Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 18:18 

Hardtraxx Addict

@Case DJ

In de tweede melodie zitten valse noten, heb op dit moment geen fatsoendelijke geluidsbron bij de hand de kan de rest niet 100% beoordelen. De percussie in het begin is best storend zoals eerder gezegt.
De eerste moledie steekt goed in elkaar, maar dat zijn niet echt mijn smaak melodien maar dat is persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 18:22 

Hardtraxx Beheerder

Squid schreef:
@Case DJ

In de tweede melodie zitten valse noten, heb op dit moment geen fatsoendelijke geluidsbron bij de hand de kan de rest niet 100% beoordelen. De percussie in het begin is best storend zoals eerder gezegt.
De eerste moledie steekt goed in elkaar, maar dat zijn niet echt mijn smaak melodien maar dat is persoonlijk.

oke bedankt voor jullie feedback ik zal er wat mee doen, en squid wat voor soort melodieen moet ik aan denken? blij of juist duister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 18:38 

Hardtraxxer

@Sicnkez. best leuk gedaan, ondanks de melodie toch weer hardstyle-gerelateerd is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 19:19 

Artiest

Mannonymous schreef:
@Case DJ
Vind die drums (of kloppen of wat het ook zijn) op het begin heel vervelend. Kick mag iets meer punch bij, voor de rest prima.

Ben zelf bezig geweest met iets experimenteels, had eens zin in iets anders dan hardstyle:

Ik vind dit echt vet klinken! Heel tof hoe die synth loopt, lekker ritme zit erin ook. Je kan m alleen wel wat meer opvullen met hihats etc idd.. Maar leuk concept!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 19:44 

Hardtraxxer

@Frazyr: Forest Stories klinkt best leuk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 20:07 

Hardtraxxer

Mannonnymous, klinkt vet ;) alleen wat leeg zoals al gezegd is.

Case DJ, de break vind ik niet erg mooi, en is dat vuurwerk op de achtergrond? :P
De melodie klinkt wel leuk, de kick is bijna alleen bass, er zit niet echt een textuur in.

Preview van de intro voor een nieuwe track van mij, let me know what you think. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 21:30 

Hardtraxx Addict

MRN schreef:
Mannonnymous, klinkt vet ;) alleen wat leeg zoals al gezegd is.

Case DJ, de break vind ik niet erg mooi, en is dat vuurwerk op de achtergrond? :P
De melodie klinkt wel leuk, de kick is bijna alleen bass, er zit niet echt een textuur in.

Preview van de intro voor een nieuwe track van mij, let me know what you think. ;)

De built-up klink naar mijn oren zeer chaotisch en de kick mag wel een stuk meer punch krijgen.
Nieuwe track die een vriend en ik samen vanavond in elkaar hebben gezet. Verder gaan met het concept of stoppen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

@Squid je sounds zijn wel oke, alleen je kick heeft heel veel werk nodig!

Hier HQ preview van mijn remix voor de Nutty T contest :D
(is nog lang niet af btw!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 13:24 

Hardtraxx Addict

RAW-vizion schreef:
@Squid je sounds zijn wel oke, alleen je kick heeft heel veel werk nodig!

Hier HQ preview van mijn remix voor de Nutty T contest :D
(is nog lang niet af btw!)

Ja, de built-up is erg klote bij ons nummer alleen tis maar van 1 avond werk. Wat kan/moet er volgens jouw nog met de kick gebeuren, want ik vind dit soort kicks juist goed.

Jouw nummer klink erg goed, goede opbouw etc. Alleen ben persoonlijk niet zo weg van die kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 13:35 

Hardtraxxer

Luxion schreef:
@Sicnkez. best leuk gedaan, ondanks de melodie toch weer hardstyle-gerelateerd is :P

Hehe, bedankt. :)
Was ook eerst de bedoeling om er een Hardstyle track van te maken, maar toen kwam ik uiteindelijk op iets anders uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 13:47 

Hardtraxx Beheerder

Melodie + kick iets veranderd bij mijn nieuwe concept

feedback is welkom

@ raw vizion ik vind je kick niet echt lekker klinken veelste scherpe punch en rare tail :$
voor de rest klinkt het al lekkre :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 14:11 

Hardtraxxer

Hey mensen heb tijdje niks meer gepost maar heb nu eindelijk me krktjes en externe geluids kaart :D

hier me eerste dingetje waar ik nu mee bezig ben net begonnen maar laat maar horen wat jullie er van vinden :D

http://soundcloud.com/bass-fucker/dozer ... -dark-side
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 14:26 

Hardtraxxer

Mijn eerste nummer met een maatje van me! The Immortals - A Brand New Start
Hoor graag feedback!

http://www.youtube.com/watch?v=QVI_qSj49dQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 14:39 

Hardtraxxer

bass fucker schreef:
Hey mensen heb tijdje niks meer gepost maar heb nu eindelijk me krktjes en externe geluids kaart :D

hier me eerste dingetje waar ik nu mee bezig ben net begonnen maar laat maar horen wat jullie er van vinden :D

http://soundcloud.com/bass-fucker/dozer ... -dark-side

Klinkt lekker man!
Alleen de tail van je kick vind ik te lang! zou ik wat korter maken als ik jou was ;)

Hellkite schreef:
Mijn eerste nummer met een maatje van me! The Immortals - A Brand New Start
Hoor graag feedback!

http://www.youtube.com/watch?v=QVI_qSj49dQ

klinkt opzich wel leuk alleen je sound klinken heel amateuristisch.
ook zit er te veel reverb op je track! ;)

Hier stukje van mijn nieuwe track waar ik mee bezig ben :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 21:22 

Hardtraxxer

Bezig geweest met een nieuwe kick.
heeft nog wat tweaking nodig etc maar miss
hebben jullie alvast een paar tips?
ps :oja let niet op de rest gaat echt om de kick.

http://soundcloud.com/2basb/kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 22:54 

Hardtraxxer

Nieuw trackje ^^
Hope u like it.

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 23:11 

Hardtraxxer

@2basb - Wow dikke harde shit man. Alleen die kick heeft een rare click in de tok/punch, van mij mag ie ook iets meer Distortion en subbass. Die synth is wel leip!

@doubletrouble - Ten eerste het is leuk als je eerst op de persoon voor jou post reageert. Dit haat ik ook altijd. Jullie verwachten wel feedback op jullie dingen, maar geven niets op andere hun werk.. Beetje greedy? :/
Maarja. De synths zijn goed, alleen de kicks zijn veel te muddy en hebben geen goede punch. Ook hoor ik geen lekkere subbass.

----

Dit is mijn upgrade mix van een hele oude track van mij. De mixdown is zwaar opgefokt, maar daar ben ik dus mee bezig, let daar aub niet op :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 23:17 

Hardtraxxer

noxit15 schreef:
@2basb - Wow dikke harde shit man. Alleen die kick heeft een rare click in de tok/punch, van mij mag ie ook iets meer Distortion en subbass. Die synth is wel leip!

@doubletrouble - Ten eerste het is leuk als je eerst op de persoon voor jou post reageert. Dit haat ik ook altijd. Jullie verwachten wel feedback op jullie dingen, maar geven niets op andere hun werk.. Beetje greedy? :/
Maarja. De synths zijn goed, alleen de kicks zijn veel te muddy en hebben geen goede punch. Ook hoor ik geen lekkere subbass.

----

Dit is mijn upgrade mix van een hele oude track van mij. De mixdown is zwaar opgefokt, maar daar ben ik dus mee bezig, let daar aub niet op :p

Als je even een paar pagina's terug gaat zie je dat wij regelmatig feedback geven op tracks van anderen. Kijk dus even verder dan je neus lang is voor je ons "greedy" noemt.

Maargoed, om maar even feedback te geven dan:
Je synths missen kracht. Moeten sterker, layeren & EQ.
Je sidechain vind ik persoonlijk niet mooi, je trekt té veel attack weg
Je mainkick mag nog aan gewerkt worden en je breaks zijn erg abrupt.
Verder niet slecht, zeker potentie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 23:46 

Hardtraxxer

doubletrouble schreef:
noxit15 schreef:

----

Als je even een paar pagina's terug gaat zie je dat wij regelmatig feedback geven op tracks van anderen. Kijk dus even verder dan je neus lang is voor je ons "greedy" noemt.

Maargoed, om maar even feedback te geven dan:
Je synths missen kracht. Moeten sterker, layeren & EQ.
Je sidechain vind ik persoonlijk niet mooi, je trekt té veel attack weg
Je mainkick mag nog aan gewerkt worden en je breaks zijn erg abrupt.
Verder niet slecht, zeker potentie!

Danku, ik kijk inderdaad niet verder dan 1 pagina terug (doet bijna niemand denk ik..), dus ik zag dat jullie geen feedback geven op die bas2 gozert. Daarom zei ik dat. Ik heb namelijk haat aan de mensen die hier alleen hun shit posten en weer weggaan... Maar bedankt voor de feedback en het compliment! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 00:15 

Hardtraxxer

@Doubletrouble,

je kicks zijn te hoog gepitched, kijk maar eens naar de waveforms in je video, die springen van normaal, naar opeens 2x zoveel.
Dat betekend dat je bass zich dus ook 2x zo hoog bevind, en dat is niet de bass die je wilt; je kan de bass ook nauwelijks horen.
De melodie klinkt wel leuk, alleen is de synth ruw, en klinkt ook vaag, de synth is in het 2e gedeelte van je climax dan wel weer goed.

@Noxit,

ik moet zeggen dat ik de intro echt vet vind, de kick ook, lekker lomp.
Let alleen wel op de bass die aan de kick zit, het klinkt als een 'wazige' reverse bass.
De melodie mag na een tijdje ook afgewisseld worden met iets anders, het begint aan het eind van je intro eentonig te worden.

De climax vind ik niet passen bij de intro, het klinkt te vrolijk voor bij de sfeer van de intro.
Ook missen jouw climax kicks bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 00:33 

Hardtraxx Newbie

My new track :bomb:

http://snd.sc/nZbrWX
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 13:50 

Hardtraxx Beheerder

Mijn ding wordt weer heerlijk overgeslagen :thumbup:

ga maar door met eigen dingen posten! goed bezig :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 14:10 

Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:

Vind je synth in 't begin veel te zacht, mag wel harder en misschien minder reverb(?) erop? Kick klinkt wel lekker al mag ie nog wel iets meer erin klappen...verder niet heel veel op aan te merken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 14:38 

Hardtraxx Newbie

Case Dj schreef:

Sorry.

The melody and the bassdrum are cool, i like it.
But the central lead isn't so powerful.
At finally : just a little increment of the synth breath.
Good work ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 15:32 

Hardtraxxer

Hardroller schreef:
Hier stukje van mijn nieuwe track waar ik mee bezig ben :)

Klinkt weer vet! De melodie lijkt een beetje op Dillemma
vind het eerste stuk van de melodie vet, maar het 2e stuk niet, verkeerde tonen
imo
Probeer nog wat meer met de tonen v/d melodie te spelen zou ik zeggen!
Anders klinkt het een beetje langdradig ...
Voor de rest is ie nice! Goed bezig! :thumbsup:
Vorige  1 ... 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner