Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:09 

Hardtraxx Beheerder

Vik schreef:
Authentic schreef:
ben weer een stukje verder met mijn track ;)

Voor de laatste versie van de track check aflevering 14 van The Limit Madd Friday. :)
Klik!

op hoeveel minuten moet ik luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:08 

Hardtraxx Beheerder

Vik schreef:
Sorry. helemaal vergeten te vermelden. :P
47:20

dat kan niet dat is son of torture :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 14:27 

Hardtraxxer

Bart0ving schreef:
Authentic schreef:

ben weer een stukje verder met mijn track ;)

Gozer, GRUWELIJK :bomb:

Heerlijk vrolijke melodie a la Frontliner en op het laatste moment WP achtige synth.

Ik keur hem goed. Voor zover je er wat aan hebt *newbie zijnde*

Dit klinkt lekker.
Een van de betere nummers die ik op 't forum tot dusver ben tegengekomen :D
Doe me alleen een lol, en haal die "DUDUNG" weg uit je kick-roll. Frontliner doet dat ook altijd; afschuwelijk.
Zet je FX-Kicks harder en in de 2e Climax doe je iets met de cutoff van je mainlead, vind ik jammer.
Verder (Y) Heerlijk om naar te luisteren. Releasen die hap :)

EDIT:
Doet me denken aan 'n paar jaar geleden, nr's van DJ Twisty (hij is verder gegaan onder een alias, had 'm laatst nog gevonden) & d'Stylerz, heerlijk uplifting :D.
>moest er nog ff bij< -_-'
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:25 

Artiest

@ Authentic,

ik sta bekend als een persoon die liever technisch slechte dingen hoort, maar aparte stijl dan andersom. Dit is teveel Frontliner achtig en kan er geen eigen stijl uit opmaken. Vind dat zonde, de sounds zijn opzich aardig, niet speciaal, maar niet slecht. Melodie doet mij persoonlijk niet veel, brengt geen emotie los. Zou dat wat aanpassen. Bassline verder is wel aardig, maar de kick met melo worden na verloop van tijd redelijk eentonig. Komt voornamelijk doordat de synth wat dun klinkt en leeg en de kicks ongeveer zelfde. Zou de kicks wat meer punch willen zien hebben, ook wat voller in de low-mid area. Synth klinkt wat dun, probeer wat te layeren. Wellicht een dip in mid range die een andere synth met iets meer attack en wat doffer geluid dat opvult. Laat het wat voller klinken.
Overall idee vind ik dus zonde dat het zo frontliner achtig is. Alleen de melo kan ik mee leven, wou dat niet Frontliner achtig noemen, maar qua kicks en samenwerking tussen de twee vind ik het er teveel op lijken. Ben wel benieuwd naar wat andere dingen.

Ik heb zelf een soundcloud geopend (niet letten op de naam) voor leuke projectjes enzo, of dat nu hardcore, hardstyle of electro is. Ik post hier nooit working projects, maar voor mensen die het leuk vinden om af en toe gewoon dingen te horen die ik voor fun maak o.i.d.

Hier is bv een beetje een house stijl:
http://soundcloud.com/jerixo/housen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:50 

Hardtraxx Addict

Dark Pact schreef:
Dit is teveel Frontliner achtig en kan er geen eigen stijl uit opmaken.

Ik vind het juist prima, de eigen stijl komt vanzelf wel toch? Zolang als er maar gewoon (technisch) lekkere nummers uitrollen. Zoals ik eerder al zei vind ik dat WP achtige stukje op het einde (die gillende synth) heerlijk. Kippenvel-factor. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:54 

Hardtraxx Elite

Ik vind zelf een eigen stijl veel belangrijker dan technisch goede dingen ;) Techniek kan je leren, een eigen stijl moet je ontwikkelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 23:01 

Artiest

Bart0ving schreef:
Dark Pact schreef:
Dit is teveel Frontliner achtig en kan er geen eigen stijl uit opmaken.

Ik vind het juist prima, de eigen stijl komt vanzelf wel toch? Zolang als er maar gewoon (technisch) lekkere nummers uitrollen. Zoals ik eerder al zei vind ik dat WP achtige stukje op het einde (die gillende synth) heerlijk. Kippenvel-factor. :yay:

Verkijk je je toch op, eigen stijl ontwikkel je door, technisch aspect leer je veel sneller. Kijk naar hoeveel artiesten wel de potentie hadden op technisch vlak, maar niet door konden stoten. Technisch aspect is belangrijk, maar daar helpen labels je vaak wel doorheen en dat gaat met eigen stijl wat lastiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 23:05 

Hardtraxx Addict

Dark Pact schreef:

Verkijk je je toch op, eigen stijl ontwikkel je door, technisch aspect leer je veel sneller. Kijk naar hoeveel artiesten wel de potentie hadden op technisch vlak, maar niet door konden stoten. Technisch aspect is belangrijk, maar daar helpen labels je vaak wel doorheen en dat gaat met eigen stijl wat lastiger.

Goed punt. Maar ik als consument vind het meestal fijner om gewoon een lekker nummertje te horen. Maakt me niet uit welke stijl of van wie. Tuurlijk vind ik het wel fijn om herkenning van de artiest er in te vinden maar dat komt later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 23:36 

Hardtraxxer

Hieronder een korte preview van mijn Remix van Arkaine - Intelligence.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 11:04 

Vritzy schreef:

Swel mooi maar wat een vervelend lange breaks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 20:39 

Hardtraxxer

Vritzy schreef:

Wat een vette synth! Welke VSTs/Synth heb je gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:39 

Hardtraxxer

Vritzy schreef:

klinkt allemaal goed, met een fatsoenlijke kick zou dit best wel mooi zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:25 

Hardtraxxer

@Nebuto
Voor de Synth heb ik Sylenth1, Z3ta 2, Fruity Harmor en Nexus gebruikt.

@HSgino
Inderdaad de kick kan beter hier ben ik ook mee bezig :)

Bedankt voor de feedback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 17:01 

Hardtraxx Elite

@vristi
Die break... Damn. Duurt langer dan de rest van het nummer. Leads mogen van mij ook wat feller. Voor de rest wel geinig.

Net effe bezig geweest, beetje jammer dat soundcloud alles opnieuw naar de klote filtert, maar het zij zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:04 

Hardtraxx Addict

Mannonymous schreef:
@vristi
Die break... Damn. Duurt langer dan de rest van het nummer. Leads mogen van mij ook wat feller. Voor de rest wel geinig.

Net effe bezig geweest, beetje jammer dat soundcloud alles opnieuw naar de klote filtert, maar het zij zo..

Klinkt lekker, leuke eigen stijltje. Alleen weet ik niet hoe zo'n track zou werken op de dansvloer om 't maar zo te zeggen. telkens die blokken van 8 kicks.. daarna een pauze'tje. Vind de synth en 't melodie idee wel echt leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:59 

Hardtraxx Elite

W0uT3R schreef:
Mannonymous schreef:
@vristi

Klinkt lekker, leuke eigen stijltje. Alleen weet ik niet hoe zo'n track zou werken op de dansvloer om 't maar zo te zeggen. telkens die blokken van 8 kicks.. daarna een pauze'tje. Vind de synth en 't melodie idee wel echt leuk!

Ja had 'm 2x achter elkaar gedaan... Moet nog effe kijken naar die kleine 'breaks' Misschien een lading fx kicks over de bass fx heen ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 17:03 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Citaat:
Ik heb ook wat in elkaar geflanst, t is niet al te geweldig maar ik begin pas net met producen. Me inspiratie was "CoD World at War"
Feedback is altijd welkom:)

:whistle: :whistle:

Is wel te horen dat je pas net begint met producen. Maar je moet ergens beginnen toch. :thumbsup:
Het klinkt allemaal best wel droog. Begin is met wat reverb te gebruiken, vooral in de vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 17:26 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:

Dubstep invloeden zijn wel goed te horen.
Ik zeg hier mee verder gaan en er meer vorm aan geven. Zit best wel wat in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 17:32 

Hardtraxx Veteran

Update van mijn kant.
Volgende waar ik mee bezig ga is intro en outro, nog beetje leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 17:45 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Update van mijn kant.
Volgende waar ik mee bezig ga is intro en outro, nog beetje leeg.

Volgens mij clippen je geluiden nogal en ligt het aan mij of heb je een reverb op je kick? Ik denk ook dat je wat aan je algehele "mix" moet doen ik denk als je dat doet dat het dan best wat leuks kan worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 17:49 

Hardtraxx Veteran

Vritzy schreef:
Volgens mij clippen je geluiden nogal en ligt het aan mij of heb je een reverb op je kick? Ik denk ook dat je wat aan je algehele "mix" moet doen ik denk als je dat doet dat het dan best wat leuks kan worden :thumbsup:

Oke, zal er naar luisteren en kijken. :innocent:
Algehele mix is misschien de volgende stap die ik moet maken. Ben allang blij dat er vooruitgang in zit haha.
Er zit wel beetje reverb op de kick ja, niet doen? Anders klinken ze me een beetje te droog zeg maar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 18:08 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
W0uT3R schreef:
Mannonymous schreef:
@vristi

Ja had 'm 2x achter elkaar gedaan... Moet nog effe kijken naar die kleine 'breaks' Misschien een lading fx kicks over de bass fx heen ofzo...

klinkt wel leip! vooral die mechanische sounds tussendoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 18:09 

Hardtraxxer

alle feedback welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 18:25 

Hardtraxxer

Supernatural schreef:

alle feedback welkom :)

Dat klinkt leuk! Geinige melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:37 

Hardtraxxer

Comment & Like ;)