Ik ben geen outside the box denker, daarom heb ik ook schijt aan 'gimme love' 
''Hoi ik ben Abstractorz en ik ben narrowminded!
Zo 'Out of the box' vind ik Gimme love niet trouwens....Hoor iedereen erover.Abstractorz wrote:Ik ben geen outside the box denker, daarom heb ik ook schijt aan 'gimme love'
Electrokick, a-typische hardstyle melodie, a-typische leadsynth, wel een mooie reverze bass maar de bass in de melodie zelf zuigt dan weer. Dat vind ik geen hardstyle meer(rijmt gehe). En ik ben niet overdreven narrowminded, maar hardstyle hoort hardstyle te blijven. Ben geen grote fan van outside the box tracks, thats itJannickF wrote:Zo 'Out of the box' vind ik Gimme love niet trouwens....Hoor iedereen erover.Abstractorz wrote:Ik ben geen outside the box denker, daarom heb ik ook schijt aan 'gimme love'
De meeste dingen van Digital age die claimen out of the box the zijn, vind ik niet zo out of the box.
Alphaverb heeft imo veel meer 'out of the box' tracks..
Terug op je comment:
Lol
Zijzelf, ze willen een nieuwe draai geven aan hardstyle(wat ik zowiezo klote vind).hidde wrote:Wie zegt dan dat ze het persé bedoelen als hardstyle?
De kick mag wat langer, er mag ook een pak meer laag in. EQ de bass eens wat omhoognoxit15 wrote:Hey jongens,
ik ben vandaag lang bezig geweest met deze kick en synth, ik ben namelijk net overgestapt van reason 5 (anti-VST) naar FLstudio10 (100% VST) en het is zeker een leuk programma!
Wat vinden jullie van deze kick?????
Ik ben er best trots op![]()
View on SoundCloud
Groet,
Noxit
Een pak meer laag? Ikk eniet snappeAbstractorz wrote:De kick mag wat langer, er mag ook een pak meer laag in. EQ de bass eens wat omhoognoxit15 wrote:Hey jongens,
ik ben vandaag lang bezig geweest met deze kick en synth, ik ben namelijk net overgestapt van reason 5 (anti-VST) naar FLstudio10 (100% VST) en het is zeker een leuk programma!
View on SoundCloud
Groet,
Noxit
Meer bass.noxit15 wrote:Een pak meer laag? Ikk eniet snappeAbstractorz wrote:De kick mag wat langer, er mag ook een pak meer laag in. EQ de bass eens wat omhoognoxit15 wrote:Hey jongens,
View on SoundCloud
Groet,
Noxit![]()
Maar thanks voor de tip!
Lol ik heb dat al gedaan, maar op me monitore haddik te veel bass, waardoor andere geluiden worden weggedrukt dus laat ik het zoAbstractorz wrote: Meer bass.Als je in fl werkt en je neemt de standaard equalizer dan betekent dat dat je knopjes 1-2 en in mindere mate 3 wat omhoog zet
Ehm ja ik praat misschien als een mogool nederlands. Maar als ik bedoel dat iemand laag erbij moet dan zeg ik: Je moet meer bas EQ'en of meer Laag EQ'en.hidde wrote:Je hebt monitoren maar je snapt niet wat hij bedoelt met ''een pak laag''?
Ik ken die uitdrukking ook pas sinds ik hier op het forum zit hoorhidde wrote:Je hebt monitoren maar je snapt niet wat hij bedoelt met ''een pak laag''?
Zeker niet slecht die intro, vind het wel een klein beetje leeg klinken maar dat kan ook gewoon aan cam kwaliteit liggen. Over het climax part kan ik uiteraard niks zeggen aangezien ik daar maar 2 seconden van hoorthedutchrages wrote:View on YouTube
Onze nieuwe track, bij mn maat in de ''studio''.
Upload morgen video bij mij in de studio, waar de pc niet vast loopt.
Het is lq, maar misschien tips, ideen? etc?
enjoy;)
Screech mag mijns inziens wat scherper, als je 'm scherper hebt, draai dan de attack weg in 'n mid intro, of sidechain 't, op die manier krijg je toch wel 'n zwaar vette trackAbstractorz wrote:Zeker niet slecht die intro, vind het wel een klein beetje leeg klinken maar dat kan ook gewoon aan cam kwaliteit liggen. Over het climax part kan ik uiteraard niks zeggen aangezien ik daar maar 2 seconden van hoorthedutchrages wrote:View on YouTube
enjoy;)Nette opbouw ook. Kan zeker wat worden!
Bedankt voor de tips,doubletrouble wrote:Screech mag mijns inziens wat scherper, als je 'm scherper hebt, draai dan de attack weg in 'n mid intro, of sidechain 't, op die manier krijg je toch wel 'n zwaar vette trackAbstractorz wrote:Zeker niet slecht die intro, vind het wel een klein beetje leeg klinken maar dat kan ook gewoon aan cam kwaliteit liggen. Over het climax part kan ik uiteraard niks zeggen aangezien ik daar maar 2 seconden van hoorthedutchrages wrote:View on YouTube
enjoy;)Nette opbouw ook. Kan zeker wat worden!
EDIT: Synth mag wat beter afgewerkt worden en wat voller, layeren die handel! =]
Wel echt 'n setje strakke monitoren
Abstractorz wrote:Electrokick, a-typische hardstyle melodie, a-typische leadsynth, wel een mooie reverze bass maar de bass in de melodie zelf zuigt dan weer. Dat vind ik geen hardstyle meer(rijmt gehe). En ik ben niet overdreven narrowminded, maar hardstyle hoort hardstyle te blijven. Ben geen grote fan van outside the box tracks, thats itJannickF wrote:Zo 'Out of the box' vind ik Gimme love niet trouwens....Hoor iedereen erover.Abstractorz wrote:Ik ben geen outside the box denker, daarom heb ik ook schijt aan 'gimme love'
De meeste dingen van Digital age die claimen out of the box the zijn, vind ik niet zo out of the box.
Alphaverb heeft imo veel meer 'out of the box' tracks..
Terug op je comment:
Lol
Niet van mij iigJannickF wrote: Hmm, dit allemaal heb ik volgens mij al een jaar geleden gehoord @showtek album...
Nee hahaAbstractorz wrote:Niet van mij iigJannickF wrote: Hmm, dit allemaal heb ik volgens mij al een jaar geleden gehoord @showtek album...
Jij wilt dat geen artiesten noemen?! En niet outside The Box?!Abstractorz wrote:Degos & Re-Done oké maar voor de rest vind ik geen van die artiesten zeker niet outside the box.