De sub-bass in de kick moet wat langer doorgaan en de tail mag iets harder. Ook is de kick te dof, dus daar moet je ff wat laag uit EQ 'en.Sicknez wrote:Iemand?Sicknez wrote:Wat vinden jullie hiervan?
http://www31.zippyshare.com/v/54229508/file.html
Ben weer even verder gaan prutsen met iets wat ik laatst gepost had.
Feedback graag
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
Niet hatelijk bedoelt ofzo, maar ik zou het project gewoon wegkieperen en beginnen met een totaal nieuwe kick.Sicknez wrote:Wat vinden jullie hiervan?
Feedback graag
Hoezo?Squid wrote:Niet hatelijk bedoelt ofzo, maar ik zou het project gewoon wegkieperen en beginnen met een totaal nieuwe kick.Sicknez wrote:Wat vinden jullie hiervan?
Feedback graag
Omdat je nu zo vaak aan dezelfde knoppen gaat draaien dat er "toevallig" is uit komt, maar je uiteindelijk bij je volgende project er toch niks aan hebt. Begin opnieuw en neem de feedback wat je eerder hebt gekregen mee, dat is de beste manier.Sicknez wrote:Hoezo?Squid wrote:
Niet hatelijk bedoelt ofzo, maar ik zou het project gewoon wegkieperen en beginnen met een totaal nieuwe kick.
travelling?noxit15 wrote:Mijn nieuwe kick, vandaag de hele dag aan gewerkt. Ik heb ook een nieuwe beetje soft synth gemaakt en dat gecombineert met een wat ruwere lagere saw synth.
Wat vinden jullie van de kick?![]()
View on SoundCloud
Hoezo toevallig? Je weet niet eens hoe ik de kick heb gemaakt. Dus vind ik het een beetje onzin om te zeggen dat ik maar overnieuw moet beginnen.Squid wrote:Omdat je nu zo vaak aan dezelfde knoppen gaat draaien dat er "toevallig" is uit komt, maar je uiteindelijk bij je volgende project er toch niks aan hebt. Begin opnieuw en neem de feedback wat je eerder hebt gekregen mee, dat is de beste manier.Sicknez wrote:Hoezo?Squid wrote:
Niet hatelijk bedoelt ofzo, maar ik zou het project gewoon wegkieperen en beginnen met een totaal nieuwe kick.
Ik kan er verder nog genoeg dingen aan veranderen.
Last edited by Sicknez on 19 Jun 2011 20:13, edited 1 time in total.
Het gaat om de kick, niet om de melo_Padam wrote:travelling?noxit15 wrote:Mijn nieuwe kick, vandaag de hele dag aan gewerkt. Ik heb ook een nieuwe beetje soft synth gemaakt en dat gecombineert met een wat ruwere lagere saw synth.
View on SoundCloud
@0.25 sec begint er weer een ander nummer (waar ik zo snel de naam niet van weet)
EDIT: bij 12 sec ook
-
THardtraxxer
- 308 posts member since 2010
- last seen Aug 2012
0.25 blue horizon vn digital punk en noisecontrollersCrash wrote:Het gaat om de kick, niet om de melo_Padam wrote:travelling?noxit15 wrote:Mijn nieuwe kick, vandaag de hele dag aan gewerkt. Ik heb ook een nieuwe beetje soft synth gemaakt en dat gecombineert met een wat ruwere lagere saw synth.
View on SoundCloud
@0.25 sec begint er weer een ander nummer (waar ik zo snel de naam niet van weet)
EDIT: bij 12 sec ook
Haha dat doe ik altijd, anders heb je zon lege snippet, die melodie doe ik om het op te vullen. De kick is idd de mainpoint_Padam wrote:travelling?noxit15 wrote:Mijn nieuwe kick, vandaag de hele dag aan gewerkt. Ik heb ook een nieuwe beetje soft synth gemaakt en dat gecombineert met een wat ruwere lagere saw synth.
View on SoundCloud
Dus wat vind je?
Btw dit is me nieuwste: View on SoundCloud
Last edited by noxit15 on 19 Jun 2011 20:08, edited 1 time in total.
