Idee is leuk, alleen zoals Delcone al zegt, clipt de boel behoorlijk.. Synth klinkt zover ik t kan horen ook nog behoorlijk leeg... Begin eerst met het beter afstellen van de kanalen om te voorkomen dat de boel zo clipt
Ben bezig geweest met een nieuwe kick. De punch moet nog wat beter, maar wilde toch even weten wat jullie er tot dusver vinden
de punch mag wat feller/harder miss iets meer dist op de kraak ook. en een leuke subbass erbij om het wat dikker te maken, dan is het wel een leuke kick
Idee is leuk, alleen zoals Delcone al zegt, clipt de boel behoorlijk.. Synth klinkt zover ik t kan horen ook nog behoorlijk leeg... Begin eerst met het beter afstellen van de kanalen om te voorkomen dat de boel zo clipt
Ben bezig geweest met een nieuwe kick. De punch moet nog wat beter, maar wilde toch even weten wat jullie er tot dusver vinden
Hij mag van mij wat meer op de voorgrond. Iets meer hoge tonen (die bevorderen de kraak) en iets minder tail, of een minder lange althans Waarmee heb je m gemaakt?
Omdat ik mijn backup nog niet heb gedownload en daardoor geen sample of vst library heb heb ik besloten een hiphop track te maken uit samples en plugins die standaard bij FL Studio zitten. Voor de liefhebbers heb ik de .flp erbij gezet. Hier het resultaat:
Omdat ik mijn backup nog niet heb gedownload en daardoor geen sample of vst library heb heb ik besloten een hiphop track te maken uit samples en plugins die standaard bij FL Studio zitten. Voor de liefhebbers heb ik de .flp erbij gezet. Hier het resultaat:
Check hier onze nieuwe tracks! laat ff weten wat je er van vind
Apathix - We Are Apathic
Apathix - I'm Music
bij de eerste vind ik de climax wel een lekkere drive hebben alleen kicks missen wat kracht! intro is ook nog een beetje simpel en saai
bij de tweede zit de intro wel lekker in elkaar alleen die climax pakt mij niet verder wel lekkere drive in de intro
Ik vind de nummers, met name intro&outro n beetje leeg klinken, maar ik moet zeggen dat je me hebt met de climax van We are Apathic, heerlijke flow, lekkere sound, basale, maar wel goeie kick (sampletje?), mjaa.. daar kan ik echt heerlijk op los gaan Als je me vinyltje passt, laat ik m mss 'n keertje door wat speakertjes pompen
Kerel, ooit gehoord van begrijpend lezen ? Staat niet voor niks KICKS AND SOUND PREVIEW Dat ik een Melodie van een ander daarvoor heb gebruikt of een midi van Zany pak maakt volgens mij niks uit. Ik vind dat de makkelijkste manier om eigen Sounds en Kicks te maken.
Kerel, ooit gehoord van begrijpend lezen ? Staat niet voor niks KICKS AND SOUND PREVIEW
Dat ik een Melodie van een ander daarvoor heb gebruikt of een midi van Zany pak maakt volgens mij niks uit. Ik vind dat de makkelijkste manier om eigen Sounds en Kicks te maken.
Dan nog, veel verschil zit er niet in, een paar kleine dingen..
vermeld dan de bron er ofzo bij, nu krijg jij alle credits terwel het eigenlijk voor hem bedoelt was.
Dan nog, veel verschil zit er niet in, een paar kleine dingen..
vermeld dan de bron er ofzo bij, nu krijg jij alle credits terwel het eigenlijk voor hem bedoelt was.
maar ik wil hier verder geen probleem van maken
Ik snap je reactie wel, maar dacht dat het duidelijk was met mijn tekst tussen haakjes. Ik ga natuurlijk niks jatten wat iedereen op internet kan vinden.
Hey iedereen! Ik ben nieuw hier op Hardtraxx, en ik d8 laat ik ff wat posten in dit topic. Ik ben nog een amateur, maar ja ik oefen veel enz.
Klinkt toch best goed! Eerste opmerking die me te binnen schiet is dat de kick in de climax, wanneer deze pitcht erg veel kracht verliest. Hij is dan bijna weg, en dat is jammer.
Hey iedereen! Ik ben nieuw hier op Hardtraxx, en ik d8 laat ik ff wat posten in dit topic. Ik ben nog een amateur, maar ja ik oefen veel enz.
Klinkt toch best goed! Eerste opmerking die me te binnen schiet is dat de kick in de climax, wanneer deze pitcht erg veel kracht verliest. Hij is dan bijna weg, en dat is jammer.
Ik vind het ook wel goed klinken hoor, leuke melodie en goede opbouw enzo. Wat marsiascout zegt over de kick klopt wel, en van mij mag de lead synth ook wel een tandje rauwer nog. Maar goed bezig verder.
Ik vind het ook wel goed klinken hoor, leuke melodie en goede opbouw enzo. Wat marsiascout zegt over de kick klopt wel, en van mij mag de lead synth ook wel een tandje rauwer nog. Maar goed bezig verder.