Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 21:33 

Hardtraxx Veteran

denk dat je het verkeerde bestand hebt geupload, dit klinkt niet best leuk maar gewoon kut :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2009 00:34 

Hardtraxx Addict

aaahhh!!!1 mn speakers >.< >.< :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2009 18:01 

Hardtraxx Veteran

De synth en het ritme is best lekker. Maar het is gewoon iets heel vaags.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2009 20:42 

Hardtraxx Addict

Best wel :) Maar, er is wel wat leuks van te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2009 21:03 

Hardtraxxer

en hij staat vals :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2009 21:29 

Hardtraxxer

ik ben vanmiddag weer eens een beetje bezig geweest met FL Studio, en heb een vaag dingetje gemaakt.
ik vind het zelf wel lachen klinken, maar wil toch even jullie mening horen, voordat ik er mee door ga.
het is allemaal nog vrij leeg enzo dus, maar is dit het waard om op door te werken, of gewoon wegpleuren? xD
linkje: Lextc - Testje_v2.mp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2009 22:45 

Hardtraxxer

Lextc schreef:
ik ben vanmiddag weer eens een beetje bezig geweest met FL Studio, en heb een vaag dingetje gemaakt.
ik vind het zelf wel lachen klinken, maar wil toch even jullie mening horen, voordat ik er mee door ga.
het is allemaal nog vrij leeg enzo dus, maar is dit het waard om op door te werken, of gewoon wegpleuren? xD

ik vind de piano helemaal niks, en de snare moet je anders zetten, en de kick is ook niet zo vet :P

ik heb ook iets, en volgens mij is het helemaal niks haha: wut.mp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2009 22:56 

Hardtraxxer

stynch schreef:
Lextc schreef:

ik vind de piano helemaal niks, en de snare moet je anders zetten, en de kick is ook niet zo vet :P

oke dat je dat piano riedeltje en de snares niks vind, maar houd je bek over me kicks :P :D whahaha, die vond ik juist zo leuk gelukt xD
ik wou eens wat anders en nieuws proberen, dat is gelukt, maar of het ook vet is, is een 2de xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 09:15 

Hardtraxxer

Lextc schreef:

je zou moeten proberen om je track wat interessanter te maken, probeer wat leuke aspecten toe te voegen ipv een lead en piano een beetje combineren af en toe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 10:47 

Aan het typen...

stynch schreef:
Lextc schreef:

Intro synth is helemaal te gek :drool: kick en climaxopbouw is kut :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 13:25 

Hardtraxx Addict

Van dit nummer, en deze gast, uit Zweden, die ik al langer ken via Youtube, heb ik de .midi gekregen van de main melo, en deze ga ik remixen :)

Binnenkort, weekje ofzo, wel een sampletje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 13:43 

Hardtraxx Veteran

Thund3R schreef:

Van dit nummer, en deze gast, uit Zweden, die ik al langer ken via Youtube, heb ik de .midi gekregen van de main melo, en deze ga ik remixen :)

Binnenkort, weekje ofzo, wel een sampletje.

je vin m vast goed, en je wil m vast remixen D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 14:16 

Donateur

dj-rico01 schreef:
je vin m vast goed, en je wil m vast remixen D

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 15:24 

Hardtraxx Addict

Hehehe geweldig.. alleen heet ik geen dimitri xd

Hier ff een sampletje. vandaag de hele dag mee bezig geweest lol.

Kick / Screech = Junglist / NI FM8

Synth = 6 layers Nexus.

Vocals = 1 Layer Nexus voor de achtergrond, en de vocals van Revival X uit de remix contest sample pack :)

Niet echt tevreden over de screech tbh. De rest wel.

http://www20.zippyshare.com/v/59409171/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 15:41 

Hardtraxx Veteran

Thund3R schreef:
Hehehe geweldig.. alleen heet ik geen dimitri xd

Hier ff een sampletje. vandaag de hele dag mee bezig geweest lol.

Kick / Screech = Junglist / NI FM8

Synth = 6 layers Nexus.

Vocals = 1 Layer Nexus voor de achtergrond, en de vocals van Revival X uit de remix contest sample pack :)

Niet echt tevreden over de screech tbh. De rest wel.

http://www20.zippyshare.com/v/59409171/file.html

klinkt niet echt overtuigend,, vind kick ook niet echt lekker . Maar hou wel van die schreewende melodie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 18:00 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
stynch schreef:
Lextc schreef:

Intro synth is helemaal te gek :drool: kick en climaxopbouw is kut :x

thx haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 22:24 

Hardtraxx Elite

Hier ben ik vanavond even mee bezig geweest :

TakkU - TBA.mp3

Is alleen nog maar een stuk melodie, de synth is wel zoals ie moet wezen. Er is dus nog geen opbouw of iets, gewoon even horen wat jullie van de melodie/synth/kick vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 22:28 

Hardtraxx Newbie

TakkU, de melodie klinkt lekker, alleen de kick past niet bij de synth, minder distortion? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 22:53 

Hardtraxx Addict

Vette melodie maar hij mag nog wel iets meer vulling hebben.

Kick. vind hem wel goed eigenlijk, maar idd een beetje te veel distortion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 23:29 

Hardtraxxer

hier maar een test van een track waar ik tijdje terug al klein previewtje van heb gepost.
hij is mixbaar, er zit alleen nog niet een intro aan.. maar dat ga ik binnekort nog wel even maken.

enjoy it

http://www.speedyshare.com/files/19795532/Overload_-_Test_v.14.12.09_.mp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 23:53 

Hardtraxx Elite

Overload schreef:
hier maar een test van een track waar ik tijdje terug al klein previewtje van heb gepost.
hij is mixbaar, er zit alleen nog niet een intro aan.. maar dat ga ik binnekort nog wel even maken.

enjoy it

Ik ben nog steeds erg benieuwd met welke synths jij je kicks gemaakt hebt ;) Klinkt echt erg netjes btw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 23:58 

Hardtraxxer

TakkU schreef:
Overload schreef:

enjoy it

Ik ben nog steeds erg benieuwd met welke synths jij je kicks gemaakt hebt ;) Klinkt echt erg netjes btw!

ik kan je verklappen dat het grootste deel uit sylenth1 komt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2009 00:14 

Hardtraxx Addict

Overload schreef:

enjoy it

klinkt vet alleen mist ie nog wat vulling. wat meer synths enzo toevoegen dan klinkt het allemaal nog wat dynamischer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2009 11:54 

Donateur

Overload schreef:

enjoy it

Tering wat heb jij een dikke kicks! Woon je heel toevallig naast frontliner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2009 14:55 

Hardtraxx Elite

Overload schreef:
TakkU schreef:
Overload schreef:

enjoy it

ik kan je verklappen dat het grootste deel uit sylenth1 komt ;)

:oh: dat meen je? vind t zelf namelijk erg moeilijk om mn kicks daarmee te maken.. Krijg er gewoonweg niet uit wat ik wil... Ben de laatste tijd een beetje bezig met Rapture, omdat die erg veel opties heeft om iets aan te passen die erg duidelijk aangegeven zijn. De kicks die ik nu heb zijn gemaakt met Ultrabeat, Nexus en Rapture ;)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner