Ben ze allemaal effe afgegaan sinds er niet altijd comments op elke worden gegeven
Mindkicker : Melo is een leuk idee. Maar je kick mag wel wat harder. ik hoor m niet, de melo is wat overaanwezig.
Intro is ook wel lekker maar probeer het iets meer te laten klinken als een schreech, zou nog vetter wezen

.
Vocaljannikding : Vocals zijn wel vet. maar de rest mag wel een stuk voller groter harder ( of hoort dat zo )
Sawding : Vocals zijn goed, passen lekker bij een duister nummer. Maar de kick is nogal rauw. moet nog wat aan getweaked worden, die synth is dan wel weer vet.
Jeroen van EE : Die schreeches en kick klinken lekker. Melo klinkt goed, wel wat standaard. kick klink lekker zover ik t kan horen.
Guido : Die kick klinkt mij veel te tokkerig. maar das smaak. Probeer een bassline met een zooi distortion erbij.
Paraphaze : Kick klinkt me iets te hoog gepitchd, intro is wel vet. Melo is ook vet als je de kick wat lager pitch klinkt t heerlijk.
Bartjuh2000 : Kan er niet veel uit opmaken maar klinkt wel lekker, melo staat me wel aan en de breaks ook, kan de kick niet zo beoordelen, hoor m niet echt.
Brainweavers : punch is mij te tokkerig en te zacht. kick is niet mijn stijltje. Intro screeches zijn goed,
melo is ook behoorlijk lekker maar de kickbreaks kloppen niet echt erbij. 1/4 en 1/3 doorelkaar.