Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359 ... 418  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 apr 2012 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stain schreef:
Dan stukje nieuwe track van mij:


Ben benieuwd wat jullie er van vinden :)

Klinkt goed! Alleen die kick valt nog best wat eer aan te behalen denk ik. Mja ik weet zelf hoe moeilijk die dingen zijn haha. Ze klinken wel best netjes!
Bericht Geplaatst op 06 apr 2012 10:45 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:

Laat maar weten of t wat is. :P
Ik heb geprobeerd een wat duister sfeertje neer te zetten. Hoop dat het een beetje gelukt is. :P


Opbouw enz klinkt lekker, alleen je moet nog wat werken aan je kick. ;)



Hier ene van mij.
Bericht Geplaatst op 06 apr 2012 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:

Opbouw enz klinkt lekker, alleen je moet nog wat werken aan je kick. ;)

Ja kicks zijn kut om te maken haha. :P
Bericht Geplaatst op 06 apr 2012 17:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
CyrilHS schreef:

Opbouw enz klinkt lekker, alleen je moet nog wat werken aan je kick. ;)

Ja kicks zijn kut om te maken haha. :P


Klinkt anders nog niet zo heel verkeerd, vergeleken met andere kicks hier :D niet raar bedoeld hoor :$

____________________________________________________________________

Hier mijn preview die ik een paar weken geleden al had aangekondigd >.<


Hij is nog niet af maar wilde hem alvast delen.
Bericht Geplaatst op 06 apr 2012 18:48 
 
Hardtraxxer

@Case Dj Klinkt lekker man :thumbsup:
lekker melodie en lekkere kick :thumbup:
Ik vindt alleen je intro wel een beetje saai :P

Hier iets nieuws waar ik mee bezig ben :)

Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 04:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
Parvuz schreef:
CyrilHS schreef:

Opbouw enz klinkt lekker, alleen je moet nog wat werken aan je kick. ;)

Ja kicks zijn kut om te maken haha. :P


Klinkt anders nog niet zo heel verkeerd, vergeleken met andere kicks hier :D niet raar bedoeld hoor :$

____________________________________________________________________

Hier mijn preview die ik een paar weken geleden al had aangekondigd >.<


Hij is nog niet af maar wilde hem alvast delen.

door mijn gebrek aan descundigheid kan ik niet zeggen wat er slecht klinkt, en wat je er aan kunt doen. maar ik kan wel zeggen dat het nog steeds niet echt een prima niveau behaald! gewoon flink veel blijven oefenen!
Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 14:17 
 
Hardtraxxer

Authentic schreef:
@Case Dj Klinkt lekker man :thumbsup:
lekker melodie en lekkere kick :thumbup:
Ik vindt alleen je intro wel een beetje saai :P

Hier iets nieuws waar ik mee bezig ben :)


:drool: Die melodie :love: Echt mooi gedaan man! Misschien je vocals iets stiller zetten, en je kick wat aanpassen. Maar als deze af is, hebbaaaaah.

Edit: Zet ook wat Reverb en Delay op je vocal, laat het mooier klinken ;)
Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 16:50 
 
Hardtraxxer

@Authentic vind de melodie zeer goed gedaan :thumbsup:
kick klinkt ook lekker. vooral zo door gaan zeg ik :P

hier een intro van mijn kant. heb besloten een kei hard nummer te brouwen ^^

Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 17:22 
 
Hardtraxx Newbie

Authentic schreef:
@Case Dj Klinkt lekker man :thumbsup:
lekker melodie en lekkere kick :thumbup:
Ik vindt alleen je intro wel een beetje saai :P

Hier iets nieuws waar ik mee bezig ben :)



Als je hier n dikke intro voorzet denk ik dat we deze track wel eens op n festivalletje kunnen horen!
melodie klinkt lekker - kick is op een klein beetje eqing na ook top.
Enige wat er verder nog verbeterd zou kunnen worden eens een reverb en delay op de vocals en een lichte reverb op de synth om hem net een beetje voller geluid te geven!

Ga zo door zou ik zeggen
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 14:40 
 
Hardtraxxer

Ik heb een Hardstyle Bootleg van 'Coldplay - Clocks' gemaakt, wat vinden jullie ervan?

http://snd.sc/HhaLl2
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 22:00 
 
Hardtraxx Newbie

The_Trial schreef:
@Authentic vind de melodie zeer goed gedaan :thumbsup:
kick klinkt ook lekker. vooral zo door gaan zeg ik :P

hier een intro van mijn kant. heb besloten een kei hard nummer te brouwen ^^



Je ken merken dat je een harde track wilt maken. Ik vind hard echt vet, maar ik vind dit eigenlijk een beetje rommelig. Sorry :$ En je kick overheerst te veel naar mijn mening.
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 22:05 
 
Hardtraxx Newbie

Authentic schreef:
@Case Dj Klinkt lekker man :thumbsup:
lekker melodie en lekkere kick :thumbup:
Ik vindt alleen je intro wel een beetje saai :P

Hier iets nieuws waar ik mee bezig ben :)



Moet denken aan decibel met dit nummer. Super vet. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:04 
 
Hardtraxx Newbie

Cruelty schreef:
Authentic schreef:
Hier iets nieuws waar ik mee bezig ben :)



Echt, maak al die dingen af en release ze :P. Er zijn genoeg labels die jou spul willen releasen.


So true, +1
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:25 
 
Hardtraxxer

DCanick schreef:
Cruelty schreef:
Authentic schreef:
Hier iets nieuws waar ik mee bezig ben :)



Echt, maak al die dingen af en release ze :P. Er zijn genoeg labels die jou spul willen releasen.


So true, +1

van de andere kant zijn er ook genoeg verbeterpunten te horen
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:59 
 
Hardtraxxer

Luxion schreef:
van de andere kant zijn er ook genoeg verbeterpunten te horen


Inderdaad, de kick onder andere.

Jongens, niet gelijk denken dat als het leuk klinkt, het ook release waardig is.. Want op deze manier ontstaan labels als Hardskillz...
Het enigste wat je doet met kwalitatief slechte nummers releasen, is je naam beschadigen.
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:25 
 
Hardtraxxer

Thanks voor de reacties iedereen :)

Luxion schreef:
van de andere kant zijn er ook genoeg verbeterpunten te horen

Zoals? ^^
Is wel fijn om te weten :P
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

idd iedereen moet niet altijd te snel denken ik moet bij een label. dit is een verkeerde gedachte, wanneer jijzelf en anderen allemaal zeggen dat het prefect is hoeft dat nog niet zo te zijn, het is natuurlijk ook erg moeilijk om in te schatten wat "goed" is.
gewoon blijven oefenen, collabs doen en kijken wat het brengt. daarna pas gaan nadenken over labels etc.
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:34 
 
Hardtraxx Newbie

Over collabs gesproken, ik kan geen collabmaatje vinden :(
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:39 
 
Hardtraxxer

Stain schreef:
Over collabs gesproken, ik kan geen collabmaatje vinden :(

Ik ook niet :p
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
idd iedereen moet niet altijd te snel denken ik moet bij een label. dit is een verkeerde gedachte, wanneer jijzelf en anderen allemaal zeggen dat het prefect is hoeft dat nog niet zo te zijn, het is natuurlijk ook erg moeilijk om in te schatten wat "goed" is.
gewoon blijven oefenen, collabs doen en kijken wat het brengt. daarna pas gaan nadenken over labels etc.


Ik ben het hiermee eens, kijk je kunt bijvoorbeeld bij zo'n klein kaklabel gaan meteen, maar ga eerst door oefenen zodat je een groter label kan bereiken,
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:32 
 
Hardtraxx Newbie

Er werd ook getypt "afmaken". De opbouw, qlimax enzovoorts zitten kwalitatief gewoon goed in elkaar. Potentie dus om hem een keertje naar een label te sturen. Maar dan moet hij dus wel goed afgemixt zijn. Wellicht willen zij je helpen daarbij.
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 22:47 
 
Hardtraxxer

DCanick schreef:
Er werd ook getypt "afmaken". De opbouw, qlimax enzovoorts zitten kwalitatief gewoon goed in elkaar. Potentie dus om hem een keertje naar een label te sturen. Maar dan moet hij dus wel goed afgemixt zijn. Wellicht willen zij je helpen daarbij.

climax.
Bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DCanick schreef:
Er werd ook getypt "afmaken". De opbouw, qlimax enzovoorts zitten kwalitatief gewoon goed in elkaar. Potentie dus om hem een keertje naar een label te sturen. Maar dan moet hij dus wel goed afgemixt zijn. Wellicht willen zij je helpen daarbij.

Nou om het echt te gaan insturen als demo voor een label vind ik persoonlijk te veel gezegd, er moet dan nog wel een hele hoop verbeteren wil je dit insturen, de kick, de lead, de overall effects...
Het is niet slim om zomaar iets in te sturen, dit kan je naam beschadigen, om te denken dat het label je erbij helpt als jij een onafgemixte track instuurt kun je vergeten.
Dan merken zij ook meteen dat je daar geen feeling voor hebt, dus dat is een belangrijk punt om op te letten.
Denk ook niet dat je een preview in kan sturen, labels vereisen een full track als demo. Afgemixt met alles erop en eraan.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2012 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardphonic schreef:
Case Dj schreef:
idd iedereen moet niet altijd te snel denken ik moet bij een label. dit is een verkeerde gedachte, wanneer jijzelf en anderen allemaal zeggen dat het prefect is hoeft dat nog niet zo te zijn, het is natuurlijk ook erg moeilijk om in te schatten wat "goed" is.
gewoon blijven oefenen, collabs doen en kijken wat het brengt. daarna pas gaan nadenken over labels etc.


Ik ben het hiermee eens, kijk je kunt bijvoorbeeld bij zo'n klein kaklabel gaan meteen, maar ga eerst door oefenen zodat je een groter label kan bereiken,


Gewoon wachten op een groot label die kleine labels joinen heeft echt helemaal geen zin daar bereik je niks mee. Het is leuk enzo maar als je serieus bent is het alleen maar hinder. Het overgrote deel bij die kleine labels gaan het nooit halen om de simpele reden dat zij die juiste instelling niet hebben. Zij releasen dingen niet af/goed genoeg zijn. Het uitgangspunt moet altijd zijn streven naar perfectie. Natuurlijk is dit een ideaal en moet er een balans zijn tussen dit ideaal en de realiteit. De realiteit is dat die mensen die van die trieste releases maken het nooit gaan redden wat ze ook doen. De realiteit is ook dat maar een handje vol mensen in staat is om iets kwalitatief en innovatiefs neer te zetten. Je kan je vaardigheden trainen wat je wilt maar uiteindelijk word je er maar 15% beter in. Wat wil ik zeggen met die hele verhaal:blijf wel realistisch.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2012 15:36 
 
Hardtraxxer

Authentic schreef:
Thanks voor de reacties iedereen :)

Luxion schreef:
van de andere kant zijn er ook genoeg verbeterpunten te horen

Zoals? ^^
Is wel fijn om te weten :P

haha, klopt. Ik vind het persoonlijk wat kracht missen. de lead is heel fijn maar kan nog iets voller denk ik. en de kick is een goede standaard kick, normale punch, goeie tail.. kan misschien wat harder voor meer energie in de track. naar mijn mening is het meer een stuk voor tussendoor ff rustmomentje en lekker luisteren snap je :P
Vorige  1 ... 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner