@Squid &Thund3R
Thanks voor de reactie's, ik zal zodra ik thuis ben eens even kijken of ik er wat mee kan!
@Thund3r
Vind de melodie van je intro een beetje eentonig om eerlijk te zijn. Probeer er eens wat hogere tonen doorheen te gooien voor verandering. Vind de remix van blame it on the music goed, alleen komt de melodie er soms niet zo heel goed uit.
@Hardroller
De punch van je kick klinkt nogal 'metaal'achtig imo. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Probeer hem eens wat doffer te maken? Ook hoor ik volgens mij niet echt veel sub in je kick? Maar dat kan ook liggen aan m'n headset hier.
@Supernatural
Wow, vind je opbouw etc erg goed klinken tot de FX-kicks komen. Het klinkt alsof je kick (en fx-kicks) niet goed gepitched zijn? Met welke VST maak je ze?
@EpicKick
Het klinkt alsof je kick veel te veel distortion heeft. Ook overheerst die nogal volgens mij. En waarom pitch je hem niet mee met de melodie?
@550decibel
Hier een hardcore projectje van een tijdje terug. Mastering etc is slecht en moet er zelfs om lachen maar zal hem toch even uploaden
http://www48.zippyshare.com/v/80450585/file.htmlverwacht er geen serieuze reactie's op hoor;p