Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 21:09 

Hardtraxxer

http://www25.zippyshare.com/v/24739515/file.html

Zelf ook weer eens een hardstyle stukje gemaakt.. ff aan het prutsen geweest ^^ geen idee wat voor ''stijl'' het is maar opzich best wel apart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 22:08 

Hardtraxxer

Iedereen geef eerst feeedback op de ander, sjeezus. Dat is toch niet zo moeilijk. Jullie pleuren allemaal je links en kijken niet eens naar de anderen, waarom zouden zij dat wel bij jou moeten dan? :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 22:11 

Hardtraxx Addict

welkom op hardtraxx,dat is al 100x gezegt maar niemand die het doet,ik snap ook niet het nut meer van het plaatsen want feedbacks krijg je toch niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 22:44 

Hardtraxxer

Uuhm ja.. Ik snap je irritaties. Maar ik kan wel tegen anderen gaan zeggen ''klinkt goed'' of iets dergelijks. maar het gaat hier toch meer om de opbouwende kritiek en het feit dat mensen je tips etc. geven. ik zou niet weten wat ik allemaal voor tips enzovoort moeten geven, puur omdat anderen meer ervaring en kennis hebben. Dus dat laat ik aan anderen over
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 01:14 

Hardtraxxer

darkoholic schreef:
Uuhm ja.. Ik snap je irritaties. Maar ik kan wel tegen anderen gaan zeggen ''klinkt goed'' of iets dergelijks. maar het gaat hier toch meer om de opbouwende kritiek en het feit dat mensen je tips etc. geven. ik zou niet weten wat ik allemaal voor tips enzovoort moeten geven, puur omdat anderen meer ervaring en kennis hebben. Dus dat laat ik aan anderen over

ik snap jou punt, maar dat is het juist. luister jij naar zijn track, denk jij zelf na wat jij anders had gedaan en wil. Daar leer je van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 09:42 

Hardtraxx Elite

boven mij stond niks :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 11:56 

Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Boven mij wel ik faal, dood aan mezelf :surrender:

geef dan nu een reactie XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 13:05 

Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Experimentele track:

Entry voor defqon.1 contest:

kvind die defqon trek te standaard.. hou er niet van.. talk about drumz daarintegen vind ik juist erg vet gelukt ^^ hou wel van zo'n stijltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 14:33 

Hardtraxxer

anders maken jullie een speciaal regeltje dat je eerst feedback moet geven en dan je eigen ding posten
zoiets doen ze ook bij harderstate en het werkt goed volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:45 

Hardtraxxer

SoundHound schreef:
anders maken jullie een speciaal regeltje dat je eerst feedback moet geven en dan je eigen ding posten

dan krijg je denk ik heel vaak te horen van alleen ja nice...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:11 

Hardtraxxer

thedutchrages schreef:
SoundHound schreef:

dan krijg je denk ik heel vaak te horen van alleen ja nice...

dat is niet echt feedback, dat is meer een reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 17:38 

Hardtraxxer

Niet iedereen kan feedback geven, je hebt ervaren en minder ervaren producers.. een minder ervaren producer kan een ervaren producer 9/10x geen nuttige feedback geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 19:15 

Hardtraxx Newbie

Ditmaal in het juiste topic :P :

Ben benieuwd naar reactie's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 19:39 

Hardtraxx Addict

SlyzeNL schreef:
Ditmaal in het juiste topic :P :

Ben benieuwd naar reactie's!

Zit opzich goed in elkaar alleen, er zit nog een lange galm achter de kick. Probeer je kicks te samplen en dan de galm op elke kick weg te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:03 

Hardtraxx Veteran

darkoholic schreef:
http://www25.zippyshare.com/v/24739515/file.html

Zelf ook weer eens een hardstyle stukje gemaakt.. ff aan het prutsen geweest ^^ geen idee wat voor ''stijl'' het is maar opzich best wel apart :P

Dit klinkt opzich wel lekker! Ik zou alleen de punch van je kick wat meer kracht geven en wat meer naar voren laten komen, voor de rest klinkt de kick al wel netjes.
Keep up the good work! :thumbup:

Cruelty schreef:
Mijn eerste reverse basslines :).

http://soundcloud.com/jobcc/reverse-basslines

Het klinkt allemaal wat leeg, probeer eens wat meer met EQ, het 2e gedeelte klinkt het beste imo, probeer daar eens mee verder de gaan door wat te spelen met EQ e.d.
:thumbsup:

Zelf ook nog even aan het knutselen geweest met een nieuwe synth!
Iemand wat feedback op deze synth? Let niet te veel op de melodie zelf want die is nogal simpel :D
http://www24.zippyshare.com/v/85813762/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:14 

Hardtraxx Veteran

thedutchrages schreef:
http://apps.facebook.com/becomeapro/deelnemer.php?id=123123192&ref=nf

Wij doen mee aan de bax-shop contest, hierbij ook een hq preview van I Feel :)! de video zegt genoeg.

Voted! Klinkt lekker dit! :thumbup:
Alleen zou ik nog is kijken @ 1.55 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:21 

Hardtraxx Addict

@Zygoma:
Eerste track klinkt erg fijn. Inderdaad experimenteel maar dan wel het soort wat fijn is!
Kan er echt niks op aanmerken of opmerken. :thumbup:

DefQon Anthem, ja standaard inderdaad maar dat past juist bij een DQ Anthem IMHO.
Vind de tail ook slecht pitchen en je punch staat te luid.

@SlyzeNL:
Wauw. Ik ben helemaal weg van dat intro.. Klinkt super! Tweede sidechain synth staat iets te luid want die klinkt nogal scherp door m'n headphones.. Of hij nou te luid afgemixed is of gewoon te hoog EQ'ed is weet ik niet..
Maar, dit is zeker een download waard want vind hem NICE.

@ Cruelty:
Klinkt nog best amateuristisch, niet slecht bedoeld hoor, zo niet. Vind zelf de eerste het fijnst. Geeft me echt een beetje zo'n oldskool gevoel :)

@ Darkoholic:
Kan je melodie niet helemaal volgen in het begin als ik eerlijk ben.
Kick zit een irritant hoog tikje in de punch. Deze zou ik lager EQ'en en wat een fellere klap geven. Voor de rest is de bassline best lekker eigenlijk!

@ Sjobie:
Vind hem erg lekker klinken ook al is het natuurlijk een redelijk standaard sound.
Toch zit er in mijn gevoel te veel laag in de synth. Hij klinkt donker terwijl dat qua toonhoogte niet past.

Kan ook zijn dat je bassline* iets overheerst trouwens.

Heb zelf wat met een intro lopen beunen.. Weet dat hij nog ietwat leeg klinkt. Komt waarschijnlijk omdat er verder geen bassline* onder de ''melodie'' zit want als ik dat met dezelfde synth doe klinkt het erg crappy :)

Kick en synth zijn helemaal zelf gefixed, kick grotendeels in Junglist, reverse heeft totaal geen power, i know.
Synth is Novation V-Station.

http://www4.zippyshare.com/v/88139632/file.html

Ook heb ik een stukje een pagina terug gezet van m'n remix van Blame It On The Music, maar idd mensen waren weer iets te druk met posten en geen commentaar leveren en hierna over te gaan discussiƫren dus ja. Hier nogmaals.

http://www42.zippyshare.com/v/24617478/file.html

* Is het nou bassline of baseline in deze zin van het woord... ondertonen van een melodie dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

Thund3R schreef:
Kick en synth zijn helemaal zelf gefixed, kick grotendeels in Junglist, reverse heeft totaal geen power, i know.
Synth is Novation V-Station.

http://www4.zippyshare.com/v/88139632/file.html

Synth klinkt lekker, mag misschien nog iets meer naar voren komen!
De bass van je reverse kan idd nog wel wat power gebruiken, punch is goed.

Ook heb ik een stukje een pagina terug gezet van m'n remix van Blame It On The Music, maar idd mensen waren weer iets te druk met posten en geen commentaar leveren en hierna over te gaan discussiƫren dus ja. Hier nogmaals.

http://www42.zippyshare.com/v/24617478/file.html

Het enige wat ik hiervan wat minder vind is dat je melodie iets te druk is soms, voor de rest netjes gedaan! Ik zeg verder uitwerken!

* Is het nou bassline of baseline in deze zin van het woord... ondertonen van een melodie dus...
Kan allebij wel denk ik :)
En bedankt voor de feedback op mijn synth, ik ga er nog een voor zitten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:40 

Hardtraxxer

dit heb ik vandaag gemaakt :)

ben benieuwd wat jullie er van vinden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Hardroller schreef:

Klinkt netjes dit, alleen de melodie staat me niet aan. Maar dat neemt niet weg dat de synth opzich wel goed is!
De kick klinkt ook goed, mag nog iet wat meer power kijrgen d.m.v. wat EQ, maar de opzet is goed imo!
Werkt het eens wat verder uit en maak dan nog eens een preview :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 21:49 

Hardtraxxer

Hardroller schreef:

Je melodie is een beetje happy, niet echt mijn smaak. En je kick kan nog iets meer power gebruiken, misschien meer distortion en eq?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 21:50 

Hardtraxxer

Alle feedback is welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 22:58 

Hardtraxxer

Supernatural schreef:
Alle feedback is welkom

Klinkt erg lekker man :thumbsup: , alleen je kick mist zoveel kracht!
Dat is echt zonde..
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar hij is nog al kort, misschien je punch iets harder en een langere tail met wat meer distortion?

Weet niet of ik het goed verwoord, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!

Verder, erg nice! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 23:30 

Hardtraxx Newbie

Supernatural schreef:

Alle feedback is welkom

Melodie en opbouw klinkt goed maar de kick loopt niet goed met de melodie, je synth klinkt goed heb je die zelf gemaakt?
Ik zal binnekort iets van mijn producties posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 23:32 

Hardtraxx Veteran

Supernatural schreef:

Alle feedback is welkom

Er klopt iets niet met je kick, probleem is dat ik zo snel even niet kan horen wat :/
Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner