Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:19 
 
Hardtraxx Addict

ricardo-paz schreef:
sjobie schreef:
Die vocals zitten al in een hardstyle track als ik me niet vergis!
Wel leuke vocals :)

Goh das dan wel erg snel haha had m toeval in een trailer van een film gehoord die nog in de bioscoop moet komen dus zo oud is de vocal nog niet

een eforce track, blacklight dacht ik met luna
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WZY schreef:
ricardo-paz schreef:
sjobie schreef:
Die vocals zitten al in een hardstyle track als ik me niet vergis!
Wel leuke vocals :)

Goh das dan wel erg snel haha had m toeval in een trailer van een film gehoord die nog in de bioscoop moet komen dus zo oud is de vocal nog niet

een eforce track, blacklight dacht ik met luna


Aah minder, achja ben nu op een punt waar ik het er niet meer uit ga halen, is een vette vocal dus laat m mooi staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 18:08 
 
Hardtraxxer



Introtje. Wat vinden jullie ervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 18:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

fen0m schreef:


Introtje. Wat vinden jullie ervan?


wel leuk gedaan alleen je kick klinkt een beetje als een sample, hij is ook wat scherp in het begin met die filter verder is het al wel aardig :)

hier even een testje van mijn kant.

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 19:42 
 
Hardtraxxer

@CaseDJ: klinkt goed. Mooie introkick. Ben benieuwd naar de rest ;)
Mijn kick is wederom een halve sample die ik zelf verder uitgewerkt heb.

@Cruelty: ik vind je kick wel erg lomp hard ;). Niet mijn stijl eerlijk gezegd, ben meer van de melo's met een passende kick daaronder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
fen0m schreef:


Introtje. Wat vinden jullie ervan?


wel leuk gedaan alleen je kick klinkt een beetje als een sample, hij is ook wat scherp in het begin met die filter verder is het al wel aardig :)

hier even een testje van mijn kant.



Super lekker dit! Daar moet je echt wat mee doen. Die intro heeft karakter, energie, snel herkenbaar, bassline is lekker. Alleen de kick op 't eind is echt veel te slap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 11:46 
 
Hardtraxx Addict

Donderdag aan een nieuw trackkie begonnen :)
Heb nu eigenlijk het grootste deel al wel af. Iemand nog tips? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 12:15 
 
Hardtraxx Addict

Je mist veel laag vooral op de climax. In ander topic zag ik dat je niet met monitors werkt maar met een goede headset. Ik zou toch eens overwogen om goede monitors te nemen. Sowieso al, omdat altijd een headset op hebben met veel volume erg slecht is voor je oren, maar het lijkt mij dat je headset niet zo goed is als dat je zelf denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 12:41 
 
Hardtraxx Addict

Phase 2 schreef:
Je mist veel laag vooral op de climax. In ander topic zag ik dat je niet met monitors werkt maar met een goede headset. Ik zou toch eens overwogen om goede monitors te nemen. Sowieso al, omdat altijd een headset op hebben met veel volume erg slecht is voor je oren, maar het lijkt mij dat je headset niet zo goed is als dat je zelf denkt.


Bedankt! Zal eraan werken! :)

Haha, nou je het zegt denk ik eraan dat ik mijn headset hier helemaal niet voor op heb gehad xd
Zal nu ff luisteren met headset ;)
tis een AKG K 518 DJ, zou goed moeten zijn toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 13:05 
 
Hardtraxx Addict

CosmicDestination schreef:
Phase 2 schreef:
Je mist veel laag vooral op de climax. In ander topic zag ik dat je niet met monitors werkt maar met een goede headset. Ik zou toch eens overwogen om goede monitors te nemen. Sowieso al, omdat altijd een headset op hebben met veel volume erg slecht is voor je oren, maar het lijkt mij dat je headset niet zo goed is als dat je zelf denkt.


Bedankt! Zal eraan werken! :)

Haha, nou je het zegt denk ik eraan dat ik mijn headset hier helemaal niet voor op heb gehad xd
Zal nu ff luisteren met headset ;)
tis een AKG K 518 DJ, zou goed moeten zijn toch? :)


Weet ik niet. Ben niet thuis in studiokoptelefoons. Ik zou het zelf al niet doen vanwege je oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 16:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

nog even aan het kloten met nieuwe concept. misschien dat ik deze wel ga afmaken.



feedback welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Case Dj
Die reversed in de intro, zelf gemaakt? Komt namelijk erg bekend voor :P
Sounds in de intro zijn wel vet, kick in de climax had iets harder gemogen qua volume, klinkt wel lekker voor de rest.
@~1.50 die overgang is wat rommelig, idee is wel vet, als je dat verder uitwerkt kan dat vet worden!
Overall, goed besig weer :thumbsup:

