Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 02:05 

Hardtraxx Elite

Beetje aan 't kloten geweest! Ben benieuwd wat jullie vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 02:16 

Hardtraxx Addict

Mannonymous schreef:

Vind t allemaal geluidstechnisch wel aardig klinken, alleen zit er vanaf het begin van je eerste break tot aan 1.56 een (voor mij) zeer storend soort 'woap' gluid op de achtergrond. Luisterde niet zo fijn vond ik. En na je 2e climax wordt t allemaal een beetje te eentonig. Meer variatie zou wel fijn zijn denk ik. 't is nu nog een beetje té trancy (als dat je bedoeling was om iets van trance-achtige hardstyle te maken, wat ik wel vet overigens)
Meer percussie, claps etc. zouden wel op z'n plaats zijn!

EDIT: Dat 'woap' geluid waar ik 't over had zit er in t begin ook al in maar dan stoort t nog niet! bij die eerste opbouw ergerde ik me eraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 03:24 

Hardtraxx Elite

W0uT3R schreef:
Mannonymous schreef:

Vind t allemaal geluidstechnisch wel aardig klinken, alleen zit er vanaf het begin van je eerste break tot aan 1.56 een (voor mij) zeer storend soort 'woap' gluid op de achtergrond. Luisterde niet zo fijn vond ik. En na je 2e climax wordt t allemaal een beetje te eentonig. Meer variatie zou wel fijn zijn denk ik. 't is nu nog een beetje té trancy (als dat je bedoeling was om iets van trance-achtige hardstyle te maken, wat ik wel vet overigens)

EDIT: Dat 'woap' geluid waar ik 't over had zit er in t begin ook al in maar dan stoort t nog niet! bij die eerste opbouw ergerde ik me eraan.

Ik hoor de 'woap'. Die hoort er niet in te zitten, is denk ik een render foutje binnen soundcloud. Zal morgen eens effe aan de slag gaan met de feedback! Thnx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 10:18 

Hardtraxxer

Dus na 1-2 weken niets doen, ben ik begonnen met een beukplaat en ben er best wel blij mee. Dit is de intro so far, tell me what you think! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 15:24 

Hardtraxxer

Yo traxxers...
Ben bezig geweest aan een track met de vocals van Raven... Vinden jullie het wat tot nu toe?

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 15:39 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
W0uT3R schreef:
Mannonymous schreef:

Ik hoor de 'woap'. Die hoort er niet in te zitten, is denk ik een render foutje binnen soundcloud. Zal morgen eens effe aan de slag gaan met de feedback! Thnx!

Melo in de 2de climax komt me maar al te bekent voor, weet zeker dat ik die ergens vorig jaar in de podcast van Menno de Jong ben tegengekomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 15:43 

Hardtraxxer

Frazyr schreef:
Yo traxxers...
Ben bezig geweest aan een track met de vocals van Raven... Vinden jullie het wat tot nu toe?

Opzich wel een leuk idee. track klinkt nog wat te leeg en de lead mag wel wat voller. de kick klink wel leuk tok vind ik wel lekker klinken tail mag van mij wel wat langer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 15:57 

Hardtraxxer

noxit15 schreef:
Dus na 1-2 weken niets doen, ben ik begonnen met een beukplaat en ben er best wel blij mee. Dit is de intro so far, tell me what you think! :thumbsup:

Sorry gasten ik wil graag feedback. Dit word de 4e keer dat ik mijn sneakpeak post. GEEF FEEDBACK voordat je zelf iets neerpleurt, denku. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:09 

Hardtraxxer

noxit15 schreef:
noxit15 schreef:

Sorry gasten ik wil graag feedback. Dit word de 4e keer dat ik mijn sneakpeak post. GEEF FEEDBACK voordat je zelf iets neerpleurt, denku. :/

zover ik kan horen klink de kick wel lekker. zou wel wat beter afmixen nummer klinkt nog wat te dof. lead mag wel wat beter/harder te horen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:14 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:

klink lekker man vind zelf de kick wat te veel hoog hebben kreeg beetje pijn aan de hoortjes:P
nummer zit wel lekker in mekaar. in de intro je schreech sounds die je gebruikt vind ik zeer vet alleen naar mijn mening mag er wel wat meer reeverb op en ook reeverb op de hooge tonen heb je je track ook gelijk wat voller klinken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:24 

Hardtraxxer

@ mannonymous

vind het eigenlijk wel vet (worden)..
Ik ga geen punten opnoemen die je kunt verbeteren, want die weet je zelf waarschijnlijk ook wel.
Dus om al die punten samentevatten ; blijf de kleine dingetjes perfectioneren en je hebt een leuke track.

:)

Frazyr
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:47 

Hardtraxx Beheerder

bass fucker schreef:
noxit15 schreef:
noxit15 schreef:

zover ik kan horen klink de kick wel lekker. zou wel wat beter afmixen nummer klinkt nog wat te dof. lead mag wel wat beter/harder te horen zijn.

ik ben het eens over de afmix die is belabberd slecht maar de rest is lekker dikke kick en wel goede synth
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 17:44 

Hardtraxx Addict

noxit15 schreef:
noxit15 schreef:

JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 17:47 

Hardtraxx Addict

Gidi schreef:
Nieuw collabje online.

Mid-intro klinkt zeer goed.
De lead tijdens de climax klinkt erg dun en loopt een beetje uit de maat.
Ook zou ik nog wat meer tijd besteden aan het afmixen, maar desonkdanks een goeie collab :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 17:48 

Hardtraxx Addict

noxit15 schreef:
noxit15 schreef:

Doe normaal :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:00 

Hardtraxx Veteran

Ik had weer eens niks te doen dus ben maar beetje met Revival X gaan klote :P wat vinden jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:14 

Hardtraxxer

@rawvizion.

mist een hoop power. de melodie opzich is niet slecht, maar de synth klinkt sheep en de kick is te dof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:18 

Hardtraxxer

Squid schreef:
Gidi schreef:
Nieuw collabje online.

Mid-intro klinkt zeer goed.
De lead tijdens de climax klinkt erg dun en loopt een beetje uit de maat.
Ook zou ik nog wat meer tijd besteden aan het afmixen, maar desonkdanks een goeie collab :thumbup:

Squid, thanks. Wat raad je aan? meer synth's layeren? of deze gewoon beter afmixen/fx erover?.
kwa afmix ben ik het met je eens. ik heb er eerlijk gezegd ook wat weinig tijd/geld voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:19 

Hardtraxxer

Squid schreef:
noxit15 schreef:
noxit15 schreef:

Sorry gasten ik wil graag feedback. Dit word de 3e keer dat ik mijn sneakpeak post. GEEF FEEDBACK voordat je zelf iets neerpleurt, denku. :/

Idd, beetje geduld mag wel.
Je post je preview 2x op dezelfde dag, en dat de eerste niet beantwoord word kan wel eens gebeuren.

Ben het er wel mee eens dat eerst feedback gegeven hoort te worden voordat iemand z'n eigen ding post.
Voor wat hoort wat.

Over je track, klinkt prima, alleen is de melodie niet heel interessant.
en de 2e kick heeft een rare decay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:24 

Hardtraxx Elite

Squid schreef:

>.< +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:32 

Hardtraxx Beheerder

Mannonymous schreef:
Squid schreef:

>.< +1

-1 voor deze kansloze reactie het klopt wel wat noxit zegt dat gebeurt wel vaker hier, ik ben het dus met hem eens, daarvoor weer +1 xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:42 

Hardtraxxer

Posts negeren is de beste -1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 19:21 

Hardtraxxer

xA=xB=p, dus yA=f(p)=sqrt(27*p-p4) en
yB=g(p)=sqrt(8*p-p4). Er moet nu gelden: |yA-yB|=3, dus yA-yB=3
of yA-yB=-3, dus yA=yB+3 of yA=yB-3, dus sqrt(27*p-p4)=sqrt(8*p-p4)+3 of sqrt(27*p-p4)=sqrt(8*p-p4)-3.
Begin met sqrt(27*p-p4)=sqrt(8*p-p4)+3. Links en rechts kwadrateren geeft: 27*p-p4=8*p-p4+6*sqrt(8*p-p4)+9, dus 19*p-9=6*sqrt(8*p-p4). Opnieuw kwadrateren geeft: 361*p²-342*p+81=288*p-36*p4,
dus 36*p4-361*p²+54*p+81=0. Oplossen van deze vergelijking met behulp van je grafische rekenmachine geeft een benadering voor p.
Neem nu sqrt(27*p-p4)=sqrt(8*p-p4)-3. Links en rechts kwadrateren geeft: 27*p-p4=8*p-p4-6*sqrt(8*p-p4)+9, dus 6*sqrt(8*p-p4)=-19*p+9. Opnieuw kwadrateren geeft: 288*p-36*p4=361*p²-342*p+81, dus 36*p4+361*p²-54*p+81=0. Oplossen van deze vergelijking met behulp van je grafische rekenmachine geeft ook weer een benadering voor +1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 19:25 

Hardtraxx Beheerder

thedutchrages schreef:
xA=xB=p, dus yA=f(p)=sqrt(27*p-p4) en
yB=g(p)=sqrt(8*p-p4). Er moet nu gelden: |yA-yB|=3, dus yA-yB=3
of yA-yB=-3, dus yA=yB+3 of yA=yB-3, dus sqrt(27*p-p4)=sqrt(8*p-p4)+3 of sqrt(27*p-p4)=sqrt(8*p-p4)-3.
Begin met sqrt(27*p-p4)=sqrt(8*p-p4)+3. Links en rechts kwadrateren geeft: 27*p-p4=8*p-p4+6*sqrt(8*p-p4)+9, dus 19*p-9=6*sqrt(8*p-p4). Opnieuw kwadrateren geeft: 361*p²-342*p+81=288*p-36*p4,
dus 36*p4-361*p²+54*p+81=0. Oplossen van deze vergelijking met behulp van je grafische rekenmachine geeft een benadering voor p.
Neem nu sqrt(27*p-p4)=sqrt(8*p-p4)-3. Links en rechts kwadrateren geeft: 27*p-p4=8*p-p4-6*sqrt(8*p-p4)+9, dus 6*sqrt(8*p-p4)=-19*p+9. Opnieuw kwadrateren geeft: 288*p-36*p4=361*p²-342*p+81, dus 36*p4+361*p²-54*p+81=0. Oplossen van deze vergelijking met behulp van je grafische rekenmachine geeft ook weer een benadering voor +1 :)

+2 voor deze rare maar vette onnozele zinloze maar toch geniale opmerking die overgens nergens op slaat en toch ook weer klopt als je het op je rekenmachine doet XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:59 

Hardtraxxer

Kben vandaag ff bezig geweest met een Remix van een Hardcore track :)
Wat vinden jullie ervan? Feedback is welkom :)
Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner