Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nebuto schreef:
Aloha mensen,

ik post eigenlijk vrij weinig op het forum tegenwoordig, heeft eigenlijk als reden dat ik gelijk maar de muziekprogramms opstart en weinig achter het INTURNET zit. Toch maar even een trackje posten, ik verwacht geen feedback (omdat ik het zelf ook niet doe at the moment). Maar als je je echt geroepen voelt ... ;)

Enjoy :)



Ik snap niet dat dit het beste is wat jij uit je Access Virus TI2 kunt halen?
Je moet je niet beledigd voelen, maar je kunt zoooooveel met de TI2 en dit komt eruit?
Kijk wat tutorials anders als je het niet begrijpt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:53 
 
Hardtraxxer

Als jullie hier zouden willen stemmen voor mij: https://www.facebook.com/hardstylecom/a ... 3854604240 zou ik dat zeker apprecieren! Het gaat over deze track:



Mijn eerste productie onder scavenger :)

@Nebuto:

Misschien een voorbarige aankoop? Je sounds kunnen wel wat dikker maar het is zeker niet superslecht ofzo, je screech mag wat meer gedetuned (doe dit met een chorus zoals vapor) en je lead mag ook wat gelayered worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:05 
 
Hardtraxx Addict

ScavengerDJ schreef:
Als jullie hier zouden willen stemmen voor mij: https://www.facebook.com/hardstylecom/a ... 3854604240 zou ik dat zeker apprecieren! Het gaat over deze track:




Zit gewoon iemand tussen die een link heeft ingestuurd van een wasted penguinz track :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:08 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
ScavengerDJ schreef:
Als jullie hier zouden willen stemmen voor mij: https://www.facebook.com/hardstylecom/a ... 3854604240 zou ik dat zeker apprecieren! Het gaat over deze track:




Zit gewoon iemand tussen die een link heeft ingestuurd van een wasted penguinz track :lol:

Op welke pagina? :D hahahaha, zitten sowiezo wel veel mensen tussen die tracks opsturen die niet aan de regels voldoen. Tracks die zwaar klote zijn met een NC/Hhz kick onder enzo :D Lose my mind vocals... :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:14 
 
Hardtraxx Addict

Pagina 13 en dan een beetje onderaan.

En idd wat een zooi zit er tussen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:18 
 
Hardtraxxer

TheArthadox schreef:
BTC schreef:


Wil graag weten wat jullie er van vinden!

Thanks!



werk aan je kicks en aan de afmix. probeer ook wat meer effecten toe te voegen en de leads wat dikker te maken :)


tell us what you think
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:29 
 
Hardtraxxer

Beetje rommelig qua kickroll en melodie, ff oppoetsen en/of bijschaven en hij wordt lekker! Heerlijke kick, zo hoor ik ze graag, beetje meer kracht geven aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:30 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Pagina 13 en dan een beetje onderaan.

En idd wat een zooi zit er tussen >.<

Gelukkig heeft hij die niet voor zichzelf opgestuurd :D
Al heeft ie wel niet goed begrepen waar het om draait :p
Wat vind je van mijn track? :P
Edit:

Op soundcloud mijn laatste versie gegooid
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ScavengerDJ schreef:
Joeyvg schreef:
Pagina 13 en dan een beetje onderaan.

En idd wat een zooi zit er tussen >.<

Gelukkig heeft hij die niet voor zichzelf opgestuurd :D
Al heeft ie wel niet goed begrepen waar het om draait :p
Wat vind je van mijn track? :P
Edit:

Op soundcloud mijn laatste versie gegooid

lekkere track man! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 12:29 
 
Hardtraxx Addict

ScavengerDJ schreef:
Joeyvg schreef:
Pagina 13 en dan een beetje onderaan.

En idd wat een zooi zit er tussen >.<

Gelukkig heeft hij die niet voor zichzelf opgestuurd :D
Al heeft ie wel niet goed begrepen waar het om draait :p
Wat vind je van mijn track? :P
Edit:

Op soundcloud mijn laatste versie gegooid


Vind je in en outro maar simpel, ik hou zelf wel van ingewikkelde intro's met veel effecten enzo.
En het geluidje klinkt als een nexus preset.

Melodie en kick vind ik wel erg goed klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 16:01 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
ScavengerDJ schreef:
Joeyvg schreef:
Pagina 13 en dan een beetje onderaan.

En idd wat een zooi zit er tussen >.<

Gelukkig heeft hij die niet voor zichzelf opgestuurd :D
Al heeft ie wel niet goed begrepen waar het om draait :p
Wat vind je van mijn track? :P
Edit:

Op soundcloud mijn laatste versie gegooid


Vind je in en outro maar simpel, ik hou zelf wel van ingewikkelde intro's met veel effecten enzo.
En het geluidje klinkt als een nexus preset.

Melodie en kick vind ik wel erg goed klinken :)


Klinkt oke, intro en outro idd beetje eentonig en basic, en jammer dat de melodie van Alphaverb & Intractable One - Triangle Of Life is. Verder zit hij leuk in elkaar, op naar de volgende:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 16:32 
 
Artiest

Citaat:
Op soundcloud mijn laatste versie gegooid


Eens met wat hierboven wordt verteld, in en outro zijn erg simpel mede dankzij de Nexus preset, maar melodie en kick zijn best redelijk!

En nu van mijn kant even totaal wat anders dan wat hier gebruikelijk gepost wordt, een house plaatje!



Heb er nog geen naam voor bedacht, dus naast feedback is ook een eventuele naam welkom! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

lexjuhh schreef:
Citaat:
Op soundcloud mijn laatste versie gegooid


Eens met wat hierboven wordt verteld, in en outro zijn erg simpel mede dankzij de Nexus preset, maar melodie en kick zijn best redelijk!

En nu van mijn kant even totaal wat anders dan wat hier gebruikelijk gepost wordt, een house plaatje!



Heb er nog geen naam voor bedacht, dus naast feedback is ook een eventuele naam welkom! :thumbsup:

Je kick heb best een harde tok die aardig overheerst, maar ik voel de kick totaal niet, denk dat als je wat meer sub op de kick zet dat er al een stuk meer drive in je track zit!
verder vindt ik je leads nog wat rommelig klinken in de mix, iets beter EQ/afstellen van de reverb zou geen kwaad kunnen, ook zou je hem licht kunnen compressen om hem wat strakker te krijgen!
Verder een naam, tja... Ik vindt ''Kaas Tosti Met Bass'' Wel een leuke naam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 22:09 
 
Hardtraxx Newbie

Ik sluit me volledig aan op de hierboven gegeven feedback. In de kick mag wel wat meer laag en de tok is iets te veel aanwezig. De mix klinkt nog wat romelig maar EQing doet wonderen:P Verder een dikke track hoor. Vooral die melodie vind ik erg lekker.

Ik ben na een onderbreking van een jaar weer begonnen met producen. Ik had per ongeluk al mijn projecten gewist en had daarna totaal geen motivatie meer. Nu probeer ik het weer een beetje op te pakken. Deze 2 tracks heb ik vorige maand gemaakt en ik zou daar graag wat feedback op willen krijgen.



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wJh-tbAJpkk&feature=relmfu[/youtube]

Dit is trouwens mijn eerste post op dit forum:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 22:19 
 
Hardtraxxer

Het is niet de melodie van tol hoor, vind hem er zelf niet op lijken maar dat zal wel smaak zijn. En dankje voor de tips iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

@Druiloor, er zit teveel reverb op je clap, klinkt rommelig! Je Crash vindt ik ook maar beetje zielig klinken, mag wel een dikkere onder :P
Verder moet er nog veel gebeuren aan de afmix, heb het idee dat je kick sommige dingen wat weg drukt!
Die standaard nexus sound kan btw egt niet.. Te overused!
Die piano die in het begin van elke break zo over aanwezig is zou ik iets anders doen dat die overgangen wat soepeler klinken!
EQ die kick van de reversed is, daar kan je nog wel wat dikkers van maken, klinkt nu nog wat tam imo..
Verder vondt ik het intro wel vet, en de sfeer in de breaks ook, maar bij die climaxen ben ik egt alle interesse kwijt...
Had het vetter gevonden al had hij na elke break iets van een anti gehad met die reversed, maar das puur smaak!
Verder is er niks mis eigenlijk met die pitch kick, niet heel interessant ofzo, maar hij doet z'n werk!

Goodluck! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 03:12 
 
Artiest







Iemand tips voor deze rare vogel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 09:02 
 
Hardtraxx Newbie

@TVDS
Eerder naar bed gaan. ^^
Voor de rest; Vind de tracks erg goed in elkaar zitten! Je hoort dat je een mooie eigen sound hebt ontwikkeld, ik hoor ook altijd wel of ik tracks van jou luister of van iemand anders.
Keep it up. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 13:40 
 
Hardtraxxer

Goede tracks, maar als jij dat bent op die foto, doe iets aan je JB kapsel :innocent:
Verder een lekker sounddesign hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 19:53 
 
Hardtraxxer

@druiloor Klinkt opzich wel goed, ik vind alleen die vocals superkut, maarja dat is mijn mening. Die vreemde vocals op 1:41 klinken dan wel weer gaaf icm de reverse.

@tvds klinkt gaaf! Vind het allemaal wel een beetje veel op elkaar lijken, zal komen omdat ik nooit dubstep luister xd

Hier een nieuw nummertje dat ik binnenkort af ga maken, iemand wat tips of feedback?

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 21:51 
 
Hardtraxx Newbie

Hey gasten,

ben nu ongeveer twee á drie weken bezig met mijn nieuwe track: Zombie Anthem,


graag wat feedback?!

grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 22:09 
 
Hardtraxxer

FreakshowDJ schreef:
Hey gasten,

ben nu ongeveer twee á drie weken bezig met mijn nieuwe track: Zombie Anthem,


graag wat feedback?!

grtz



ik vind hem... ja ik vind hem eigenlijk niet... waar is je feedback ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:08 
 
Hardtraxxer

Nou mensen hier istie dan mn nieuwe track ik zeg nooit over mezelf dat een track dik vindt maar deze echt bruut :woot:

alle feedback is welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:15 
 
Hardtraxxer

@pim klinkt lekker! je kunt horen dat je het al aardig beheerst.
intro klinkt leuk met die vocals zo,
de melodie ben ik wat minder weg van maar dat zou qua smaak liggen denk ik.

hier mijn nieuwe nummer



feedback is welkom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:45 
 
Hardtraxxer

@ the trail
Die melodie is echt beestachtig ... Respect!


Alleen zou ook graag feedback krijgen hehe ^^
Vorige  1 ... 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner