Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik maak me even schuldig aan offtopic geblaat:
Zijn er hier mensen met Logic Pro? Zo ja, zouden die mij even kunnen PM'en :D bij voorbaat dank. Heb wat vragen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:17 
 
Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:
Ik maak me even schuldig aan offtopic geblaat:
Zijn er hier mensen met Logic Pro? Zo ja, zouden die mij even kunnen PM'en :D bij voorbaat dank. Heb wat vragen ;)


Kan hier ook gewoon :)

Of in het Logic pro topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ah mooi. Wist niet dat er een Logic topic was.

Ik wilde hem laatst installeren, maar welke onderdelen moet ik allemaal installeren? Ook de jampacks enzo? Ben bang dat dat ten koste gaat van m'n snelheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:28 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb zelf de extra samples niet geinstalleerd omdat deze alleen maar veel ruimte in beslag nemen en ik ze toch niet ga gebruiken.
Dus dat is aan jou zelf, of jij ze denkt te gaan gebruiken of niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ja ik heb het over die 'Logic Studio Content'. Dat ding van 50 gb jeweetwel :P. Maar daar heb je dus niks van? Ik weet namelijk niet wat ik nodig heb, nog geen verstand van producen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:12 
 
Artiest

Weer hard gewerkt aan wat duistere geluiden,
dit is het resultaat! :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zirkumflex schreef:
Weer hard gewerkt aan wat duistere geluiden,
dit is het resultaat! :D


Ik vind de kick wel leuk, aan de sounds moet nog harder gewerkt worden om ze duister te krijgen, zorg dat ze wat meer gedetuned zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:27 
 
Artiest

Ja heb je wel gelijk in idd, kwestie van 2 minuten dus zal ik meteen wel even doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 23:30 
 
Hardtraxxer

mrazura schreef:
Hardphonic schreef:
Case Dj schreef:
idd iedereen moet niet altijd te snel denken ik moet bij een label. dit is een verkeerde gedachte, wanneer jijzelf en anderen allemaal zeggen dat het prefect is hoeft dat nog niet zo te zijn, het is natuurlijk ook erg moeilijk om in te schatten wat "goed" is.
gewoon blijven oefenen, collabs doen en kijken wat het brengt. daarna pas gaan nadenken over labels etc.


Ik ben het hiermee eens, kijk je kunt bijvoorbeeld bij zo'n klein kaklabel gaan meteen, maar ga eerst door oefenen zodat je een groter label kan bereiken,


Gewoon wachten op een groot label die kleine labels joinen heeft echt helemaal geen zin daar bereik je niks mee. Het is leuk enzo maar als je serieus bent is het alleen maar hinder. Het overgrote deel bij die kleine labels gaan het nooit halen om de simpele reden dat zij die juiste instelling niet hebben. Zij releasen dingen niet af/goed genoeg zijn. Het uitgangspunt moet altijd zijn streven naar perfectie. Natuurlijk is dit een ideaal en moet er een balans zijn tussen dit ideaal en de realiteit. De realiteit is dat die mensen die van die trieste releases maken het nooit gaan redden wat ze ook doen. De realiteit is ook dat maar een handje vol mensen in staat is om iets kwalitatief en innovatiefs neer te zetten. Je kan je vaardigheden trainen wat je wilt maar uiteindelijk word je er maar 15% beter in. Wat wil ik zeggen met die hele verhaal:blijf wel realistisch.


Helemaal waar, wij hebben het ook op deze manier gedaan en zijn nu heel blij met DMW :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Ja ik heb het over die 'Logic Studio Content'. Dat ding van 50 gb jeweetwel :P. Maar daar heb je dus niks van? Ik weet namelijk niet wat ik nodig heb, nog geen verstand van producen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 19:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
PierrePruuk schreef:
Ja ik heb het over die 'Logic Studio Content'. Dat ding van 50 gb jeweetwel :P. Maar daar heb je dus niks van? Ik weet namelijk niet wat ik nodig heb, nog geen verstand van producen :P


Meh, dat is 50gb aan samples. Ik zou dat maar even tegoed houden en eerst eens het werkelijke producen gaan uitvogelen. (ten koste van je snelheid zal overigens wel meevallen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 19:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb hier 2 tracks waar wij als duo aan hebben gewerkt. Evt. tips voor productietechnisch?

Deze track heet Dark Energy, vocal is eigenlijk random van het internet gepakt en daar hebben we een track en thema omheen verzonnen. De reverse klinkt nog een beetje stoffig en dof, word aan gewerkt.


Deze track heet The Tetris Bootleg 2012. Gebaseerd op Doctor P - Tetris en met de vocals van Zatox - Irreplaceable. (ofcourse) De reverse hier klinkt al strakker dan bij Dark Energy zoals je kunt horen. Vanaf 3:10 hebben we ons best gedaan om een hele lange intense opbouw te maken en daarna een lekker rag stuk er achter. Ben benieuwd of dit volgens jullie in die richting komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 08:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www20.zippyshare.com/v/35531788/file.html

Tips?
Kritiek?

Alvast bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kai schreef:
http://www20.zippyshare.com/v/35531788/file.html

Tips?
Kritiek?

Alvast bedankt


Minder reeverb op de lead, volumes van je kick wat naar beneden en die van je lead dan naar boven, Vind de afmix wel wat rommelig, bepaalde FX etc, komt heel onnatuurlijk inzetten. Maar t zou wel leuk kunnen zijn als je dat goed deed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zie dat mensen hier ook gewoon hun kleine snippets e.d. op gooien, maar daar is het andere topic toch voor bedoelt of niet soms? Hier is het toch de bedoeling je wat langere producties te delen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 19:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Ik zie dat mensen hier ook gewoon hun kleine snippets e.d. op gooien, maar daar is het andere topic toch voor bedoelt of niet soms? Hier is het toch de bedoeling je wat langere producties te delen?


dit topic is er langer dan dat jij op het forum zit (niet raar bedoelt)

+ er zijn mensen die dit een handig topic vinden omdat hier soms meer wordt gekeken dan het snippet topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
mr_vertigo schreef:
Ik zie dat mensen hier ook gewoon hun kleine snippets e.d. op gooien, maar daar is het andere topic toch voor bedoelt of niet soms? Hier is het toch de bedoeling je wat langere producties te delen?


dit topic is er langer dan dat jij op het forum zit (niet raar bedoelt)

+ er zijn mensen die dit een handig topic vinden omdat hier soms meer wordt gekeken dan het snippet topic.


Je eerste punt is niet relevant en het tweede wat je zegt is precies mijn punt :P Wat heb je aan twee topics, die het zelfde zijn? Ik post mijn snippets in het snippet topic, maar daar wordt nauwelijks naar gekeken heb ik het idee, en dan kom ik hier kijken en zetten een heleboel mensen hun snippets gewoon hier...? Capisce?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 19:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Case Dj schreef:
mr_vertigo schreef:
Ik zie dat mensen hier ook gewoon hun kleine snippets e.d. op gooien, maar daar is het andere topic toch voor bedoelt of niet soms? Hier is het toch de bedoeling je wat langere producties te delen?


dit topic is er langer dan dat jij op het forum zit (niet raar bedoelt)

+ er zijn mensen die dit een handig topic vinden omdat hier soms meer wordt gekeken dan het snippet topic.


Je eerste punt is niet relevant en het tweede wat je zegt is precies mijn punt :P Wat heb je aan twee topics, die het zelfde zijn? Ik post mijn snippets in het snippet topic, maar daar wordt nauwelijks naar gekeken heb ik het idee, en dan kom ik hier kijken en zetten een heleboel mensen hun snippets gewoon hier...? Capisce?


Ik bedoel met punt 1 dat het een oud vertrouwd topic is en veel mensen dit gewoon een handige manier vinden. ik snap ook niet waarom er 1232432 topics zijn aangemaakt maargoed, het zij zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er een andere kick onder gezet en wat kleine dingen aangepast.
Kick is geript, ja ik weet het moet het zelf maken, van The R3belz. Wel iets verandert maar wou is horen hoe het klinkt met een wat betere kick er onder. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 19:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Heb er een andere kick onder gezet en wat kleine dingen aangepast.
Kick is geript, ja ik weet het moet het zelf maken, van The R3belz. Wel iets verandert maar wou is horen hoe het klinkt met een wat betere kick er onder. :P


Heeelee vette intro, echt heel dik, maar de climax klinkt echt niet fijn. Ik vind dat er te veel ruis in je synth zit, en die kick past er echt niet onder imo. Niet genoeg drive. De intro vraagt echt om een hele energieke climax bij mij... Miss een ARP onder je synth? En de tail van je kick wat voller en dieper + de punch nog ff eq'en? De punch komt nu nog niet lekker door. Ben wel benieuwd wat dit wordt uit eindelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Parvuz schreef:
Heb er een andere kick onder gezet en wat kleine dingen aangepast.
Kick is geript, ja ik weet het moet het zelf maken, van The R3belz. Wel iets verandert maar wou is horen hoe het klinkt met een wat betere kick er onder. :P


Heeelee vette intro, echt heel dik, maar de climax klinkt echt niet fijn. Ik vind dat er te veel ruis in je synth zit, en die kick past er echt niet onder imo. Niet genoeg drive. De intro vraagt echt om een hele energieke climax bij mij... Miss een ARP onder je synth? En de tail van je kick wat voller en dieper + de punch nog ff eq'en? De punch komt nu nog niet lekker door. Ben wel benieuwd wat dit wordt uit eindelijk!

Oke thanks! Hier kan ik wat mee! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
mr_vertigo schreef:
Parvuz schreef:
Heb er een andere kick onder gezet en wat kleine dingen aangepast.
Kick is geript, ja ik weet het moet het zelf maken, van The R3belz. Wel iets verandert maar wou is horen hoe het klinkt met een wat betere kick er onder. :P


Heeelee vette intro, echt heel dik, maar de climax klinkt echt niet fijn. Ik vind dat er te veel ruis in je synth zit, en die kick past er echt niet onder imo. Niet genoeg drive. De intro vraagt echt om een hele energieke climax bij mij... Miss een ARP onder je synth? En de tail van je kick wat voller en dieper + de punch nog ff eq'en? De punch komt nu nog niet lekker door. Ben wel benieuwd wat dit wordt uit eindelijk!

Oke thanks! Hier kan ik wat mee! :thumbsup:


Nu het nog eens luister klinkt die kick ook een beetje vals... Iemand anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:49 
 
Hardtraxxer

@parvuz outro klinkt heel vet :thumbup: melodie vind ik wat minder maar dat ligt bij mn smaak denk ik. :$

hier het begin van mn nieuwe nummer.
kick moet nog wat verbeterd worden.
feedback is uiteraard welkom. ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The_Trial schreef:
@parvuz outro klinkt heel vet :thumbup: melodie vind ik wat minder maar dat ligt bij mn smaak denk ik. :$

hier het begin van mn nieuwe nummer.
kick moet nog wat verbeterd worden.
feedback is uiteraard welkom. ^^


Okee thanks. Ja denk dat ik ook een wat meer melodieuze versie ga maken een keer.
Zal dat van jou vanavond wel ff luisteren, zit nu op stage dus lijkt me geen goed plan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:44 
 
Hardtraxxer

The_Trial schreef:
@parvuz outro klinkt heel vet :thumbup: melodie vind ik wat minder maar dat ligt bij mn smaak denk ik. :$

hier het begin van mn nieuwe nummer.
kick moet nog wat verbeterd worden.
feedback is uiteraard welkom. ^^


je hebt een beetje wat lange opbouw vind ik. klinkt wel goed, dat sowieso, alleen wat aan de lange kant.
je kick mag wat meer punch gebruiken, is nauwelijks hoorbaar.. de afmix is ook nog niet op zn best :)
aan creativiteit geen gebrek en je sounddesign is ook niet verkeerd!
Vorige  1 ... 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner