Skedoedelefloeps schreef:
@ mr.Vertigo:
Ik vind de break vet bedacht, alleen de hond staat veels te hard, je vocal mag harder en veel dieper want dat heeft de originele stem namelijk al heel erg van zichzelf, dus geen idee wat erop zit maar haal het weg haha. vind het concept vet naar de climax, maar de kick en sounds zijn heel erg simpel en klinken nog heel leeg. Detune je leadsynth wat meer, wat layers erbij met een andere waveform en dan heb je al wat sterkers staan. Kick moet nog veel aan gebeuren, sowieso meer distortion en moet het veel dieper klinken anders past het niet bij de sfeer. Tweede stuk vind ik helemaal niets, de kick is ouderwetse hardcore en dat vind ik totaal niet passen bij de sfeer, ook hier meer distortion en overall mag alles denk ik wel wat minder hard.
Thnx!

Ik heb sowieso het idee dat dingen snel te hard staan, volume luistert erg gevoelig dus. Als je met hond, kat bedoeld, ik zal hem wat zachter te zetten. En wat betreft die vocals. Dat is erg lastig omdat er al achtergrond muziek is. Als ik hem vol laat spelen hoor je die er doorheen.
Het tweede stuk vind ik zelf heel lkker juist

en die hardcore kick klopt wel een btje. Dat is ook niet helemaal mijn bedoeling, moet der nog flink aan gaan sleutelen. Nu heeft tie wel veel kracht en dat bevalt me wel, kwil daar redelijk beuken zeg maar. Wanneer ie wat verder is laat ik wel weer wat horen.