Iets tussen me oren...?San Miquel wrote:Misschien is er wel iets anders mis...a-troxx wrote:Terwijl mijn halfjaarlijkse checkup gewoon in orde was! :S
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
AHardtraxxer
- 441 posts member since 2008
- last seen Sep 2013

je mist een stel grote oren haha
Haha er is niks mis met je bass in dit nummer hoor
-
AHardtraxxer
- last seen Sep 2013
Qontrol... Je distortion klink niet mooi in het begin...
Verder mis ik heeel veel hoog eigenlijk in je nummers...
Verder mis ik heeel veel hoog eigenlijk in je nummers...
A-Troxx:
net geluisterd en klinkt nice
apparte sound heb je
hou ik wel van
ga zo door
net geluisterd en klinkt nice
apparte sound heb je
hou ik wel van
ga zo door
A-troxx.
Je nummer klinkt goed. hier aan daar mis ik variatie waardoor ik het intro iets aan de saaie kant vond.
en over die bass gesproken misschien wil het helpen als je een subbass gebruikt en een distortbass. als je niet snapt wat ik bedoel moet je het even zeggen zal ik het je proberen uit te leggen xD.
Je nummer klinkt goed. hier aan daar mis ik variatie waardoor ik het intro iets aan de saaie kant vond.
en over die bass gesproken misschien wil het helpen als je een subbass gebruikt en een distortbass. als je niet snapt wat ik bedoel moet je het even zeggen zal ik het je proberen uit te leggen xD.
Code: Select all
Zouden jullie misschien ook nieuwe track van me willen luisteren.
fosjoo - the warm up http://www4.zippyshare.com/v/35838656/file.html (alleen midpart is dit nog)-
AHardtraxxer
- last seen Sep 2013
Geluidjes in het begin door de tekst vin ik niet zo...
Uhm.. Waar is eigenlijk je kick dan?
Melodie is wel leuk!
Melodie is wel leuk!
ik hoor de kick wel .a-troxx wrote:Geluidjes in het begin door de tekst vin ik niet zo...
Melodie is wel leuk!
sjors lekker nummertje
maar de kick/punch hoor je idd niet al te goed
bass daarin tegen voel/hoor je wel goed
voor de rest leuk nummer
maar de kick/punch hoor je idd niet al te goed
bass daarin tegen voel/hoor je wel goed
voor de rest leuk nummer
ik had em toenet ook nog op andere geluidsysteem beluisterd jullie hebben volkomen gelijk ! ga der aan werken thankss
http://www7.zippyshare.com/v/51750839/file.html
Ook maar weer wat gemaakt ,
Ben nog niet te vreden over de overgang (van de soort) van intro naar qlimax.
Want dat klinkt nergens naar , maarja .
Hopelijk hebben jullie ook nog wat verbeter punten enzo.
Ook maar weer wat gemaakt ,
Ben nog niet te vreden over de overgang (van de soort) van intro naar qlimax.
Want dat klinkt nergens naar , maarja .
Hopelijk hebben jullie ook nog wat verbeter punten enzo.
Waarom toch altijd zo'n piano break?
Misschien een soort opkomende wind gebruiken? En je vocal en climax lopen in elkaar over, zorg dat je break (met opbouw via een wind) gebruikt, vocal en dan climax
Je kick mag overigens wel harder
Misschien een soort opkomende wind gebruiken? En je vocal en climax lopen in elkaar over, zorg dat je break (met opbouw via een wind) gebruikt, vocal en dan climax
Je kick mag overigens wel harder
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Kick zelf gemaakt ? Want hij lijkt hard op een kick die ik heb van een sample pack.
En ik vind eigelijk dat hij juist hard genoeg staat hoor
En ik vind eigelijk dat hij juist hard genoeg staat hoor
Ja kick is van mezelf ,
Ja pianoo komt omdat ik geen inspiratie had ,
En als ik de kick harder zet, gaat die overheersen dus dat is ook nikks.
Bedankt voor jullie meningen/tips , zou kijken wat ik er mee kan doen .
Ja pianoo komt omdat ik geen inspiratie had ,
En als ik de kick harder zet, gaat die overheersen dus dat is ook nikks.
Bedankt voor jullie meningen/tips , zou kijken wat ik er mee kan doen .
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Des te beter dan dat hij zelf gemaakt is. Werk je met FL Studio ? Dan kan je in de kick in de mixer zitten en dan daar Soundgoodizer opzetten (is een soort effect en staat normaal gezien tussen je effecten) en dan versterk je de kick zonder dat hij echt overheersend word.douwe141 wrote:Ja kick is van mezelf
Ja ik werk met FL , en volgens mij staat die er al overheen ,
Maar zal de volgende x ff voor de zekerheid kijken,
Bedankt voor de tip
Bedankt voor de tip
je kick klinkt goed alleen de FX die je erover heen heb gegooit in je mixer zijn verkeerd (als je dat hebt gedaan). zorg dat de kick ook een beetje in de uppermid uitblinkt.douwe141 wrote:Ja ik werk met FL , en volgens mij staat die er al overheen ,
Bedankt voor de tip
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
InQontrol09 wrote:http://www.speedyshare.com/180214916.html
-
DHardtraxxer
- 268 posts member since 2009
- last seen Jul 2025
ik heb hier een klein iets waar ik misschien mee verder wil, maar wil graag wat commentaar er over 
het is nog heel simpel allemaal, geen kickrolls enzo, maar tis gewoon een soort "preview"
http://www.speedyshare.com/773533948.html
laatmaar horen!
@Inqontrol09:
Lekkere track man!
ik zou het intro alleen wat korter maken als ik jou was, want hij begon mij na een tijdje te vervelen(meer kickrolls tussendoor, evt pitch-changes)
( kan natuurlijk ook aan mij liggen).
Ook kunnen de overgangen tussen de intro-->Break-->Climax-->Outro wat aandacht gebruiken
. Ik zelf vind het vertragen van het nummer nietzo mooi! 
Heb je trouwens alle kicks zelfgemaakt? best goed dan. De kick in de climax is trouwens niet helemaal goed, als je em namelijk naar beneden pitched, verliest ie een beetje zijn kracht, maar dat is opzicht ook weer logisch
En (het kan aan mijn speakers liggen), maar je kick in de climax kraakt een beetje!
Good luck met je track!
-Dia
het is nog heel simpel allemaal, geen kickrolls enzo, maar tis gewoon een soort "preview"
laatmaar horen!
@Inqontrol09:
Lekkere track man!
ik zou het intro alleen wat korter maken als ik jou was, want hij begon mij na een tijdje te vervelen(meer kickrolls tussendoor, evt pitch-changes)
Ook kunnen de overgangen tussen de intro-->Break-->Climax-->Outro wat aandacht gebruiken
Heb je trouwens alle kicks zelfgemaakt? best goed dan. De kick in de climax is trouwens niet helemaal goed, als je em namelijk naar beneden pitched, verliest ie een beetje zijn kracht, maar dat is opzicht ook weer logisch
Good luck met je track!
-Dia
Diamanic wrote:ik heb hier een klein iets waar ik misschien mee verder wil, maar wil graag wat commentaar er over
laatmaar horen!
@Inqontrol09:
Lekkere track man!
ik zou het intro alleen wat korter maken als ik jou was, want hij begon mij na een tijdje te vervelen(meer kickrolls tussendoor, evt pitch-changes)( kan natuurlijk ook aan mij liggen).
Ook kunnen de overgangen tussen de intro-->Break-->Climax-->Outro wat aandacht gebruiken. Ik zelf vind het vertragen van het nummer nietzo mooi!
Heb je trouwens alle kicks zelfgemaakt? best goed dan. De kick in de climax is trouwens niet helemaal goed, als je em namelijk naar beneden pitched, verliest ie een beetje zijn kracht, maar dat is opzicht ook weer logischEn (het kan aan mijn speakers liggen), maar je kick in de climax kraakt een beetje!
Good luck met je track!-Dia
klinkt niet slecht
leuke melo maar ik zou er wat meer variatie in stoppen
ik mis nog iets
-
DHardtraxxer
- 268 posts member since 2009
- last seen Jul 2025
thanks, ja het is allemaal nog heel droog, maar bedenk me nu ineens dat ik beter nog ff had kunnen wachten met posten 
hij is namelijk nog lang niet af
. Er missen inderdaad dingen zoals je zegt, zoals kickrolls, melodie variaties ( hoewel de 2de "climax" toch echt anders is als eerste
).
bedankt iig voor je reactie!
hij is namelijk nog lang niet af
nee joh gewoon blijven posten die zooiDiamanic wrote:thanks, ja het is allemaal nog heel droog, maar bedenk me nu ineens dat ik beter nog ff had kunnen wachten met posten
hij is namelijk nog lang niet af. Er missen inderdaad dingen zoals je zegt, zoals kickrolls, melodie variaties ( hoewel de 2de "climax" toch echt anders is als eerste
).
het is maar een preview he
dus als je iets hebt posten en dan komt het goed
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Gewoon zoveel mogelijk posten en wachten op reacties en daar dan op voort bouwen