Zelf ook weer bezig met een kick;


Feedback welcome :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 17:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
@Case Dj
Die reversed in de intro, zelf gemaakt? Komt namelijk erg bekend voor :P
Sounds in de intro zijn wel vet, kick in de climax had iets harder gemogen qua volume, klinkt wel lekker voor de rest.
@~1.50 die overgang is wat rommelig, idee is wel vet, als je dat verder uitwerkt kan dat vet worden!
Overall, goed besig weer :thumbsup:

Zelf ook weer bezig met een kick;


Feedback welcome :)


thx voor feedback.

over jou kick je kunt er wel een dikkere punch op gooien dan klinkt vet!


en over die reversed XD is een sample ja met wat fx enzo. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
en over die reversed XD is een sample ja met wat fx enzo. :$


Dacht ik al, DBSTF zeker? :P



Vernieuwd, met hardere punch :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Case Dj schreef:
en over die reversed XD is een sample ja met wat fx enzo. :$


Dacht ik al, DBSTF zeker? :P



Vernieuwd, met hardere punch :thumbup:


dat klinkt al een stuk beter.

en ik heb geen idee heb hem uit very hardstyle 2.0 dus stond nie bij van wie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 22:45 
 
Artiest

@CaseDJ
je sounds missen net dat beetje energy.. Probeer wat te spelen met delay, reverb, eq etc.. Opbouw is goed, en het heeft zeker potentie!:) sws afmaken ^^

@sjobie
Ik vind persoonlijk de punch niet mooi, beetje muddy.. vond de eerste punch beter. Voor de rest niks mis mee..:)

Net een melo gemaakt.. rolde er aardig snel uit. Ff een een sylenth1 preset uit den ouden doosch er over heen gegooit, klinkt best lekker al zeg ik t zelf.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 01:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Case, je bent echt flink vooruit gegaan in de loop der tijd, alleen inderdaad, je sounds zijn allemaal nog wat leeg.

Die melo komt me qua opbouw erg bekend voor. Klinkt however wel nice en je kicks zijn aardig professioneel.

Ben ff bezig geweest met de bass power tools. Intro kick is wel redelijk gelukt voor een avondje werk alleen de punch is de tail vind ik zelf niet bepaald lekker klinken.

Melo is veranderd btw. Vinden jullie ervan?

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 14:25 
 
Hardtraxxer

Klinkt leuk! Melo is leuke variatie. Kick is zoals je zelf al zegt. Die punch in de tail is niet echt fijn. Miss dat je daar nog aan kan werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hah Punch in de tail, had main moeten staan ipv. tail :P

De intro klinkt wel aardig met deze punch maar in de main / climax is hij te hoog qua EQ.
Moet denk ik een compleet andere punch in de climax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 17:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Hah Punch in de tail, had main moeten staan ipv. tail :P

De intro klinkt wel aardig met deze punch maar in de main / climax is hij te hoog qua EQ.
Moet denk ik een compleet andere punch in de climax :)


op de intro kick kan van mij wel wat meer distortion ik vind hem wat leeg klinken. je punch is wel wat te te hoog qua eq idd. misschien een iets andere punch erop zetten? maarja misschien als er wat meer dist op zit dat het dan al een stuk beter klinkt:) ga zo door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou, heb hem nu flink veranderd. Stuk meer dist en een extra layer erbij. Vind ik al een stuk beter.
Plus heb de synth wat dromeriger gemaakt. Vind ik toch beter bij m'n visie op de track passen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

nog steeds vind ik er veel te weinig dist op zitten (op de reversed dan he).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
nog steeds vind ik er veel te weinig dist op zitten (op de reversed dan he).


De bass van de reversed klinkt alsof het teveel mid is, net of er amper bass in zit.
Luister wel met headphones btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:25 
 
Hardtraxx Addict

Thund3R schreef:
Nou, heb hem nu flink veranderd. Stuk meer dist en een extra layer erbij. Vind ik al een stuk beter.
Plus heb de synth wat dromeriger gemaakt. Vind ik toch beter bij m'n visie op de track passen.



Synth en melodie klinken leuk, maar ik vind je kick op de climax niet mooi. De geluiden mogen naar mijn mening wel wat meer bewerkt worden. Het klinkt nu vrij droog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Case Dj schreef:
nog steeds vind ik er veel te weinig dist op zitten (op de reversed dan he).


De bass van de reversed klinkt alsof het teveel mid is, net of er amper bass in zit.
Luister wel met headphones btw.


ik vind hem ook teveel mid hebben ook teveel high xD ik vind een reversed die een beetje bromt en laag is wel veel lekkerder.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner