Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
Klinkt anders nog best goed moet ik zeggen alleen iets te weinig variatie. Qua sounds klinkt het best fijn.

Weer aan het bakken geweest met kicks en tails.. climax kick vind ik zelf wel aardig gaan tot nu toe, misshcien wat te veel hoog nog.

Reverse,, ja wil niet zoals ik het wil maar misschien valt het mee? :P

http://www37.zippyshare.com/v/70275868/file.html
T
Hardtraxxer
308 posts member since 2010
last seen Aug 2012
Parvuz wrote:Voor de allereerste keer dubstep geprobeerd.
Zie het als iemand die voor de eerste keer hardstyle maakt, dus niet zeggen dat het amateuristisch is, want dat weet ik ook wel. :P
View on SoundCloud
>.<
hahaha grappig :DP!

ik & me maat hebben voor DE LOL, ook dubstep gemaakt:).

View on YouTube

is niet bij mij in de ''studio''
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 14 hours ago
Haha vet. :P
Artiest
348 posts member since 2010
thedutchrages wrote: ik & me maat hebben voor DE LOL, ook dubstep gemaakt:).
Vet gedaan met die LFO! :cool:
Hardtraxxer
254 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Dit is iets waar ik atm mee bezig ben. Het is UNMASTERED(!), dus let daar niet op, maar meer op wat je goed vind, wat misschien weg moet of wat ik er nog bij zou kunnen doen. ;)

View on SoundCloud
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2016
noxit15 wrote:Dit is iets waar ik atm mee bezig ben. Het is UNMASTERED(!), dus let daar niet op, maar meer op wat je goed vind, wat misschien weg moet of wat ik er nog bij zou kunnen doen. ;)

View on SoundCloud
Melo van de intro en lead komt me heel bekend voor.
Hardtraxxer
72 posts member since 2011
last seen Oct 2017
Sicknez wrote:
noxit15 wrote:Dit is iets waar ik atm mee bezig ben. Het is UNMASTERED(!), dus let daar niet op, maar meer op wat je goed vind, wat misschien weg moet of wat ik er nog bij zou kunnen doen. ;)

View on SoundCloud

Mij ook al
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
Is ook gewoon geript neem ik aan, meer als test voor zn nieuwe sounds miss?
Hardtraxxer
last seen Feb 2015
Kai wrote:
Sicknez wrote:

View on SoundCloud

Mij ook al

?? Dat zou raar zijn, want ik heb het zelf gemaakt. Ma ar buiten dat, wat vinden jullie van de kick, etc?
Hardtraxxer
206 posts member since 2009
last seen Jun 2020
heb ook weer eens 2 nieuwe trackjes af,

View on SoundCloud
View on SoundCloud

comments zijn van harte welkom :thumbsup:
Hardtraxxer
190 posts member since 2010
last seen Mar 2014
noxit15 wrote: ?? Dat zou raar zijn, want ik heb het zelf gemaakt. Ma ar buiten dat, wat vinden jullie van de kick, etc?
hahah ik ga ff opzoek naar de track want dit l*l je uit je nek xd
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 7 days ago
wildenberg wrote:heb ook weer eens 2 nieuwe trackjes af,

View on SoundCloud
View on SoundCloud

comments zijn van harte welkom :thumbsup:
Ik vind dat er niet echt veel power in je kick zit, hij beukt niet lekker door.
de afmix is wel goed en de synths zijn wel lekker
Hardtraxxer
last seen Feb 2015
R-shot wrote:
noxit15 wrote: ?? Dat zou raar zijn, want ik heb het zelf gemaakt. Ma ar buiten dat, wat vinden jullie van de kick, etc?
Als het ergens op zou lijken is dat wel HEEEL toevallig. Als dit zo is, geef me graag de tracknaam, want ik zou dat graag willen weten. Ik ben er best wel een tijdje mee bezi geweest, dus ik laat het gewoon zo. :/
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 7 days ago
noxit15 wrote:
R-shot wrote:
Als het ergens op zou lijken is dat wel HEEEL toevallig. Als dit zo is, geef me graag de tracknaam, want ik zou dat graag willen weten. Ik ben er best wel een tijdje mee bezi geweest, dus ik laat het gewoon zo. :/

dit gaat dus nergens over, deze melodieen zijn geript 100% zeker, ik heb lang zezocht naar melodieen niet bgevonden maar ik weeet zeker dat ze niet van jou zijn, de tweede melodie is volgens mij van b-front

kick is trouwens fijn maar dat wist je al @ vorig bericht :)

edit: eerste melo is frequencerz - driver
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
noxit15 wrote:
R-shot wrote:
2e melodie:

Exacte kopie van B-Front - Darkside.
(volgens mij is elke noot hetzelfde, dat kan geen toeval zijn. Ze zeggen dat er een kans bestaat dat als je een aap willekeurig op een toetsenbord laat rammen er een werk van shakespeare uit kan komen, maar daar geloof ik in dit geval niet in)
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 13 hours ago
1 melodie is Frequencerz - Driver
Hardtraxxer
306 posts member since 2009
last seen Oct 2011

2e melodie:

(volgens mij is elke noot hetzelfde, dat kan geen toeval zijn. Ze zeggen dat er een kans bestaat dat als je een aap willekeurig op een toetsenbord laat rammen er een werk van shakespeare uit kan komen, maar daar geloof ik in dit geval niet in)
zo moeilijk is die melo toch niet? als je m eerder gehoord hebt, dan zou het zomaar kunnen dat je m onbewust namaakt
Hardtraxxer
last seen Mar 2014
ja en wat heb je nu te zeggen he noxit?
toeval? nee denk eht neit he ik zou eerder zeggen : gepakt! xd
Hardtraxxer
last seen Feb 2015
SoundHound wrote:

2e melodie:

zo moeilijk is die melo toch niet? als je m eerder gehoord hebt, dan zou het zomaar kunnen dat je m onbewust namaakt
Dit is wat ik heb te zeggen. Ik heb die track van frequencerz geluisterd. Het lijkt er inderdaad op moet ik zeggen, maar is NIET hetzelfde, de toonhoogstes verschillen en het notengebruik is anders, dit betekent dat dit niet een exacte KOPIE is. De track van B-Front - Darkside lijkt in de verste verte niet op mijn melodie, dus dan hoofdstuk is afgesloten. Thanks in ieder geval jongens! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
thedutchrages wrote:

View on YouTube

vet! :D
wil ook eens een keertje met iemand samen iets gaan produceren. maar niemand in de buurt hier die van hardcore houd. laat staan die aan t produceren is
Artiest
348 posts member since 2010
Hmm die melodiën lijken idd wel erg veel noxit, vooral die van Driver.

Maar ik kwam er ook pas vandaag achter dat de melodie van dit stuk van mij ook wel aardig op Typeface lijkt..
http://www15.zippyshare.com/v/4458636/file.html

Feedback hierop?? :)
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
ook maar eens een x wat van mij: http://www3.zippyshare.com/v/1084697/file.html
eigenlijk voor t eerst dat ik ergens echt mee bezig ga. De kick moet meer punch maar dat vind ik altijd t moeilijkste onderdeel van een kick dus daar ben ik nog mee bezig :D ik luisterde wat southstylers platen en ging zelf aan de slag en dit kwam eruit, vind t wel een beetje daar op lijken. De kick is gated kick omdat ik pitchkicks persoonlijk wat minder vind ;)

@korey je synth in de climax klinkt goed alleen vind ik persoonlijk de melodie niet echt geweldig ;)
Hardtraxxer
last seen Feb 2015
Korey wrote:Hmm die melodiën lijken idd wel erg veel noxit, vooral die van Driver.

Maar ik kwam er ook pas vandaag achter dat de melodie van dit stuk van mij ook wel aardig op Typeface lijkt..
http://www15.zippyshare.com/v/4458636/file.html

Feedback hierop?? :)
Ja weetje, het lijkt er misschien wel op, maar die kick klinkt echt DIK, alleen je leads zijn beetje shitty xD
Maar komt wel goed denkik! :thumbsup:
T
Hardtraxxer
308 posts member since 2010
last seen Aug 2012
Draidy wrote:
thedutchrages wrote:

View on YouTube

wil ook eens een keertje met iemand samen iets gaan produceren. maar niemand in de buurt hier die van hardcore houd. laat staan die aan t produceren is
ik maak altijd al muziek met hem. ;)
hij woont ook niet bepaald in de buurt, ik in Rossum, overijssel. en hij in Den Helder, hijs 14 jaar. maar hij kan echt goed produce!
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
thedutchrages wrote:
Draidy wrote:
thedutchrages wrote:

View on YouTube

ik maak altijd al muziek met hem. ;)
hij woont ook niet bepaald in de buurt, ik in Rossum, overijssel. en hij in Den Helder, hijs 14 jaar. maar hij kan echt goed produce!

Ja ik wil eigenlijk ook al tijdje met iemand samen werken op het zelfde niveau. maarja daar moet je maar net tegenaan lopen :)