Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 18:29 

Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
mijn nieuwe track zegmaar

http://soundcloud.com/keessonnema/the-v ... e-original

is pas mijn eerste track moet ook nog veel leren maar graag hoor ik wat beter kan en wat goed is

:D

Amen als dit je eerste track is :D Maar... Tail mag wel iets meer dist op en intro klinkt nog een beetje rommelig, daar zou ik nog effe naar kijken als ik jou was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 18:35 

Hardtraxx Beheerder

RAW-vizion schreef:
Case Dj schreef:
mijn nieuwe track zegmaar

http://soundcloud.com/keessonnema/the-v ... e-original

is pas mijn eerste track moet ook nog veel leren maar graag hoor ik wat beter kan en wat goed is

:D

Amen als dit je eerste track is :D Maar... Tail mag wel iets meer dist op en intro klinkt nog een beetje rommelig, daar zou ik nog effe naar kijken als ik jou was ;)

Thx :D

ja de tail vond ik opzich wel lekker maar is niet zo duidelijk intro is kak want daar zit ik nog mee te knoeien kan ik nog niet zo goed haha

en ik heb mijn kick gesampled dus kan er zo een andere in gooien in dit project :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 18:58 

Hardtraxxer

Ik ben begonnen met een remix van David Guetta - Love don't let me go,

ben niet tevreden over de synth, kick maak ik als laatste er wel aan. maar dit is een beetje het idee voor de climax.

de melodie is ook nog niet helemaal goed vind ik ...

al met al nog lang niet klaar ^^, maar ik hoor graag feedback, zoveel mogelijk, :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 19:27 

Hardtraxx Beheerder

Axora schreef:

ben niet tevreden over de synth, kick maak ik als laatste er wel aan. maar dit is een beetje het idee voor de climax.

al met al nog lang niet klaar ^^, maar ik hoor graag feedback, zoveel mogelijk, :)

waaar is je link :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 20:32 

Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
Axora schreef:

Link zou handig zijn idd :lol:

Maar hier gemasterde verzie van een track van mij. heb jullie al vaker previews van deze laten horen. En omdat de reacties (zowel op HT als ander fora etc...) zo goed waren heb ik hem laten masteren door Theracords :) Dus hier een link naar de gemasterde verzie :D
http://www.youtube.com/watch?v=oduk50xg ... MKYrKgPL9w
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 21:22 

Hardtraxx Beheerder

RAW-vizion schreef:
Case Dj schreef:
Axora schreef:

Link zou handig zijn idd :lol:

Maar hier gemasterde verzie van een track van mij. heb jullie al vaker previews van deze laten horen. En omdat de reacties (zowel op HT als ander fora etc...) zo goed waren heb ik hem laten masteren door Theracords :) Dus hier een link naar de gemasterde verzie :D
http://www.youtube.com/watch?v=oduk50xg ... MKYrKgPL9w

Klinkt 800x beter nu haha heldig hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat ze hem wilden masteren dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
Klinkt 800x beter nu haha heldig hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat ze hem wilden masteren dan?

Ze hebben gewoon een mastering service, kost 18eu ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 12:46 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
Case Dj schreef:

Ze hebben gewoon een mastering service, kost 18eu ;)

Mastering

Theracords can also provide mastering services for your own tracks or your label. With experience for more then 6 years of mastering, we can give your track the ultimate quality boost! It is even possible to let us do your complete MasterMix.

Our prices:
Normal mastering: € 17,85 per track
Full mixdown plus mastering: € 59,50 per track

Interested? Mail us at [email protected] for more info and our very low prices!

Maar stuur je dan bijvoorbeeld je .flp file of hoe de fak gaat dat? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 13:16 

Artiest

Mastering gaat in sporen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 14:07 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Mastering gaat in sporen :thumbup:

Nee. das alleen voor de full mixdown van 60eu
voor de mastering alleen stuur je gewoon een (zelf af gemixt) Bestand in 24bit wave, met wat headroom over. Met bijv.. een private zippy bestand ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 14:17 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
Axora schreef:

och stom :$

http://www15.zippyshare.com/v/47162810/file.html

dat is wel dikke fail ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 14:42 

Hardtraxxer

Axora schreef:
Case Dj schreef:
Axora schreef:

och stom :$

http://www15.zippyshare.com/v/47162810/file.html

dat is wel dikke fail ^^

Dus ehm klinkt mbeetje schel en fals allemaal :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 17:25 

Hardtraxx Beheerder

Axora schreef:

Waarom heb je hier trouwens een remix van gemaakt want laatst in het gratis track topic stond er al zo'n remix en vind dit niet echt klinken eigenlijk :(

de melodie is vals vergeleken met de vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 19:48 

Hardtraxx Newbie

http://www45.zippyshare.com/v/7029480/file.html

enjoy! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 20:02 

Hardtraxx Elite

Pittboy schreef:
http://www45.zippyshare.com/v/7029480/file.html

enjoy! :D

Kick mag wat meer power in en de lead is ook nog iets standaard effe 'n layer erbij en dan is 'ie echt super! (vooral die squeals zijn vet :cool: !!!!)

Dit is een reboot van een oud project van me, vanmiddag uurtje mee bezig geweest. Feedback is zoals altijd geapprecieerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 14:42 

Hardtraxxer

@Mannonymous
Klinkt wel goed man! alleen je synth klinkt een beetje slap! mag wel wat meer power in!
ook zou ik er wat mee delay en reverb op zetten om het wat voller te laten klinken!

Nieuw nummer waar ik mee bezig ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 14:43 

Hardtraxxer

Hardroller schreef:
@Mannonymous
Klinkt wel goed man! alleen je synth klinkt een beetje slap! mag wel wat meer power in!
ook zou ik er wat mee delay en reverb op zetten om het wat voller te laten klinken!

Leuk man! Alleen je kick is op ze laagst gepitched de hele track aan het opzuigen, dus EQ het lage er daar uit, voor de rest goe :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 16:25 

Hardtraxx Beheerder

Hardroller schreef:
@Mannonymous

Lekker hoor ( Edit op Unite zo te horen)

wel een lekkere kick en wat hierboven is gezegd helemaal niet mee eens zou je afmix nog iets beter doen dan is dat gewoon klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 18:07 

Hardtraxxer

Iets waar ik vandaag mee bezig was, ik wilde zon frontliner discorecord achtige melodie, maar ben hierop uitgekomen en dit is ook een nieuwe kick waar ik mee bezig ben, puur om te beuke, niet om te pitche of zeu :thumbup:
Ik ben nog lang niet klaar, maar wil graag weten wat jullie ervan vinden, doorgaan of inpakke en oprotte? :lol:

I hope you like it:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 18:30 

Hardtraxxer

noxit15 schreef:
Iets waar ik vandaag mee bezig was, ik wilde zon frontliner discorecord achtige melodie, maar ben hierop uitgekomen en dit is ook een nieuwe kick waar ik mee bezig ben, puur om te beuke, niet om te pitche of zeu :thumbup:
Ik ben nog lang niet klaar, maar wil graag weten wat jullie ervan vinden, doorgaan of inpakke en oprotte? :lol:

I hope you like it:

Doorgaan! Klinkt lekker, hoor/voel trouwens geen bass tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:05 

Hardtraxxer

Conflict schreef:
noxit15 schreef:

I hope you like it:

Ha lol thanks man! Ik voel de houte balken uit me plafond trillen, maar nog meer bass is geen probleem voor dit soort tracks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:13 

Hardtraxx Addict

Conflict schreef:
noxit15 schreef:

I hope you like it:

Kick mag wel een stukje harder, lijkt me dat je een overpowered subwoofer thuis hebt. Niet iedereen heeft die...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:22 

Hardtraxxer

Squid schreef:
Conflict schreef:
noxit15 schreef:

I hope you like it:

Kick mag wel een stukje harder, lijkt me dat je een overpowered subwoofer thuis hebt. Niet iedereen heeft die...

Geen probleem, de bass is makkelijk bij te pompe :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 21:40 

Hardtraxxer

noxit15 schreef:
http://soundcloud.com/noxitofficial/noxit-tba

Hier ben ik nu 3 dagen mee bezig. Me geluidskaart doet zwaar irritant, want hij crasht zo om het uur en dan moet ik herstartte, maar dat boeit jullie niet xD
Ik ben er opzich blij mee, lekker harde kick, dar en raw :thumbsup:

Klinkt lekker! De kick mag het volume is omhoog.
Synth klinkt echt goed! Waar heb je hem mee gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 21:54 

Hardtraxxer

ThomasW schreef:
noxit15 schreef:
http://soundcloud.com/noxitofficial/noxit-tba

Hier ben ik nu 3 dagen mee bezig. Me geluidskaart doet zwaar irritant, want hij crasht zo om het uur en dan moet ik herstartte, maar dat boeit jullie niet xD
Ik ben er opzich blij mee, lekker harde kick, dar en raw :thumbsup:

Klinkt lekker! De kick mag het volume is omhoog.
Synth klinkt echt goed! Waar heb je hem mee gemaakt?

Haha, normaal zoek ik zo'n preset uit die leuk klinkt en dan ga ik hem "hardstylen", maar dit keer begon ik met een init patch (ik heb het over sylenth1 btw) en toen kwam dit eruit. Ik heb de reverb en delay functie IN sylenth gebruikt en daarnaast nog een fruity deelay en een ietsjepietsje reverb, dus eigenlijk dubbelop. En toen kreeg ik dit volle geluid :) Ik heb nu al veel goede reacties gehad over deze preview, dus ik ben zeker enthousiast om er mee door te gaan. Dank ullie allemaal voor de feedback, want ik noteer ALLES wat er word gezegd :thumbsup:
Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner