Ik ben geen outside the box denker, daarom heb ik ook schijt aan 'gimme love'
Zo 'Out of the box' vind ik Gimme love niet trouwens....Hoor iedereen erover. De meeste dingen van Digital age die claimen out of the box the zijn, vind ik niet zo out of the box.
Alphaverb heeft imo veel meer 'out of the box' tracks..
Zo 'Out of the box' vind ik Gimme love niet trouwens....Hoor iedereen erover. De meeste dingen van Digital age die claimen out of the box the zijn, vind ik niet zo out of the box.
Terug op je comment:
Lol
Electrokick, a-typische hardstyle melodie, a-typische leadsynth, wel een mooie reverze bass maar de bass in de melodie zelf zuigt dan weer. Dat vind ik geen hardstyle meer(rijmt gehe). En ik ben niet overdreven narrowminded, maar hardstyle hoort hardstyle te blijven. Ben geen grote fan van outside the box tracks, thats it
ik ben vandaag lang bezig geweest met deze kick en synth, ik ben namelijk net overgestapt van reason 5 (anti-VST) naar FLstudio10 (100% VST ) en het is zeker een leuk programma!
Wat vinden jullie van deze kick????? Ik ben er best trots op
ik ben vandaag lang bezig geweest met deze kick en synth, ik ben namelijk net overgestapt van reason 5 (anti-VST) naar FLstudio10 (100% VST ) en het is zeker een leuk programma!
Je hebt monitoren maar je snapt niet wat hij bedoelt met ''een pak laag''?
Ehm ja ik praat misschien als een mogool nederlands. Maar als ik bedoel dat iemand laag erbij moet dan zeg ik: Je moet meer bas EQ'en of meer Laag EQ'en.
Upload morgen video bij mij in de studio, waar de pc niet vast loopt. Het is lq, maar misschien tips, ideen? etc?
enjoy;)
Zeker niet slecht die intro, vind het wel een klein beetje leeg klinken maar dat kan ook gewoon aan cam kwaliteit liggen. Over het climax part kan ik uiteraard niks zeggen aangezien ik daar maar 2 seconden van hoor Nette opbouw ook. Kan zeker wat worden!
Upload morgen video bij mij in de studio, waar de pc niet vast loopt. Het is lq, maar misschien tips, ideen? etc?
enjoy;)
Zeker niet slecht die intro, vind het wel een klein beetje leeg klinken maar dat kan ook gewoon aan cam kwaliteit liggen. Over het climax part kan ik uiteraard niks zeggen aangezien ik daar maar 2 seconden van hoor Nette opbouw ook. Kan zeker wat worden!
Screech mag mijns inziens wat scherper, als je 'm scherper hebt, draai dan de attack weg in 'n mid intro, of sidechain 't, op die manier krijg je toch wel 'n zwaar vette track EDIT: Synth mag wat beter afgewerkt worden en wat voller, layeren die handel! =]
enjoy;)
Screech mag mijns inziens wat scherper, als je 'm scherper hebt, draai dan de attack weg in 'n mid intro, of sidechain 't, op die manier krijg je toch wel 'n zwaar vette track EDIT: Synth mag wat beter afgewerkt worden en wat voller, layeren die handel! =]
Wel echt 'n setje strakke monitoren
Bedankt voor de tips,
was er vergeten bij te zetten, de synth word totaal anders. deze heeft te veel treble. zal vandaag ook video uploaden bij mij. met waarschijnlijk een betere camera;)
Terug op je comment:
Lol
Electrokick, a-typische hardstyle melodie, a-typische leadsynth, wel een mooie reverze bass maar de bass in de melodie zelf zuigt dan weer. Dat vind ik geen hardstyle meer(rijmt gehe). En ik ben niet overdreven narrowminded, maar hardstyle hoort hardstyle te blijven. Ben geen grote fan van outside the box tracks, thats it
Hmm, dit allemaal heb ik volgens mij al een jaar geleden gehoord @showtek album...
Degos & Re-Done oké maar voor de rest vind ik geen van die artiesten zeker niet outside the box.
Jij wilt dat geen artiesten noemen?! En niet outside The Box?! Beholder en zany met de 2 nieuwse platen dan?! Vind ik qua sound en bouw niet standaard. Geck-O vind ik heel veel nummers outside the box denken. Josh & Wesz qua soundgebruik tussen hard en euforisch en hele vreemde twists en concepten aan plaatjes. The Machine qua opbouw en soundgebruik. Carnifex denkt sowieso outside the box, balanceert op t randje v.d. hardcore, maar opbouw en soundgebruik ook van hem zijn verre van standaard.