Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 23:37 

Hardtraxx Newbie

sjobie schreef:
Supernatural schreef:

Alle feedback is welkom

Er klopt iets niet met je kick, probleem is dat ik zo snel even niet kan horen wat :/

De noten van de tail kloppen niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 23:47 

Hardtraxxer

@Celis over de kick ben ik zelf ook nog niet helemaal tevreden, misschien wat punches layeren en eq'en.

@b-axis synth is zelf gemaakt met sylenth en dan nog wat losse effecten zoals reeverb, delay, chorus en eq. je bedoelt dat de kick niet goed gepitched is?

@sjobie ik weet het, kan zelf ook niet helemaal erachter komen wat precies..

Thanks voor jullie feedback :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 00:37 

Hardtraxx Newbie

Supernatural schreef:
@Celis over de kick ben ik zelf ook nog niet helemaal tevreden, misschien wat punches layeren en eq'en.

@b-axis synth is zelf gemaakt met sylenth en dan nog wat losse effecten zoals reeverb, delay, chorus en eq. je bedoelt dat de kick niet goed gepitched is?

@sjobie ik weet het, kan zelf ook niet helemaal erachter komen wat precies..

Thanks voor jullie feedback :D

Ja de hij loopt niet mee met de bassline van de melodie zeg maar daardoor klinkt t wat vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 12:12 

Hardtraxxer

waar blijven de hardcore producties ben benieuwd of iemadn dat hier ook maak tot nu toe alleen hardstyle gehoord :thumbsup:die allemaal wel top klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 12:34 

Hardtraxx Addict

Ik maak het op zich wel alleen m'n hardcore kicks zijn gewoon nog niet goed genoeg om te posten haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 12:37 

Hardtraxxer

Supernatural schreef:

Alle feedback is welkom

Ik vind die melodie heel nice :D

Ben zelf ook nog even bezig geweest, heb een nieuwe melodie gemaakt + een nieuwe kick

http://www64.zippyshare.com/v/91750871/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 14:36 

Hardtraxxer

Epic Kick schreef:
Supernatural schreef:

Alle feedback is welkom

Ik vind die melodie heel nice :D

Ben zelf ook nog even bezig geweest, heb een nieuwe melodie gemaakt + een nieuwe kick

http://www64.zippyshare.com/v/91750871/file.html

Je synth vind ik wel vet, alleen je melo is niet te volgen zeg maar. je kick staat tegenover de melo iets te hard denk ik daardoor word je melo weggedrukt, ik hoop dat je wat aan de tips hebt ;)

en bedankt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 14:44 

Hardtraxx Newbie

@Squid &Thund3R
Thanks voor de reactie's, ik zal zodra ik thuis ben eens even kijken of ik er wat mee kan!

@Thund3r
Vind de melodie van je intro een beetje eentonig om eerlijk te zijn. Probeer er eens wat hogere tonen doorheen te gooien voor verandering. Vind de remix van blame it on the music goed, alleen komt de melodie er soms niet zo heel goed uit.

@Hardroller
De punch van je kick klinkt nogal 'metaal'achtig imo. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Probeer hem eens wat doffer te maken? Ook hoor ik volgens mij niet echt veel sub in je kick? Maar dat kan ook liggen aan m'n headset hier.

@Supernatural
Wow, vind je opbouw etc erg goed klinken tot de FX-kicks komen. Het klinkt alsof je kick (en fx-kicks) niet goed gepitched zijn? Met welke VST maak je ze?

@EpicKick
Het klinkt alsof je kick veel te veel distortion heeft. Ook overheerst die nogal volgens mij. En waarom pitch je hem niet mee met de melodie?

@550decibel
Hier een hardcore projectje van een tijdje terug. Mastering etc is slecht en moet er zelfs om lachen maar zal hem toch even uploaden :P
http://www48.zippyshare.com/v/80450585/file.html
verwacht er geen serieuze reactie's op hoor;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 14:53 

Hardtraxxer

@SlyzeNL kicks maak ik meestal met Hydra of Drumazon, deze was volgens mij met hydra. En bedoel je dan alle kicks of degene die gepitched zijn?

en hier een hardcore track die ik al een tijdje geleden heb gemaakt, het is een remix van Heatzone - Sail The Seas

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 17:16 

Hardtraxx Newbie

@ Supernatural

Yo die melo is dik man! Lekkere felle synth ook!
Je kick loopt idd niet goed onder de melo, maar zeker goed gedaan!
Probeer m nog ff goed onder melo te pitchen zou ik zeggen :)
owjah! Ik ga van je track een eigen edit maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 17:48 

Hardtraxxer

Pittboy schreef:
@ Supernatural

Yo die melo is dik man! Lekkere felle synth ook!
Je kick loopt idd niet goed onder de melo, maar zeker goed gedaan!
Probeer m nog ff goed onder melo te pitchen zou ik zeggen :)
owjah! Ik ga van je track een eigen edit maken!

Haha vet, laat maar horen als je iets hebt ;) ik denk dat ik vanavond verder probeer die kick te pitchen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:44 

Hardtraxx Newbie

Hey mensen, ik heb onder mijn hardcore alias een plaatje gemaakt , hoor graag wat jullie ervan vinden!

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:32 

Hardtraxx Newbie

Hierbij mijn eerste preview die ik hier post, ik ben niet zo goed in overgangen op opbouwingen maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 20:21 

Hardtraxxer

b-axis schreef:
Hierbij mijn eerste preview die ik hier post, ik ben niet zo goed in overgangen op opbouwingen maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Jow,

Ik heb effe geluisterd. Het eerste dat me opvalt is dat ik de melodie in de eerste 30seconde wel nice vind.
Verder vind ik de opbouw ook goed (voor een beginner) maar daar valt wel nog aan te werken.
Verder is de climax melodie ook wel leuk alleen aan de kick kan nog veel gewerkt worden, met name de EQ en punch kan nog wel wat werk hebben.

met andere woorden, blijf eraan werken :)
--

Zelf ben ik aan een wat rawere track begonnen. Met onder andere een nieuwe kick..
ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden ; http://www60.zippyshare.com/v/64257927/file.html

greetz

-frazyr
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 21:47 

Hardtraxxer

Iemand die rond de regio van aalter woont en eens een collab wil doen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 01:40 

Hardtraxxer

@ frazyr

Probeer de tok van de kick een paar keer te layeren en onder andere wat meer te compressen en te eqen,
Verder zal ik wat minder mid en wat meer laag in de tail doen dmv eqen en eventueel te layeren, en als je een kick af hebt zou ik er een wav van maken want nu hoor je op het einde je synth waar je de kick nog even 'nagalmen' en dat wil je niet ;)

Succes ermee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 18:54 

Hardtraxxer

wildenberg schreef:
@ frazyr

Probeer de tok van de kick een paar keer te layeren en onder andere wat meer te compressen en te eqen,
Verder zal ik wat minder mid en wat meer laag in de tail doen dmv eqen en eventueel te layeren, en als je een kick af hebt zou ik er een wav van maken want nu hoor je op het einde je synth waar je de kick nog even 'nagalmen' en dat wil je niet ;)

Dankjewel voor de goeie tips, ik heb eraan gezeten en onder andere aan de compressie gewerkt.
Ik vind de mix al een stuk beter klinken nu. Ook heb ik de opbouw al vrij af.
Ben benieuwd of je het verschil positief vind ; http://www39.zippyshare.com/v/16220641/file.html .

greetz
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 19:04 

Hardtraxx Newbie

Frazyr schreef:
b-axis schreef:

Jow,

Ik heb effe geluisterd. Het eerste dat me opvalt is dat ik de melodie in de eerste 30seconde wel nice vind.
Verder vind ik de opbouw ook goed (voor een beginner) maar daar valt wel nog aan te werken.
Verder is de climax melodie ook wel leuk alleen aan de kick kan nog veel gewerkt worden, met name de EQ en punch kan nog wel wat werk hebben.

met andere woorden, blijf eraan werken :)

Bedankt voor je reactie, dit had ik in een middagje gemaakt en is dus nog maar een opzetje ik zal wel een update posten zodra ik er verder mee ben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 19:27 

Hardtraxxer

@frazyr

Het klinkt al een stuk beter, probeer gewoon naarmate je meer tracks maakt ook je kicks iedere keer te verbeteren en dan komt het helemaal goed! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 17:27 

Hardtraxxer

Frazyr schreef:
wildenberg schreef:
@ frazyr

Dankjewel voor de goeie tips, ik heb eraan gezeten en onder andere aan de compressie gewerkt.
Ben benieuwd of je het verschil positief vind ; http://www39.zippyshare.com/v/16220641/file.html .

greetz

Ik zou dit zeker afmaken, klinkt vet en ook professioneel vind ik :)

Ben zelf bezig geweest met een melodie ( let niet op de synth, is een nexus preset ) en een kick.
http://www9.zippyshare.com/v/85228529/file.html
Heeft iemand tips wat beter kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 18:10 

Hardtraxxer

Frazyr schreef:
wildenberg schreef:
@ frazyr

greetz

De overgang bij 0.30 sec waar de melodie erin komt zou ik anders doen, bijvoorbeeld een brake erin en dan de melodie op te laten komen, en bij de intro nog wat meer te doen dan alleen een screech, netzoals bij de anti-climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 18:16 

Hardtraxxer

Epic Kick schreef:
Frazyr schreef:
wildenberg schreef:
@ frazyr

greetz

Ik zou dit zeker afmaken, klinkt vet en ook professioneel vind ik :)

Ben zelf bezig geweest met een melodie ( let niet op de synth, is een nexus preset ) en een kick.
http://www9.zippyshare.com/v/85228529/file.html
Heeft iemand tips wat beter kan?

Melodie; klinkt wel goed
Kick; moet nog veel gebeuren zou er meer een 'punch' indoen
En probeer zelf een synth te maken, om het wat professioneler te laten klinken,
deze is niet zo geweldig :P
succes ermee
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 18:55 

Hardtraxxer

ik wil jullie graag laten zien waar ik de laatste tijd mee bezig ben, het is nog lang niet af maar ik zou graag meningen erover willen voor eventuele verbeteringen;)

ik gebruik fl studio ongeveer een jaar en maak al mn geen geluiden zelf ( geen samples )

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:04 

Hardtraxxer

gilux schreef:
ik wil jullie graag laten zien waar ik de laatste tijd mee bezig ben, het is nog lang niet af maar ik zou graag meningen erover willen voor eventuele verbeteringen;)

ik gebruik fl studio ongeveer een jaar en maak al mn geen geluiden zelf ( geen samples )

Zou nog veel werken aan de kick
En verder klinkt het niet echt als een 'geheel', overgangen zijn een beetje rommelig.
bij de intro zou ik de kick op 1 hoogte houden, anders hoor je de synth bijna niet meer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 19:37 

Hardtraxxer

voila, mijn nieuwste plaatje!

Feedback is van harte welkom ^^
Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner