Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 16:58 

Hardtraxx Beheerder

DJDEKNL schreef:

commentaar aub is niet erg aardig. hier hebben we het al vaker over gehad we vragen hier niet om feedback commentaar, dus vind ik dit niet erg netjes.

ot: track klinkt wel grappig xD wel een klote geluid op youtube misschien dat je een keer een zippy linkje kunt maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 17:03 

Artiest

Kees niet zeiken om zoiets kleins zeg, niet aardig is als die zegt "Geef nu meteen feedback klojo's!" hij vraagt netjes om feedback.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 17:35 

Hardtraxx Beheerder

Skedoedelefloeps schreef:
Kees niet zeiken om zoiets kleins zeg, niet aardig is als die zegt "Geef nu meteen feedback klojo's!" hij vraagt netjes om feedback.

:lol:
die meningen verschillen hier maar dat maakt niet uit het is al gebeurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 23:28 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
DJDEKNL schreef:

commentaar aub is niet erg aardig. hier hebben we het al vaker over gehad we vragen hier niet om feedback commentaar, dus vind ik dit niet erg netjes.

ot: track klinkt wel grappig xD wel een klote geluid op youtube misschien dat je een keer een zippy linkje kunt maken?

Lol you doet net alsof hij met de deur in huis komt vallen en zecht: TELL ME WHAT YOU THINK MOTHERFUCKERS! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 02:18 

Hardtraxx Elite

noxit15 schreef:
Case Dj schreef:
DJDEKNL schreef:

Lol you doet net alsof hij met de deur in huis komt vallen en zecht: TELL ME WHAT YOU THINK MOTHERFUCKERS! xd

'Zecht' met CH.. really :/ :x
@Dek
Zit niet echt een rode draad in de track. Slordig. Maar blijf vooral oefenen want voor je eerste (!?) keer is dit best netjes.

Ben zelf nog effe aan de gang gegaan met Dreamdust. Effe de lead aangepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 12:04 

Hardtraxxer

-
Thanks Ramirez voor de artwork!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:10 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
'Zecht' met CH.. really :/ :x
@Dek
Zit niet echt een rode draad in de track. Slordig. Maar blijf vooral oefenen want voor je eerste (!?) keer is dit best netjes.

Ben zelf nog effe aan de gang gegaan met Dreamdust. Effe de lead aangepast.

lead is te glad, moet wat zuurder / ruwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:15 

Hardtraxxer

Frazyr schreef:

-

weetniet echt wat ik er over moet zeggen, de intro is heel simpel.
de kick is wel oke, maar past niet bij de track
het slaat niet erg aan oid.

de climax klinkt wel grappig, alleen de kick verprutst de leuke melodie

outro = hetzelfde als intro ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:25 

Hardtraxxer

SoundHound schreef:
Frazyr schreef:

-

weetniet echt wat ik er over moet zeggen, de intro is heel simpel.
de kick is wel oke, maar past niet bij de track
het slaat niet erg aan oid.

de climax klinkt wel grappig, alleen de kick verprutst de leuke melodie

outro = hetzelfde als intro ^

Bedankt voor je reactie.
Ik ben het op sommige punten met je eens, like the intro; die is mischien wat simpel.
Verder vind ik de kick zelf wel chill klinken, en al helemaal niet de melodie verpesten.

Maargoed dat is dan weer een bewijs dat smaken verschillen:) thx anyway
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:07 

Hardtraxxer

My new Raw-Style track! Enjoy and any comments or feedback are always welcome.

http://www.youtube.com/user/NDAWNMUSIC
http://www64.zippyshare.com/v/10429714/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:32 

Hardtraxxer

@ NDAWN

Wel een redelijk nummer om naar te luisteren
alleen ik vind de mid intro te lang duren
de melodie vind ik ook niet echt wat en die synth ook niet
en de opbouw van de hoofdmelodie vind ik ook erg kort net zoals bij de outro
voorderest zijn de kicks wel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 01:43 

Hardtraxxer

http://www16.zippyshare.com/v/56605280/file.html

een kick en schreech test.. ben benieuwd wat jullie ervan vinden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 02:49 

Hardtraxx Veteran

@Mannon je kick mist nogal wat kracht, moet wat voller. Kijk eens met een analyzer naar die kick, geloof dat sommige freq's niet mooi doorkomen!
De sound begint er al aardig op te lijken, alleen je moet wat meer tyd steken in die LFO tweaken. Op sommige plekken klinkt hij nog niet lekker!
Ook is de sound nog wat kaal/simpel vergeleken met het origineel, miss nog een zaagtandje eronder zetten voor wat opvulling!?

@Darkoholic je screech is vrij standaard, maar in de screech zit wel een lekkere agressieve drive. +1 daarvoor :thumbsup:
Alleen je kick kan ik niet veel van maken, klinkt eigenlijk nergens naar.. Sorry :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 09:35 

Hardtraxxer

'Die screech zou verboden moeten worden." Dat is wat bij me op kwam :/ Ben hem zo beu en in elke Rob papen soundbank vind je hem weer terug! De kick zou anders ge eq'd moeten worden van ground up. Nu heb je te veel in je sub en midden zitten waar door hij wel veel laag heeft maar flat klinkt. En je punch komt er ook niet lekker uit. Toch als je bezig bent om te oefen dan is dit goede oefening en ik zou zeggen ga zo door. Alles beats samples!

