Kben zelf bezig met een remix van Dikke Bleek, maar ik zit echt totaal vast qua opbouw van de track. De lead die ik heb ben ik best tevreden over (althans de kick en de synth), qua opbouw moet er nog heeeeel veel aan gedaan worden
Kben zelf bezig met een remix van Dikke Bleek, maar ik zit echt totaal vast qua opbouw van de track. De lead die ik heb ben ik best tevreden over (althans de kick en de synth), qua opbouw moet er nog heeeeel veel aan gedaan worden
Beetje Jumpstyleachtige kick in de eerste maar heerlijke synth.
De tweede, ja wat zal ik zeggen, ik ben zelf helemaal gek op dat Nexus koortje (DeepVoice van Nexus toch?) maar het is ZO overused. Ik vind die kick beter, maar die synth is weer minder.
En dan nu het hoofddeel van deze post! Ik heb net mijn tweede COMPLETE nummer af !
Kick= 3 weken tijd, 4 layers en 100% zelfgemaakt. (3x Junglist, 1x Hydra) (+Ohmnicide voor distortion voor de tweede, hardere kick) Screech= uurtje dankzei een super tutorial op YT (NI FM8) Vocal= 2pac Acapella van een oft ander forum. Synth = +- 5 layertjes voor et grootste gedeelte Nexus
Download + Luisterlink: Zippyshare Linkje Youtube: (Kan nog aan het Uploaden zijn!)
Beetje Jumpstyleachtige kick in de eerste maar heerlijke synth.
De tweede, ja wat zal ik zeggen, ik ben zelf helemaal gek op dat Nexus koortje (DeepVoice van Nexus toch?) maar het is ZO overused. Ik vind die kick beter, maar die synth is weer minder.
Hmm, gek genoeg heb ik die synth in de 2e niet gedaan met deepvoice van Nexus Er zit wel Nexus in, maar die synth bestaat uit 3 layers
heb zo met fl studio een eigen productie gemaakt met de melo van spacer er in en verder heb ik er wat acapella's gebruikt Ben er wel druk mee geweest. ben benieuwd wat jullie er va vinden
ik zal vertellen dat dit project alleen op mijn pc staat.. en overload is een project met idd 1 iemand anders nog
jullie zijn dus met zn vieren raw inc? :O Damn ik vind het soms al vervelend om met zn tweeen tracks te maken Meestal ist dan al van de een gaat zitten xboxen en de ander producet en degene die gamed zit zn mening gwn te geven van ja klinkt kut of klinkt lekker