@TVDS
Stuk voor stuk dikke platen. Niet allemaal mijn stijl, maar de sounds zijn zeker in orde
Stuk voor stuk dikke platen. Niet allemaal mijn stijl, maar de sounds zijn zeker in orde
Goede en strakke sounds! Vind alleen de intro/eerste knalsessie erg rommelig klinken. En dus ook hetzelfde voor de outro, die precies zelfde is!
http://www.youtube.com/user/LunaticzHS?feature=mheeFreakshowDJ wrote:Dan ben ik wel erg benieuwd naar jouw perfect afgemixte, super-ultra perfecte kick en een lead die me doet wegsmelten! Show me!
Alsjeblieft, hou je mondDoolittle wrote:FreakshowDJ ,
Quit producing, and make the world a better place..
:o De haat.ScavengerDJ wrote:Alsjeblieft, hou je mondDoolittle wrote:FreakshowDJ ,
Quit producing, and make the world a better place..![]()
(and make the world a better place..)
Ik geef vaak genoeg feedback, maar dan moet het (voor mij) wel 'feedback waardig' zijn.FreakshowDJ wrote:@doolittle,
ok klinkt wel redelijk, maar geeft dat je de reden om andere producers af te zeiken die minder goed zijn?, ik ben pas 6 mnd bezig, zonder monitoren. Als je mensen af wilt zeiken ga je maar lekker op geenstijl.nl haten, dit forum is bedoeld om tracks te delen, en daar ondersteunende feedback op te geven.
thnx heheFreakshowDJ wrote:Oeps sorry gasten, heel dom van me om geen feedback te geven!
@DirtyNoizeZ, de track zit qua opbouw goed in elkaar, ik vind het een vrolijke , opzwepende track.
Er zijn ook een paar dingen die ik wat minder vind. Afmix kan wat beter, en ik vind de kick niet helemaal lekker doorkomen, zit net niet genoeg power in zegmaar. Wel merk ik dat jullie (of jij) het erg tof vind om te producen, dat kan je echt wel horen! Keep up the good work,
vind dicht niet bepaald een bazenplaat sorry :p kicks kunnen veel beter en ook de afmix, al begrijp ik wel dat dat heel lastig is voor de meesten, kan ook beter, opbouw is verder niks mis mee en het idee is er.. nu de uitvoering nogSocializerz wrote:klinkt lekker, maar zitten er hhz fx in? Een stukje deed me denken aan Eternalize:P verder n bazenplaatDirtyNoizeZ wrote:Nou mensen hier istie dan mn nieuwe track ik zeg nooit over mezelf dat een track dik vindt maar deze echt bruut![]()
alle feedback is welkom
View on SoundCloud
Leuke originele plaat zeg! grappige vocals erin gedaan.FreakshowDJ wrote:Hey gasten,
ben nu ongeveer twee á drie weken bezig met mijn nieuwe track: Zombie Anthem,
View on SoundCloud
graag wat feedback?!
grtz
Je lead in je build-up staat veel te hard en er zit veel te veel laag in.Fusionmania wrote:Leuke originele plaat zeg! grappige vocals erin gedaan.FreakshowDJ wrote:Hey gasten,
ben nu ongeveer twee á drie weken bezig met mijn nieuwe track: Zombie Anthem,
View on SoundCloud
graag wat feedback?!
grtz![]()
Ik hou namelijk zelf ook van zombies.![]()
Als ik je 1 tip mag geven, je kick die kan nog veel meer kracht gebruiken dan is het echt een goede plaat.
Nu mijn plaat, dit keer heb ik een edit gemaakt van Future Shock.
Waarom? Omdat er in het origineel geen climax zit met de melodie terwijl dat toch wel erg
gaaf zou zijn dus die heb ik maar zelf gemaakt.![]()
Ik heb alleen een klein probleempje met vocals wat ik weet niet hoe dat moet. ;(
View on SoundCloud
wow die break is best vet gemaakt. Kan nooit zo zijn dat je net een paar maanden aan het producen ben manSephyx wrote:Beste Hardtraxxers.
Ik ben sinds een paar maanden geleden met hardstyle producen begonnen, Vorige maand heb ik mijn nummer "Heaven" voor free gereleased en heb sinds dien weer een nieuw nummer gemaakt.
Het nummer heet "The Last Existance" en is een lekker RAW nummertje. Voordat ik hem release zet ik hem hier voor feedback. Dus willen jullie AUB. Zo veel mogelijk vertellen wat ik nog kan verbeteren?
alvast bedankt.
View on SoundCloud
Met vriendelijke groet, Sephyx
ik heb de track 1x gehoord. en ik heb 4 foutjes gevonden. het scheelt maar een paar toonhoogtes, maar het klinkt nu een stuk beterEvilSpaghettiNL wrote:wow die break is best vet gemaakt. Kan nooit zo zijn dat je net een paar maanden aan het producen ben manSephyx wrote:Beste Hardtraxxers.
Ik ben sinds een paar maanden geleden met hardstyle producen begonnen, Vorige maand heb ik mijn nummer "Heaven" voor free gereleased en heb sinds dien weer een nieuw nummer gemaakt.
Het nummer heet "The Last Existance" en is een lekker RAW nummertje. Voordat ik hem release zet ik hem hier voor feedback. Dus willen jullie AUB. Zo veel mogelijk vertellen wat ik nog kan verbeteren?
alvast bedankt.
View on SoundCloud
View on YouTube
Bij welke bedoel je die van mij of van die ander?Case Dj wrote:ik heb de track 1x gehoord. en ik heb 4 foutjes gevonden. het scheelt maar een paar toonhoogtes, maar het klinkt nu een stuk beterEvilSpaghettiNL wrote:wow die break is best vet gemaakt. Kan nooit zo zijn dat je net een paar maanden aan het producen ben manSephyx wrote:Beste Hardtraxxers.
alvast bedankt.
View on SoundCloud
View on YouTube