noxit15 schreef:
Dus ik ben in fase 2 met mijn track. Ik heb de punten die jullie anders wilden erbij gevoegd (Meer percussie, claps, rides en hardere kick met meer bass).
Ik ben zeer tevreden met hoe het op dit moment gaat
Ik hoop dat jullie er ook enthousiast over zijn!
[soundcloud]
http://soundcloud.com/noxitofficial/nox ... -test2-wip[/soundcloud]
Lead sounds mogen wel iets dikker, vind die cutoff niet mooi die zou ik veranderen dat je meer dat ''tokkerige'' krijgt als je hem cut zeg maar...
Miss in de opbouw waar je ook een cutoff heb een ''boom'' plaatsen, dat het niet zo abrupt is.
opbouw met die clap roffel zou ik anders doen klinkt egt heel amateuristisch zo.. Miss ook een upriser plaatsen in de opbouw voor meer effect etc..
En leuk dat je percussie gebruikt. maar vind het zo niet heel erg lekker bij de track passen. Je moet voorzichtig je percussie uitkiezen/loops maken anders verneuk je al snel de track. Zou er nog een beetje mee knoeien als ik jou was
en maak het opbouwend, dus niet zoals je nu heb op de eerste beat van de climax al percussie etc.. Erin, maar in stappen (van 32 beats uiteraard) dus eerst bijv.. lead+kick, dan lead+kick+snare, dan lead+kick+snare+ride/hat loop etc... (hoeft niet in deze volgorde natuurlijk, het is maar een voorbeeld. Je moet het opbouwen zoals jij het lekker vind klinken)
Verder klinkt het al gewoon redelijk, en als je deze punten (en van de anderen uiteraard) toepast heb je denk al een heel lekker plaatje