^ow oeps

http://www10.zippyshare.com/v/27816972/file.html
heb je ideetje een klein beetje gejat met je vocal, en zelf beetje gekloot enz.Soundscrollerz wrote:Ik zit te denken om zelf een keer te proberen vocals te verwerken in een nummer, zelf inspreken enzo.
Weet iemand leuke plugin ofzo (fl studio user) waar je bepaalde dingen kan veranderen?
Heb ook een mainstream textje verzonnen. Tis niet veel soeps maar goed.
We bring the hard, bring the bass.
Make it kickin' in your face.
All the lights scroll arround
Keep you clapping on the sound.
Everybody on the floor
Guess who's knockin' on your door.
It's the hard with the style
That you never heard before.
oke en het verdere plaatje?:P lead etc?R-shot wrote:de stem is vet maar hij loopt dus NIET in de maat, hij gaat te sloom vergeleken met de beat.
ik hoop je hiermee dan eindelijk geholpen te hebben over je dilemma of het te snel of te sloom of gelijk gaat
lead zit wel goed in elkaar beetje standaard maar wel strak!thedutchrages wrote:oke en het verdere plaatje?:P lead etc?R-shot wrote:de stem is vet maar hij loopt dus NIET in de maat, hij gaat te sloom vergeleken met de beat.
ik hoop je hiermee dan eindelijk geholpen te hebben over je dilemma of het te snel of te sloom of gelijk gaat
lekker catchyHard Twins wrote:nieuwe synth + nieuwe melodie maar nog zonder kick.
http://www10.zippyshare.com/v/27816972/file.html
Blijf oefenen, hier zitten nog teveel valse noten tussen.jelmer7 wrote:Heb even snel een melody gemaakt, View on SoundCloud
Intro is leuk, de rest is niet om over naar huis te schrijven.Xior wrote:http://www.speedyshare.com/files/27648645/Wasted_Penguinz_-_Crea_Diem_JVR_Re-Amp_.mp3
Vind het wel vet klinkenXior wrote:http://www.speedyshare.com/files/27648645/Wasted_Penguinz_-_Crea_Diem_JVR_Re-Amp_.mp3
kijk hier eerst eens in welk topic deze vraag thuis hoortKai wrote:hoe maak je eigenlijk screeches???
en welke plugins kun je daar het best voor gebruiken???
tsja, zoveel verschil maakt dat toch ook nietRAW-vizion wrote:kijk hier eerst eens in welk topic deze vraag thuis hoortKai wrote:hoe maak je eigenlijk screeches???
en welke plugins kun je daar het best voor gebruiken???![]()
DJ's Corner, een overzicht: Waar kan ik mijn ei kwijt?
wel, dit topic gaat over dingen waar je mee bezig bent die wilt laten horen/tips over wilt krijgen. en het gaat niet over vragen over produceren, en zo moeilijk is het tog niet om in dat topic te kijken en dan effe naar het ''Hoe/wat produceren'' topic te gaanKai wrote:tsja, zoveel verschil maakt dat toch ook nietRAW-vizion wrote:kijk hier eerst eens in welk topic deze vraag thuis hoortKai wrote:hoe maak je eigenlijk screeches???
en welke plugins kun je daar het best voor gebruiken???![]()
DJ's Corner, een overzicht: Waar kan ik mijn ei kwijt?
Je geeft een goede beschrijving:) Het enige wat ik eraan zou kunnen toevoegen is dat als je met de 'attack' gaat spelen, er soms nog leukere sreeches uitkomen.Skedoedelefloeps wrote:Screech:
zaagtand (voornaamste keuze) -> detunen als een bastaard -> eventueel met pitch kloten = screech
denk wel het makkelijkste geluidje in the book.
en dan lekker rauw maken met de nodige dosis distortionJannickF wrote:Je geeft een goede beschrijving:) Het enige wat ik eraan zou kunnen toevoegen is dat als je met de 'attack' gaat spelen, er soms nog leukere sreeches uitkomen.Skedoedelefloeps wrote:Screech:
zaagtand (voornaamste keuze) -> detunen als een bastaard -> eventueel met pitch kloten = screech
een sweep effect eraan toevoegen ja, kan eventueel ook met de pitch, maar idd attack van een screech zou ik zelden naar beneden laten, hij moet er niet in slaan. Iets omhoog doe ik meestal iig, maar je kunt het aanpassen aan je idee. Een soort sidechaining effect zodat die hard op komt tussen je kicks door bv, kan eventueel met attack behaald worden. Het is vooral spelen met alles.JannickF wrote:Je geeft een goede beschrijving:) Het enige wat ik eraan zou kunnen toevoegen is dat als je met de 'attack' gaat spelen, er soms nog leukere sreeches uitkomen.Skedoedelefloeps wrote:Screech: