@ Yri: je begint een beetje simpel, en dat intro-synthje stelt eigenlijk niet veel voor. Verder zou ik de kick denk ik op een andere noot zetten.
Ook heb je verkeerde kickfills, kickfills doen 1/4 soms en je melodietje doet 1/3. Fix dat, tis muzikaal niet correct.

Climax melodie is wel ok maar je afmix is niet echt super. Sidechain je synth een beetje aan de kick en EQ 'm nog een keer. De verschillende toonhoogten van de kick vind ik niet lekker. Soms trilt m'n hele bureau(omdat ik muziek wel erg luid heb nu xD) en soms voel ik bijna geen bass. Realiseer je dat het pitchen van kick niet nodig is. Je kan het gebruiken maar je kan het ook overgebruiken zoals hier.
Thanx voor je reactie hier kan ik wat mee!

, kickfills bedoel je daarmee de kick mee in de intro?, die ga ik zeker nog aanpassen,,
Verder over de kick: dit is nog maar 1 laag (microtonic met campelphat 3x, en ohnmicide + equ's) dus daar komt nog een subbass onder, en de bass van de kick zelf die ga ik nog equ'en, zelf vond ik als ik de kick niet zou pitchen in de climax, dat het een stuk minder mooi was, vandaar die pitch kick, maar heb het expres zo gedaan dat ie niet 4 x op en neer stuiterd

, ik ga hem nog eens aanpassen

Groetjes!