwachten en dan zelf geen feedback aan andere geven.


Ow okee, ja dat is een punt... Zal er op letten, want jullie hebben wel gelijk!
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner