ik heb hier een klein iets waar ik misschien mee verder wil, maar wil graag wat commentaar er over

het is nog heel simpel allemaal, geen kickrolls enzo, maar tis gewoon een soort "preview"
http://www.speedyshare.com/773533948.htmllaatmaar horen!

@Inqontrol09:
Lekkere track man!
ik zou het intro alleen wat korter maken als ik jou was, want hij begon mij na een tijdje te vervelen(meer kickrolls tussendoor, evt pitch-changes)

( kan natuurlijk ook aan mij liggen).
Ook kunnen de overgangen tussen de intro-->Break-->Climax-->Outro wat aandacht gebruiken

. Ik zelf vind het vertragen van het nummer nietzo mooi!

Heb je trouwens alle kicks zelfgemaakt? best goed dan. De kick in de climax is trouwens niet helemaal goed, als je em namelijk naar beneden pitched, verliest ie een beetje zijn kracht, maar dat is opzicht ook weer logisch

En (het kan aan mijn speakers liggen), maar je kick in de climax kraakt een beetje!
Good luck met je track!
-Dia
Dankje man. Klopt wel een beetje wat je zegt, ik moet er nog veel aan doen haha, zeker wat betreft de overgangen. Kicks wel zelf gemaakt ja, climax-kick/bass is klote, ga ik nog aan werken. Mja dankje voor je comment.
Wat jouw track betreft. vind het niet slecht eerlijk gezegt, maar je kan beter wat meer uitbreiden en dan nog eens posten, kan ik wat duidelijker omschrijven hoe en wat.