Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 00:57 

Hardtraxxer

wildenberg schreef:
@lexjuhh: Vette productie, zit goed in elkaar! Ben verder geen expert in housemuziek dus veel inhoudelijke feedback kan ik je niet geven :P

@Authentic: Klinkt al heel aardig, werk nog wat aan je kicks, die mogen nog wel wat meer laag hebben, verder hou ik wel van de synthje wat je gebruikt. Ga zo door!

@noxit15: niet verkeerd, maar het klinkt nog wel een beetje rommelig, probeer te werken aan je afmix, met name eq'en van je sounds en alle volumes wat nauwkeuriger afstellen ;)

Heb zelf ook weer een trackje af, laat maar weten wat je ervan vind :)

Zover ik kan horen (ik luister het nu op laptop speakers) klinkt het erg lekker, vooral je outro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:53 

Hardtraxxer

[/quote]

:drool: WOW, dit is lekker, intro veel te raw in vergelijking met de climax, maar echt een lekkere josh & wesz melodie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 20:44 

Hardtraxx Addict

wildenberg schreef:

Gruwelijk!

Klinkt echt al goed uitgewerkt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 22:47 

Hardtraxxer

Tnx voor de reacties mensen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 23:08 

Hardtraxx Veteran

wildenberg schreef:

heb beter van je gehoord maat! Vooral je kick staat volgens mij te veel op de achtergrond. Melodie en synth zijn wel leuk alleen er gebeurt niet zoveel, beetje langdradig.. En er mogen wel wat meer geluiden bij, ook in de intro. Beetje leeg nog. Vond Wars of Religion stukken beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 01:08 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
wildenberg schreef:

heb beter van je gehoord maat! Vooral je kick staat volgens mij te veel op de achtergrond. Melodie en synth zijn wel leuk alleen er gebeurt niet zoveel, beetje langdradig.. En er mogen wel wat meer geluiden bij, ook in de intro. Beetje leeg nog. Vond Wars of Religion stukken beter!

ja, wars of religion vind ik ook nog steeds een vette track :P, het ding is, als ik mn eige laat gaan komen er toch weer van die blije platen uit, zoals deze. Maar ik doe mijn best om wat meer rauwheid in mijn tacks aan te brengen! vind ik zelf ook een stuk vetter, dus hopelijk kan ik binnenkort de lijn van W.O.R. voortzetten qua stijl :). Igg tnx voor de comment, ik zie je volgende week op euphoria :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 01:43 

Hardtraxx Veteran

wildenberg schreef:
ja, wars of religion vind ik ook nog steeds een vette track :P, het ding is, als ik mn eige laat gaan komen er toch weer van die blije platen uit, zoals deze. Maar ik doe mijn best om wat meer rauwheid in mijn tacks aan te brengen! vind ik zelf ook een stuk vetter, dus hopelijk kan ik binnenkort de lijn van W.O.R. voortzetten qua stijl :). Igg tnx voor de comment, ik zie je volgende week op euphoria :whistle:

Je moet maken wat je zelf het meeste ligt. Je gaat toch niet geforceerd rauwe elementen toevoegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 03:43 

Hardtraxxer

mrazura schreef:
wildenberg schreef:

Je moet maken wat je zelf het meeste ligt. Je gaat toch niet geforceerd rauwe elementen toevoegen?

Daar heb je wel gelijk in, met forceren bereik je ook niks, maar ik wel het gevoel dat ik wel duistere/rauwere platen kan maken, alleen kost het me meer moeite dan het maken van 'blije' nummers. Achja, we zullen wel zien hoe ver ik ermee kom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 10:34 

Hardtraxx Veteran

Het ging me nog niet eens om het vrolijke hoor.. Vind het in vergelijking met andere tracks van je gewoon beetje leeg. Alsof het nog niet af is zeg maar. Wel dol dat je naar euphoria gaat maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 13:22 

Hardtraxx Elite

Beetje bezig geweest met een nieuwe kick en een nieuwe melo, ben er zelf niet helemaal tevreden over. Kick lijkt redelijk ver weg gedrukt.

@Wildenberg,
Mooi melo en synth, vind alleen je kick minder, beetje hol en mist ook heel wat bass. Nette mixdown trouwens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 16:16 

Hardtraxx Elite

The Indicator schreef:
Beetje bezig geweest met een nieuwe kick en een nieuwe melo, ben er zelf niet helemaal tevreden over. Kick lijkt redelijk ver weg gedrukt.

Dat ja, verder klinkt het lekker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 17:06 

Hardtraxx Elite

Ja ik probeer mijn tail wat meer te distorten en dat heeft ervoor gezorgd dat de punch amper hoorbaar is, daar moet ik nog eens ff naar kijken :P.
Zal in de volgende preview de 2de Climax wat meer uitwerken en mijn break eens gaan aanpassen, want dat nexus geluidje gaat hem denk ik niet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 17:26 

Hardtraxxer

@the indicator: Klinkt leuk man! Alleen je volumes staan over het algemeen wat zacht, stel het af door bijvoorbeeld een van je lievelingstracks die er op lijken te luisteren en verglijken. Je kikc mag ook VEEL harder!

Dit is mijn laatste track! Laat alstublieft comments achter op youtube, want anders is het zo leeg in de comment sectie :thumbup:

http://www.youtube.com/watch?v=dxO70ExM ... e=youtu.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 18:17 

Hardtraxx Elite

Denk dat ik je qua volume niet helemaal gelijk moet geven(heb KRK's RP6 G2) en als ik bijvoorbeeld een NC track pak gaat die even hard als mijn track. Waar ik je wel gelijk in moet geven is dat de kick(met name de punch) te zacht staat, alleen nu nog even de middenweg zoeken qua volume.

Even over jouw stukkie:
Bij jouw wordt in mijn ogen de synth wat ver weg gedrukt. Misschien extra layertje. Verder klinkt ie nice hoor ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 19:14 

Hardtraxxer

Check it out :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 19:47 

Hardtraxxer

Supernatural schreef:

Check it out :)

Echt een heel lekkere melodie man :thumbsup:
je sounds mogen wel wat voller klinken want het klinkt nu nog een beetje leeg!
maar voor de rest is hij heel lekker :)

ben weer een stukje verder met mijn track ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 20:00 

Hardtraxx Addict

Authentic schreef:

Gozer, GRUWELIJK :bomb:

Heerlijk vrolijke melodie a la Frontliner en op het laatste moment WP achtige synth.

Ik keur hem goed. Voor zover je er wat aan hebt *newbie zijnde*
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 20:40 

Hardtraxxer

Raw Genetics heeft ook een nieuwe preview op hun youtube geplaatst.
Volgens mij zitten hun hier ook op het forum, maar vond het wel tof jullie dit te laten horen!
Klinkt echt dik :D Ben benieuwd naar meer tracks van hun!

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 22:54 

Hardtraxx Elite

@hierboven
het enige wat ik hoor is kraak kraak kraak. Iets hogere preview in het vervolg bitte ;)

Had eerder vandaag ook al in het kick topic gepost, maar nu ook omdat het om de nieuw gebrouwen lead gaat nogmaals:

en deze die ik vorige week heb gemaakt:

Feedback is altijd welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 23:07 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
@hierboven
het enige wat ik hoor is kraak kraak kraak. Iets hogere preview in het vervolg bitte ;)

Had eerder vandaag ook al in het kick topic gepost, maar nu ook omdat het om de nieuw gebrouwen lead gaat nogmaals:

en deze die ik vorige week heb gemaakt:

Feedback is altijd welkom!

Beide stukjes klinken vrij "droog" als je begrijpt wat ik bedoel, ik zou wat meer EQ, Reverb en Delay gebruiken over het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 23:50 

Hardtraxx Beheerder

Authentic schreef:

kippenvel man! heerlijk dat begin stuk ook :loving: melodie is op sommige plaatsen een beetje vals ofso? ik weet het niet precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 14:49 

Hardtraxx Addict

Dat stukje melodie van 0:13 tot 0:25 klinkt ook erg lekker. Kun je ook wel wat mee.
Voor de rest gewoon prima qua afwerking. Dat eerste stuk met die sidechain synth is super.
Kick is nog net wat te hol voor mijn doen maar zeker niet slecht.

@Manno, Ik ben beter van je gewent. Vind die tails veel te veel mid-hoog in zich hebben.

Zelf een stuk verder met m'n Bioweapon remix. Buildje gemaakt, kick een stuk meer bass gegeven nadat ik erachter kwam dat m'n versterker +12dB bass nodig had om uberhaubt iets te laten horen, produceer met een gamingheadset meestal en die is verschrikkelijk overpowered qua bass. Ook nog een intro screechje erbij gemaakt met FM8. Oh ik <3 FM8 en V-Station. Zo simpel en zo veelzijdig.

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 17:51 

Hardtraxxer

Nou dan post ik maar mijn laatse brouwsel! Als je van reversed bass houd check it out danmaar! :thumbsup:
http://www.youtube.com/watch?v=0FKlbKaC ... AAAAAAAAAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 18:23 

Hardtraxx Elite

Je reversed klinkt lekker, alleen die vocal is onverstaanbaar en past er niet echt bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 20:08 

Hardtraxx Newbie

hee

Ik heb weer ff wat gemaakt het is nu een keer iets minder raw .
heb een preview op youtube gezet hopen dat jullie het wat vinden

http://youtu.be/9NqRZW5rNew

Greetz Lowprofile
Vorige  1 ... 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner