Oke, haha zoiets dacht ik al.
Maar iig waar waren we?
Oh, ja ....
Maar iig waar waren we?
Oh, ja ....
hsgroningen wrote:View on SoundCloud
hsgroningen wrote:View on SoundCloud
Begin eens met zelf kicks maken!BaZeBastardZ wrote:Kheb hier ook nog track die nog wat beter gemasterd moet worden maar ik wou hem gwn laten horen![]()
http://soundcloud.com/bazebastardz/dj-pino-annoy-full
feed altijd welkom
Ik geloof je METEEN! Vooral na zulke reacties:BaZeBastardZ wrote:Dat is het em juist want ik weet ook hoe je de perfecte kick maakt,
geloof me maar niet, kick moet je aanhoren, tgaat puur op gehoor, en is gewoon een van de moeilijkste dingen in een hardstyle track
en melows is niet me beste ding btw vandaar;)
en dan nog lijkt hij meby op make it louder bltnboy headhunterz remix, mag je geloven van mij;) Ga haten
BaZeBastardZ wrote:@Bart0ving Wrm post jij dan niet 1 van je ''OOOH ZOO PERFECTE TRACKS'' ?
Is dit serieus ?BaZeBastardZ wrote:Kheb hier ook nog track die nog wat beter gemasterd moet worden maar ik wou hem gwn laten horen![]()
http://soundcloud.com/bazebastardz/dj-pino-annoy-full
feed altijd welkom
Dude, je kicks klinken gewoon nergens naar (en de helft is geript). En die "Annoy" Dat kun je toch geen track noemen? Dat zijn als je het al tracks wilt noemen echt 10 verschillende door elkaar heen, zit geen vaste lijn in niks. En die naam? Alsjeblieft gast, verzin een nieuwe of spring in een rivier met een grote steen om je nek.BaZeBastardZ wrote:Dat is het em juist want ik weet ook hoe je de perfecte kick maakt,
geloof me maar niet, kick moet je aanhoren, tgaat puur op gehoor, en is gewoon een van de moeilijkste dingen in een hardstyle track
en dan nog lijkt hij meby op make it louder bltnboy headhunterz remix, mag je geloven van mij;) Ga haten
Als je zo zeker van je zaak bent dat het jou kick is , laat dan eens iedere stap horen. Doe dat ook even bij je andere tracks want daar geloof ik ook niks van.BaZeBastardZ wrote:Dat is het em juist want ik weet ook hoe je de perfecte kick maakt,
View on YouTubeBaZeBastardZ wrote:haha zou je wel wille he zoek een tutorial op youtube of een forum erover meby leer je het dan of neem een cursus produuucen
Heb de plugins al gestuurd vind ik goed genoeg je zoekt maar lekker zelf uit hoe je zo een kick maakt kben geen meneer meester producer.
BaZeBastardZ wrote: meby leer je het dan
BaZeBastardZ wrote: lijkt hij meby
Haha, zou je wel willen he. Zoek een tutorial op YouTube of een forum erover maybe leer je het dan of neem een cursus producen.BaZeBastardZ wrote:haha zou je wel wille he zoek een tutorial op youtube of een forum erover meby leer je het dan of neem een cursus produuucen
Heb de plugins al gestuurd vind ik goed genoeg je zoekt maar lekker zelf uit hoe je zo een kick maakt kben geen meneer meester producer.
BaZeBastardZ wrote:niet een of ander maar waar zijn jullie mega ultra goeie hardstyle tracks!!!!!
Een cursus Nederlands en kicks producen zou echt wat voor je zijn ofniet?Niet om het een of ander, maar waar zijn jullie goede eigen producties?