Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 15:05 

Hardtraxxer

Festuca schreef:
Klinkt goed vandalize!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 13:05 

Hardtraxxer

Mijn nieuwe kick, moet nog iets meer punch op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 13:10 

Hardtraxxer

Oscillation strikes again!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 13:24 

Hardtraxxer

Best wel mooi nagemaakt he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:55 

Hardtraxxer

TP-Project schreef:

Mijn nieuwe kick, moet nog iets meer punch op :D

makkelijk dat je jezelf al feedback geeft :P haha, ik had ook een andere punch gedaan, deze vind ik niet zo..

@ NDAWN

lekker hoor, vind alleen jammer dat je soms toch nog stukjes van orgineel erin hebt, begin snap ik met vocal enz, maar later.. das dan weer jammer..

maar verder netjes hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 16:06 

Hardtraxxer

Distattack schreef:
@ NDAWN

lekker hoor, vind alleen jammer dat je soms toch nog stukjes van orgineel erin hebt, begin snap ik met vocal enz, maar later.. das dan weer jammer..

maar verder netjes hoor :)

Komt goed kerel, we gaan er natuurlijk nog veel aan sleutelen en proberen zoveel mogelijk sounds na te maken. Ik moet het er alleen nog met Justin over hebben of we een extended remix gaan doen van hun demo. Of dat we er nog creatief mee aan de slag gaan.. Je zal het vast horen.

We hebben dit met gedaan vooral om de intro synth techniek te leren. En omdat de alpha2 remix pas over 2 maanden uit komt.

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:28 

Hardtraxxer

@NDawn
Lekker! is het je eigen kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:32 

Hardtraxx Newbie

Hoi mensen,
Hier mijn laatste productie

http://soundcloud.com/count-b/count-b-humanity

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:11 

Hardtraxx Beheerder

bagklapper schreef:
Hoi mensen,

http://soundcloud.com/count-b/count-b-humanity

klinkt wel dik alleen moet je je volumes nog wel even goed doen :) dus gewoon ff de afmix goed fixen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:42 

Hardtraxxer

TP-Project schreef:
@NDawn
Lekker! is het je eigen kick?

Yep, Oscillation kick. Er zit alleen nog veel werk in het project vooral om de talking synth te maken die kick die je daar trouwens hoort is origineel Alpha2. Je merkt het ook omdat onze kick veel meer sub heeft in vergelijking. Ik testen het op een 1500wat carbon sub en het begin ging hij lekker mee maar bij de talking synth viel de sub compleet weg in verhouding. Ik moest daar eigenlijk wel om lachen.
;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:47 

Hardtraxxer

bagklapper schreef:
Hoi mensen,

Echt de vetste vocals ooit! Veder wat af mix foutjes. Niets dat je niet met de tijd kan verhelpen. Vet gedaan gast!

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:52 

Hardtraxxer

De Vocals kende ik al, maar zijn idd vet. nummertje is ook niet verkeerd, maar zoals gezegt aantal mix foutjes ;).

Gisteren ochtend begonnen aan een collab met Electronic Vibes, en gisteren de heledag geproduceerd. met resultaat, gisteren avond test gedraaid!

hier de video, het is maar een klein stukje jammer genoeg. jullie horen binnenkort denk ik de full versie, vooral omdat deze track nu als een speer gaat :).

linkie

edit downloaden duurt even het is 50 mb& voor de meeste openen met VLC/Quicktime, WMP werkt niet bij mij in ieder geval!

voor low q streaming;

hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:57 

Hardtraxxer

Ik heb me intro synth bij de upload nog 2x zo hard weten te laten schreeuwen. Moest er hard voor werken haha daarom even een postje tussen door.

:evil:

Btw Bob & Demi wij willen Advocate! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:03 

Hardtraxxer

NDAWN schreef:

Ik heb me intro synth bij de upload nog 2x zo hard weten te laten schreeuwen. Moest er hard voor werken haha daarom even een postje tussen door.

hard hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:16 

Hardtraxxer

NDAWN schreef:

Btw Demi wij willen Advocate! :thumbdown:

loool ben bob xD & advocate komt na 14 nov dan sluit die remix comp, zodat mensen niet kunnen jatten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 02:27 

Hardtraxxer

NDAWN schreef:

Btw Demi wij willen Advocate! :thumbdown:

als het echt een complete remake is dan :thumbup:

heb nog wat aan me kick gesleuteld.

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 10:52 

Hardtraxxer

Vandalize schreef:
als het echt een complete remake is dan :thumbup:

heb nog wat aan me kick gesleuteld.

