@ Authentic,
ik sta bekend als een persoon die liever technisch slechte dingen hoort, maar aparte stijl dan andersom. Dit is teveel Frontliner achtig en kan er geen eigen stijl uit opmaken. Vind dat zonde, de sounds zijn opzich aardig, niet speciaal, maar niet slecht. Melodie doet mij persoonlijk niet veel, brengt geen emotie los. Zou dat wat aanpassen. Bassline verder is wel aardig, maar de kick met melo worden na verloop van tijd redelijk eentonig. Komt voornamelijk doordat de synth wat dun klinkt en leeg en de kicks ongeveer zelfde. Zou de kicks wat meer punch willen zien hebben, ook wat voller in de low-mid area. Synth klinkt wat dun, probeer wat te layeren. Wellicht een dip in mid range die een andere synth met iets meer attack en wat doffer geluid dat opvult. Laat het wat voller klinken.
Overall idee vind ik dus zonde dat het zo frontliner achtig is. Alleen de melo kan ik mee leven, wou dat niet Frontliner achtig noemen, maar qua kicks en samenwerking tussen de twee vind ik het er teveel op lijken. Ben wel benieuwd naar wat andere dingen.
Ik heb zelf een soundcloud geopend (niet letten op de naam) voor leuke projectjes enzo, of dat nu hardcore, hardstyle of electro is. Ik post hier nooit working projects, maar voor mensen die het leuk vinden om af en toe gewoon dingen te horen die ik voor fun maak o.i.d.
Hier is bv een beetje een house stijl:
http://soundcloud.com/jerixo/housen