Klinkt lkkr mick n'd serge, de stijl van deze track bevalt me wel,,
Btw nice die nieuwe website
Greetz Yri
Klinkt lkkr mick n'd serge, de stijl van deze track bevalt me wel,,
alleen moet hij nog wat aan zn kick doenyri wrote:Klinkt lkkr mick n'd serge, de stijl van deze track bevalt me wel,,
Greetz Yri
Al :pwildenberg wrote:alleen moet hij nog wat aan zn kick doenyri wrote:Klinkt lkkr mick n'd serge, de stijl van deze track bevalt me wel,,
Greetz Yri
Kick is al aangepast, in principe is er niks mis mee, toonhoogte veranderd en klinkt prima zowildenberg wrote:Al?doubletrouble wrote: Al :p
synth moet dikker, en kick mag ook wel wat steviger. en als je kick pitcht moet je de punch niet mee laten pitchen
dat de toonhoogte veranderd hoorde ik jadoubletrouble wrote:Kick is al aangepast, in principe is er niks mis mee, toonhoogte veranderd en klinkt prima zowildenberg wrote:Al?doubletrouble wrote: Al :p
Onzin, dan weet je gewoon niet helemaal hoe het werktnoxit15 wrote:Junglist komt een schijtgeluid uitTP-Project wrote:Waarom maak je kicks met Sylenth, als je beginner bent, begin dan met Junglist ofzoo.noxit15 wrote:Ik heb een nieuwe kick gemaakt, met alleen sylenth1, ook de synth is met sylenth1.![]()
Het is unmastered, maar kom maar op met de feedback!
http://www65.zippyshare.com/v/29605900/file.html
Mooi, al mag er wel wat meer punch inVearix wrote:Na mijn vorige post, een update van me hardcore demo Distortion,
Check hem en laat ff horen wat jij ervan vind!
Mijn kick is trouwens ook met Junglist gemaakt..
LINK:
http://www8.zippyshare.com/v/32281434/file.html
http://www50.zippyshare.com/v/63800068/file.htmlRuffBinn wrote:Of je weet niet hoe je ermee om moet gaanTP-Project wrote:Junglist komt een schijtgeluid uit
Het heeft gewoon altijd hetzelfde karakter, kan geen mens aan doenSkedoedelefloeps wrote:Ben geen reversed bass fan en die link vind ik ook niet echt eruit springen.
Klinken zo vaak hetzelfde i.p.v. dat mensen vaak iets nieuws in hun eigen stijl en smaak proberen.
Das onzin natuurlijk, een reversed bass kan heel anders klinken dan je ze vaak hoort. Je moet gewoon anders denken.Abstractorz wrote:Het heeft gewoon altijd hetzelfde karakter, kan geen mens aan doenSkedoedelefloeps wrote:Ben geen reversed bass fan en die link vind ik ook niet echt eruit springen.
Klinken zo vaak hetzelfde i.p.v. dat mensen vaak iets nieuws in hun eigen stijl en smaak proberen.
Dat is geen onzin, een reverze bass is standaard hetzelfde geluid, een schwoong. Dat is nu eenmaal zo, je kan hem helemaal anders laten klinken maar een reverze bass blijft nu eenmaal een reverze bass.Skedoedelefloeps wrote:Das onzin natuurlijk, een reversed bass kan heel anders klinken dan je ze vaak hoort. Je moet gewoon anders denken.Abstractorz wrote:Het heeft gewoon altijd hetzelfde karakter, kan geen mens aan doenSkedoedelefloeps wrote:Ben geen reversed bass fan en die link vind ik ook niet echt eruit springen.
Een reversed bass is gewoon een tail en die kun je op zo veel manieren maken, dus het hoeft niet allemaal hetzelfde te zijn.
outside the box denken, ik ben geen reversed fan zoals ik ze 1000 keer hoor, heb er zelf 1 gemaakt die toch anders is, maar wel reversed.Abstractorz wrote:Ja dat bedoel ik ook, maar je kan er helemaal niks aan doen dat de grote lijnen altijd hetzelfde zullen zijn.