Ik vind de basis vorm wel goed maar de Eq die er op zit is veel te flat. Ook geen goeden sub bass aanwezig. Ik zou een paar frequenties over moduleren. Voor een echt dik geluid. Sommige frequenties kan je bijna 75% boosten zonder dat het met andere frequenties in de war komt. Succes man.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 15:27 

Artiest

Ik heb voor de verandering eens iets melodieus gemaakt, wat vinden jullie?

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 17:58 

Hardtraxxer

@ Korey

Klinkt wel dik! Maar vind de punch niet zo goed,
te zwak En je synth klinkt nog wat te leeg ;)
Voor de rest goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 20:10 

Hardtraxx Beheerder

Korey schreef:
Ik heb voor de verandering eens iets melodieus gemaakt, wat vinden jullie?

ik hoor geen eens een punch ik zou gewoon een sample pakken das het makkelijkste en het klinkt altijd goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 22:15 

Hardtraxxer

heb eens ''echte'' rawstyle geprobeerd :oh: vind um zelf best wel hard en goed gelukt :$

http://www21.zippyshare.com/v/47618803/file.html

aangezien er hier veel rawstyle fans zitten, dacht ik, ik probeer dit eens.. is ook meer mijn stijl :woot:

ff downloaden voor betere kwaliteit aub :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 23:32 

Hardtraxx Veteran

darkoholic schreef:
heb eens ''echte'' rawstyle geprobeerd :oh: vind um zelf best wel hard en goed gelukt :$

http://www21.zippyshare.com/v/47618803/file.html

aangezien er hier veel rawstyle fans zitten, dacht ik, ik probeer dit eens.. is ook meer mijn stijl :woot:

ff downloaden voor betere kwaliteit aub :yes:

Ziek man niet teveel meer aan veranderen :woot: 0:21 tot 23 kan je alleen nog wel een instrument introduceren die je nog kan laten terugkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 00:25 

Hardtraxxer

@ Tp Project, Ik vind je kick een beetje "metaal achtig klinken" vind het niet storend, maar het klapt er niet echt op, probeer hem wat beter te eq'en :thumbup:

@Ndawn, Klink erg dik je remake van tonight! kzou zeggen afmaken die hap (of remixen ;) )

@ vandalize, kick klink netjes, mag wel wat meer pompen, maar sounddesign klink lekker!

@ korey, sorry vind dit niks, maar dat is een kwestie van smaak ;) sound zijn ook ietswat dun.

@mrazura, Klink wel lekker "dark" ook erg vol! ga zo door

@ Distattack, kan er nog weinig van maken, maar dat filmpje: waar was je aan het draaien? lijkt namelijk verdacht veel op lucky :thumbup:

Ik ben ff bezig geweest voor de Hardtraxx kickverkiezing! ^^

Heb een kleine remix gemaakt van: Headhunterz - Psychedelic, dit blijft in mijn ogen een meesterwerk, die kicks gaan zo vreselijk hoog, is bizar lastig om dat lekker te laten klinken,

Feedback zoals gewoonlijk meer dan welkom!

Greetz Secret Project.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 10:42 

Hardtraxxer

yri schreef:
@ Tp Project, Ik vind je kick een beetje "metaal achtig klinken" vind het niet storend, maar het klapt er niet echt op, probeer hem wat beter te eq'en :thumbup:

@Ndawn, Klink erg dik je remake van tonight! kzou zeggen afmaken die hap (of remixen ;) )

@ vandalize, kick klink netjes, mag wel wat meer pompen, maar sounddesign klink lekker!

@ korey, sorry vind dit niks, maar dat is een kwestie van smaak ;) sound zijn ook ietswat dun.

@mrazura, Klink wel lekker "dark" ook erg vol! ga zo door

@ Distattack, kan er nog weinig van maken, maar dat filmpje: waar was je aan het draaien? lijkt namelijk verdacht veel op lucky :thumbup:

Heb een kleine remix gemaakt van: Headhunterz - Psychedelic, dit blijft in mijn ogen een meesterwerk, die kicks gaan zo vreselijk hoog, is bizar lastig om dat lekker te laten klinken,

Greetz Secret Project.

haha ik draai zelf niet, en ja was bij lucky :P ik was zaterdag ochtend begonnen, en zaterdag avond wou de dj hem perse draaien, ik dacht oke even kijken hoe het publiek er op reageerd :).

edit:

Ik kan joune nu niet beoordelen, zit op school :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:20 

Hardtraxxer

Greetz Secret Project.[/quote]

Ik vind de sound van de kick echt goed man. als ik niet had gelezen dat je dit een remake was van hh had ik het wel herkend aan de sound van de bass.

http://www.youtube.com/watch?v=IVMbr81aiOc

Dit is me laaste afgeronde project ben der wel blij mee alleen op youtube klinkt die wel een stuk minder goed
:(
Feedback altijd welkom :D
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner