heb je hem ook met zijn 4 berichten... XDOverload1 wrote:Hij is bijna af... nog een paar aanpassingen in de climax und dan masteren
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
jo verveeld mezelf op mn laptop, heb hier iets in 20 minuutjes.
laptop boxen spreekt voor zich dus ik zal niet weten hoe het klinkt haha.
Stynch - screech met V-Station.mp3
Tja beetje lastig oordelen als je t met de laptop speakers hebt gemaakt. Probeer t even aan te passen met wat betere speakers of een koptelefoon. Naar mijn idee klinkt t wel vet (V-station doh..) maar zoals ik zei tis lastig oordelen aangezien ik niet weet of het op deze manier je bedoeling was het te laten klinkenstynch wrote:jo verveeld mezelf op mn laptop, heb hier iets in 20 minuutjes.
Bedankt voor feedback, v-station is echt de bomb.SoundTunerZ wrote:Tja beetje lastig oordelen als je t met de laptop speakers hebt gemaakt. Probeer t even aan te passen met wat betere speakers of een koptelefoon. Naar mijn idee klinkt t wel vet (V-station doh..) maar zoals ik zei tis lastig oordelen aangezien ik niet weet of het op deze manier je bedoeling was het te laten klinkenstynch wrote:jo verveeld mezelf op mn laptop, heb hier iets in 20 minuutjes.
het vervelende aan de laptop is, dat je geen goede bassweergave hebt. en mijn laptop heeft een baggere geluidskaart.
over halfjaartje wil ik een imac gaan kopen met miss. een setje monitoren, dus dan zal het zoiezo wat beter moeten gaan klinken haha.
Heb je niet een koptelefoon ofzo dat je tenminste kunt horen of het klinkt zoals je bedoelt hebtstynch wrote:
Bedankt voor feedback, v-station is echt de bomb.
het vervelende aan de laptop is, dat je geen goede bassweergave hebt. en mijn laptop heeft een baggere geluidskaart.
over halfjaartje wil ik een imac gaan kopen met miss. een setje monitoren, dus dan zal het zoiezo wat beter moeten gaan klinken haha.
-
VHardtraxxer
- 250 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
View on YouTube
Was eigenlijk meer een funproject
maar heb hem toch helemaal afgemaakt, intro/outro zijn niet mijn sterkste punten :p dus ik kan wel wat opbouwende kritiek gebruiken x'D
middenstuk ben ik zelf wel tevreden over btw
Was eigenlijk meer een funproject
Jij hebt lefVert0z wrote:View on YouTube
Was eigenlijk meer een funprojectmaar heb hem toch helemaal afgemaakt, intro/outro zijn niet mijn sterkste punten :p dus ik kan wel wat opbouwende kritiek gebruiken x'D
-
VHardtraxxer
- last seen Apr 2017
hoezo lef? 
Laat maar, wel een toptrackje hoorVert0z wrote:hoezo lef?
de noten in het begin kloppen voor gene flikkerInQontrol09 wrote:Jij hebt lefVert0z wrote:View on YouTube
Was eigenlijk meer een funprojectmaar heb hem toch helemaal afgemaakt, intro/outro zijn niet mijn sterkste punten :p dus ik kan wel wat opbouwende kritiek gebruiken x'D
-
VHardtraxxer
- last seen Apr 2017
hier heb ik toch niks aan_dp_ wrote:Sorry, dat nummer is echt slecht
vocalsVert0z wrote: hier heb ik toch niks aanwat kan er beter dan?
intro
opbouw
break
climax
zeg maar alles, sorry
Mijn tip voor jouw Numa Numa is:
Open je project, vervolgens CTRL+A, daarna druk je op DEL.
Dan op het kruisje, en de veranderingen niet opslaan.
Open je project, vervolgens CTRL+A, daarna druk je op DEL.
Dan op het kruisje, en de veranderingen niet opslaan.
Juist wel opslaan, hardstyle en popmuziek gaat niet zo goed samen. Dit is meer handsup
-
OHardtraxxer
- last seen Jan 2013
mijn tip is keuzes maken tussen genre's en niet gaan mengen, of je moet met een heel erg goed idee komen
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
O Mijn God,Vert0z wrote:View on YouTube
Genre's mengen gaat heel goed samen hoor. Maar dan wel beste elementen uit beide genres pakken en niet zoOverload wrote:mijn tip is keuzes maken tussen genre's en niet gaan mengen, of je moet met een heel erg goed idee komen
-
OHardtraxxer
- last seen Jan 2013
View on YouTube
LQ previewtje van track waar ik mee begonnen ben..
is nog helemaal in beta fase zegmaar, maar hoop hem deze week af te krijgen voor een liveset =]
LQ previewtje van track waar ik mee begonnen ben..
is nog helemaal in beta fase zegmaar, maar hoop hem deze week af te krijgen voor een liveset =]
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Is dat hetgeen dat je gisteren had doorgestuurd op msn ? Mening had ik al gegeven dan 
wow wat is er met die kick aan de hand :O Volgens mij heb je de bas een octaaf te hoog staan ofzo .InQontrol09 wrote:View on YouTube