Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 23:34 

Hardtraxxer

Hydra/Junglist/3XOsc. Deze zijn toch wel de meest gebruikte VST's voor het maken van kicks, uiteraard is een goede kick niet zo 1, 2, 3 gemaakt. Als je al niet weet welke VST's je moet gebruiken, denk ik niet dat je zomaar ff een 'D-Tuned' kick kan maken. Volg tuts zou ik zeggen en succes ermee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 13:41 

Hardtraxx Newbie

*deleted*
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 14:32 

Hardtraxxer

DJ D'Railed schreef:
Ook ik heb niet stil gezeten!

Hier een preview van wss onze nieuwe track!

http://www20.zippyshare.com/v/99168084/file.html

Enjoy Comments & Feedback welkom!

Heerlijk :D, De kick klopt helemaal bij de rest van het nummer, hij mag nog iets meer trilling veroorzaken en dan vin ik um ubervet ;) Ga zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 20:13 

Hardtraxxer

DJ D'Railed schreef:

ik zei hier al eerder dat ik hem vet vond en dat ik graag een afgemakte versie zou horen, dus dat hoef ik je niet meer te vertellen. wel heb ik een vraag. heb je dit met FL studio gemaakt? zo ja, hoe de fok heb je je melodie steeds sneller laten lopen? ik zou dit dolgraag in FL studio kunnen, maar kan er maar niet achter komen hoe dit moet. Dus ubermeister D'Railed, tell us youre secret xD haha, of als iemand anders het weet, i would love to know ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 20:18 

Donateur

@ Lextc, je kan een automation clip maken van de BPM meter bovenaan, ik weet niet of je daarmee het gewenste resultaat mee kan halen ? Je moet maar is proberen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 20:28 

Hardtraxxer

@ Lextc : Je hebt PM!

@ Lyst : Thnx voor je uitgebreide antwoord over wat ik misschien nog kan verbeteren! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 21:07 

Aan het typen...

Ok wat jij wil:
- Synth is vals
- Melodie is nog vrolijker dan draaimolenmuziek
- Kick is te dof en te kort.

Kortom als t aan mijn mening ligt, had ik ctrl+n gedaan, maar goed er schijnen hier veel mensen het helemaal te gek te vinden. Ik heb eerlijk gezegd t de 1e 2 keer halverwege weggeklikt, zo irritant vind ik t.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 22:53 

Hardtraxxer

Prototype schreef:
First project of many...

Subscribe if you want to stay in touch

woo die melodie is 1 valse massa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 23:17 

Hardtraxxer

Lyst schreef:

hahaha, goed argument man, alleen ervaar ik vrolijk niet als negatief, ben het dus niet met je eens :)

stynch schreef:
Prototype schreef:
First project of many...

vals? dat was waarschijnlijk wel de bedoeling, klinkt lekker duister.
miss dat de melodie wel een beetje eentonig is idd.
maar toch ben ik benieuwd naar meer werk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 23:22 

Hardtraxxer

DJ D'Railed schreef:

Speel us wat met de volumes, en zorg er dan voor dat de kicks meer knalle, want alles begint te storen als de kick er in komt, luister maar naar zany zn nummertjes ofzo :P ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2009 00:32 

Hardtraxxer

Lextc schreef:
Lyst schreef:

hahaha, goed argument man, alleen ervaar ik vrolijk niet als negatief, ben het dus niet met je eens :)

stynch schreef:
Prototype schreef:
First project of many...

vals? dat was waarschijnlijk wel de bedoeling, klinkt lekker duister.
miss dat de melodie wel een beetje eentonig is idd.
maar toch ben ik benieuwd naar meer werk :)

gast ik snap niet hoe je naar iets vals kunt luisteren, je hoort toch wel of iets vals staat of niet, nou dit stukje "muziek" staat toch zo vals als iets en al was het zo goed gemasterd en waren alle samples en standaard z3ta geluiden eruit, dan zou hij nog nergens worden gedraaid/gereleased worden omdat de noten niet goed staan. en jij vind het misschien duister klinken maar scherp je gehoor dan maar wat aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2009 00:51 

Hardtraxxer

stynch schreef:
gast ik snap niet hoe je naar iets vals kunt luisteren, je hoort toch wel of iets vals staat of niet, nou dit stukje "muziek" staat toch zo vals als iets en al was het zo goed gemasterd en waren alle samples en standaard z3ta geluiden eruit, dan zou hij nog nergens worden gedraaid/gereleased worden omdat de noten niet goed staan. en jij vind het misschien duister klinken maar scherp je gehoor dan maar wat aan.

nouja, dat is jou mening, en je hoeft er ook niet naar te luisteren als je het niets vind.
ik vind het lachen gemaakt en doe het zelf niet beter.
plus het blijft voor velen van ons op dit forum gewoon voor de hobby/lol.
anders zou je wel lekker op q-dance feesten staan draaien en geen woorden vuil maken op forumpjes.
echt opbouwende kritiek heb je ook niet, dus heeft prototype er niets aan.
maar nogmaals, jij mag ook je eigen mening hebben, en die zullen wij maar moeten respecteren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2009 00:53 

Hardtraxxer

Lextc schreef:
stynch schreef:

nouja, dat is jou mening, en je hoeft er ook niet naar te luisteren als je het niets vind.
anders zou je wel lekker op q-dance feesten staan draaien en geen woorden vuil maken op forumpjes.
maar nogmaals, jij mag ook je eigen mening hebben, en die zullen wij maar moeten respecteren...

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2009 00:55 

Hardtraxxer

Lextc schreef:
stynch schreef:

haha,

ik val jou of prototype niet aan, en je hebt helemaal gelijk dat ik geen opbouwende kritiek heb gegeven. maar ik vind dat de melodie in een nummer fijn hoort te luisteren, en daar hoor bij dat de noten niet vals staan. en daarbij moet iedereen het leren, ik ben zelf ook nog lang niet de beste in produceren.

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2009 00:58 

Hardtraxxer

stynch schreef:
ik val jou of prototype niet aan, en je hebt helemaal gelijk dat ik geen opbouwende kritiek heb gegeven. maar ik vind dat de melodie in een nummer fijn hoort te luisteren, en daar hoor bij dat de noten niet vals staan. en daarbij moet iedereen het leren, ik ben zelf ook nog lang niet de beste in produceren.

:$

hierrrrr, dat klinkt al iets liever xd
begrijp me niet verkeerd, je mag best kritiek hebben, en je zal op sommige punten ook wel gelijk hebben.
maar je bracht het zo... vervelend.
moest ik ff wat over zeggen, aard van t beestje hea :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 00:21 

Hardtraxxer

Ik heb zelf even een klein stukje vn We Live For The Music (NC remix) nagemaakt.
En ik wil graag jullie mening weten over de kick die er in zit :)

http://www6.zippyshare.com/v/89204636/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 00:42 

Hardtraxx Elite

ghndd schreef:
Ik heb zelf even een klein stukje vn We Live For The Music (NC remix) nagemaakt.

Opzich klinkt ie wel ok, alleen zou ik der zelf een wat meer gedistorte naschok achter zetten ;) Het is nu een klap, en dan blijft ie hangen op een en dezelfde toonhoogte.. Als je hier een wat meer gedistort gedeelte van maakt klinkt ie denk ik vetter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 22:41 

Hardtraxx Addict

ghndd schreef:

je melo klopt nog niet helemaal. hier en daar staat er nog een noot niet op de goede toonhoogte ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 22:53 

Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
ghndd schreef:

je melo klopt nog niet helemaal. hier en daar staat er nog een noot niet op de goede toonhoogte ;)

nee dat weet ik, het ging mij daar eigenlijk ook niet om :P
het gaat meer om de kick, ben steeds proberen om een goede kick te maken.
maarja, het is moeilijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 00:13 

Hardtraxxer

ghndd schreef:
SoundTunerZ schreef:
ghndd schreef:

nee dat weet ik, het ging mij daar eigenlijk ook niet om :P
het gaat meer om de kick, ben steeds proberen om een goede kick te maken.
maarja, het is moeilijk ;)

veel oefenen en experimenteren met verschillende dingen... niet alleen aan hydra, junglist of microtonic blijven plakken.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 02:56 

Hardtraxxer

ik had laatst drumatic gedownload, is ook wel fijn programmatje voor kicks, moet je wel wat fx over doen.

http://www.e-phonic.com/plugins/drumatic3.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 12:43 

Hardtraxxer

stynch schreef:
ik had laatst drumatic gedownload, is ook wel fijn programmatje voor kicks, moet je wel wat fx over doen.

Ik krijg er geen geluid uit :( kun je me misschien op gang helpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 00:23 

Hardtraxxer

Earthquake Style schreef:
stynch schreef:

Ik krijg er geen geluid uit :( kun je me misschien op gang helpen?

moet je de lagere noten gebruiken, c4 en lager volgens mij, is een drum computer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 21:28 

Donateur

http://www34.zippyshare.com/v/82535034/file.html
lol een melodietje van 5 seconden
terug gevondne
klinkt best wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 21:30 

Donateur

frankhardenberg schreef:
klinkt best wel vet :D

meen je dat serieus?
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 418  Volgende