-
THardtraxxer
- last seen Aug 2012
klinkt niet verkeerd moet ik zeggen 
volgens mij heb ik je youtube channel keer gezien met zo'n langere tut met microtonic,
volgens mij heb ik je youtube channel keer gezien met zo'n langere tut met microtonic,
kick is fijn waar heb je die mee gemaakt?noxit15 wrote:Ik denk dat dit mijn nieuwe TBA track word
Ik ben er enthousiast mee bezig![]()
View on SoundCloud
En wat vinde jullie?
ga zo door
2 samples voor de tok/punch en de rest met sytrusCase Dj wrote:kick is fijn waar heb je die mee gemaakt?noxit15 wrote:Ik denk dat dit mijn nieuwe TBA track word
Ik ben er enthousiast mee bezig![]()
View on SoundCloud
En wat vinde jullie?
ga zo door
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Een tail maken met sytrus... die kende ik nog niet
Ben dan toch benieuwd, thuis ff luisteren dan
Ben dan toch benieuwd, thuis ff luisteren dan
Mensen me track is eindelijk af
Kwaliteit is niet helemaal lekker op youtube maar laat maar is horen wat jullie er van vinden.
View on YouTube
Kwaliteit is niet helemaal lekker op youtube maar laat maar is horen wat jullie er van vinden.
View on YouTube
-
THardtraxxer
- last seen Aug 2012
ik weet dat youtube een heel stuk van de kwaliteit verneukt, maar wat ik zo kan horen en ik persoonlijk vind wat je volgende keer, (of bij deze) nog beter kan doen is;
Afmixing & Mastering.
Je kick bijv. niet te rauw maken.
Lead mag je ook nog wel aanwerken.
Je vocal vind ik geil lachen.
het concept is ook niet verkeerd.
met andere woorden, blijf doorgaan en oefenen
!
Afmixing & Mastering.
met andere woorden, blijf doorgaan en oefenen
JA zkr hier en daar mag het wel wat strakkerthedutchrages wrote:ik weet dat youtube een heel stuk van de kwaliteit verneukt, maar wat ik zo kan horen en ik persoonlijk vind wat je volgende keer, (of bij deze) nog beter kan doen is;
Afmixing & Mastering.
met andere woorden, blijf doorgaan en oefenen!
Bedankt voor de reactie laterz
Ik heb ook weer wat nieuws gemaakt, wat vinden jullie??
http://www15.zippyshare.com/v/4458636/file.html
http://www15.zippyshare.com/v/4458636/file.html
Heuu,
Ik heb ook een trackje geproduceerd.
Even kijken wat jullie er van vinden haha!
View on YouTube
View on YouTube
is wel coolHardphonic wrote:Heuu,
View on YouTube
alleen vind ik zelf dat de overgang van de breakmelodie naar de climaxmelodie niet zo lekker is.
+ vind ik dat de kick iets mist. weet neit hoe je het noemt. maar hoor nu alleen een dreun. met nog een tik oid bij vind ik
Ja ik kreeg de overgang niet echt helemaal zoals ik wilde..Draidy wrote:is wel coolHardphonic wrote:Heuu,
View on YouTube![]()
alleen vind ik zelf dat de overgang van de breakmelodie naar de climaxmelodie niet zo lekker is.
+ vind ik dat de kick iets mist. weet neit hoe je het noemt. maar hoor nu alleen een dreun. met nog een tik oid bij vind ik
Thx voor de tips;)
-
D
- 2 posts member since 2011
- last seen Jul 2011
Ik ben ook beginnende hardstyle producer,
ben er nu 2jaar mee bezig, en de meningen luiden dat het toch veel op hardstyle begint te lijken.
dit is een download link naar mijn nieuwste track: D-Soundkillaz - We Must Prevail
http://hotfile.com/dl/121453070/ef3a202 ... l.mp3.html
ook heb ik youtube links naar mijn andere tracks:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Grtz D-Soundkillaz
ben er nu 2jaar mee bezig, en de meningen luiden dat het toch veel op hardstyle begint te lijken.
dit is een download link naar mijn nieuwste track: D-Soundkillaz - We Must Prevail
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Grtz D-Soundkillaz
Ja je bent goed op weg met je nieuwste track.D-SoundkillazMusic wrote:Ik ben ook beginnende hardstyle producer,
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Grtz D-Soundkillaz
Alleen lijken de kicks erg op samples, als dat zo is zou ik proberen je eigen te maken^^.
Verder vind ik de screeches ook wat minder, met name de melodie ervan.
Het klinkt allemaal nog niet af, blijven oefenen dus:)
Voor de allereerste keer dubstep geprobeerd.
Zie het als iemand die voor de eerste keer hardstyle maakt, dus niet zeggen dat het amateuristisch is, want dat weet ik ook wel.
View on SoundCloud

Zie het als iemand die voor de eerste keer hardstyle maakt, dus niet zeggen dat het amateuristisch is, want dat weet ik ook wel.
View on SoundCloud