PS, Ik hoop dat de hardtraxx veteran Raw victim ook even tijd neemt om de hardtraxx newbie NDAWN - Questions te reviewen. Thanks in advance. :innocent:

Sincerly NDAWN
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 11:22 

Hardtraxx Veteran

NDAWN schreef:
'Die screech zou verboden moeten worden." Dat is wat bij me op kwam :/ Ben hem zo beu en in elke Rob papen soundbank vind je hem weer terug! De kick zou anders ge eq'd moeten worden van ground up. Nu heb je te veel in je sub en midden zitten waar door hij wel veel laag heeft maar flat klinkt. En je punch komt er ook niet lekker uit. Toch als je bezig bent om te oefen dan is dit goede oefening en ik zou zeggen ga zo door. Alles beats samples!

PS, Ik hoop dat de hardtraxx veteran Raw victim ook even tijd neemt om de hardtraxx newbie NDAWN - Questions te reviewen. Thanks in advance. :innocent:

Sincerly NDAWN

Sorry, er is geen RAW victim op Hardtraxx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 11:27 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
Sorry, er is geen RAW victim op Hardtraxx!

Geplaatst op 05-08-2011, 09:35 , Oeps had better eerst een bak coffee kunne doen haha. 'Raw-Vizion" Zelfde vraag. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 13:35 

Hardtraxxer

NDAWN schreef:

Sincerly NDAWN

haha jij bent wel brutaal he :P

hardtraxxer SoundHound reageert ook even op je video ;)
je kick klinkt wel leuk, beetje PP - RYA achtig, alleen de vorm van je kick ziet er raar uit, dus die moet beter geeq-ed worden
en je climaxsynth klinkt niet bepaald lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:11 

Hardtraxx Veteran

@NDAWN intro doet me beetje aan oude D&RD platen denken, alleen je sounds zijn nog iets aan de dunne kant! verder vind ik doe climax helemaal niks :/ synth is niet lekker melo vind ik niet heel pakkend, en je hebt een lekkere beuk kick (waar met de EQ nog wel iets aan gesleuteld moet worden) en die zou ik gewoon niet laten pitchen! en ja die lead vind ik niet veel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 15:02 

Hardtraxxer

Kutkwaliteit maar ik hoop dat jullie er wat van meekrijgen! >.<

Edit: DIE VOCAAL IS BEETJE POEP. Verveelde me:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 16:12 

Hardtraxxer

Ben ook weer is een keer bezig geweest :P

Intro moet nog wat aan gesleuteld worden en voor de rest ook nog wat aanpassingen maar het is een begin ^^

Link: http://www4.zippyshare.com/v/63152182/file.html

Ps.Wel downloaden want zippyshare verneukt het geluid :P

Hoor graag wat er beter kan
alvast bedankt voor het luisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 17:33 

Kraak... Piep...

@TP-Project De hihat klinkt voor mij een beetje off of overbodig, die revbass klink wel heel vet. Ook met die percussie erdoor, geeft een lekker oldschool gevoel eraan.

@The Dominator
Kick is in het begin wel vet, alleen de clap is iets te hard, komt een beetje over de kick heen.
Je 2e kick klinkt meer naar een oude hardcore kick, en de synthesizer vind ik een beetje afwezig zeg maar, teveel reverb en niet veel density in de synth zelf. Het geheel is ook een beetje langdradig, die melodie in dat ding is niet mijn smaak.

Oud nummertje van me gepakt en wat opgeleukt hier en daar. Anti in gegooid, ga er misschien mee verder ik heb hier maar n uurtje tijd ingestoken.
http://www5.zippyshare.com/v/54278687/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 17:39 

Hardtraxx Beheerder

TP-Project schreef:

hmm klinkt wel lekker :O die sounds ook reversed klinkt ook wel lekker.

ps. ik zie steeds vaker dat mensen 5 dezelfde automation clips gebruiken terwijl je gewoon link to controller kunt gebruiken. hierdoor hoef je misschien maar 1 of 2 automation clips te gebruiken.

even een tip maar het kan ook zo zijn dat het gewoon niet mogelijk is vanwege verschillende plugins etc. maar voor de rest klinkt het goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 18:42 

Hardtraxx Addict

D-Nemacyst schreef:
@TP-Project De hihat klinkt voor mij een beetje off of overbodig, die revbass klink wel heel vet. Ook met die percussie erdoor, geeft een lekker oldschool gevoel eraan.

@The Dominator
Kick is in het begin wel vet, alleen de clap is iets te hard, komt een beetje over de kick heen.
Je 2e kick klinkt meer naar een oude hardcore kick, en de synthesizer vind ik een beetje afwezig zeg maar, teveel reverb en niet veel density in de synth zelf. Het geheel is ook een beetje langdradig, die melodie in dat ding is niet mijn smaak.

Oud nummertje van me gepakt en wat opgeleukt hier en daar. Anti in gegooid, ga er misschien mee verder ik heb hier maar n uurtje tijd ingestoken.
http://www5.zippyshare.com/v/54278687/file.html

Ik zou je leads wat meer layer geven. ze klinken nu nog een beetje té 'computer-achtig' om 't maar zo te zeggen. Meer layer geeft ze een wat natuurlijkere sound denk ik. Kick vind ik wel lekker! Vooral de eerste anti-climax vind ik niet verkeerd moet ik zeggen. Verder uitwerken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 11:08 

Hardtraxxer

TP-Project schreef:

Erg catchy reverse imo ! Mooi gedaan.

Ben zelf ook bezig geweest met een reverse:
http://www40.zippyshare.com/v/73973845/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 11:25 

Hardtraxxer

Thanks voor alle feedback mensen. :P Ik zal nog eens naar de eq op me kick kijken en in me volgend project iets minder experimenteel met me synth en een complexeren lead. Ik heb vandaag ook me nieuwe midikeyboard binnen. :woot: Een M-Audio axiom 49keys en ik ben zo blij als een klein kind van 24 :thumbsup:
Vorige  1 ... 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner