waarom zou je uberhaupt een reverb over je kick gooien
Tja idd Een reverb over een fx kick ok en al zou je het over een gewone kick gooien dan moet je het wel zodanig minimaliseren dat je het toch amper hoort
Ik heb wel eens gekeken naar het effect ervan op de percussion, dus met name tok's enzo, maar dat effect is nihil. Je wilt sowieso niet je kick horen als een soort legato zoals je Synth, dus je houdt reverb minimaal en dan heb je vrijwel niks aan het effect eraan. Dus het heeft geen nut, zonde van de space op je mixer channel
Check hier onze nieuwe tracks! laat ff weten wat je er van vind
Apathix - We Are Apathic
Apathix - I'm Music
bij de eerste vind ik de climax wel een lekkere drive hebben alleen kicks missen wat kracht! intro is ook nog een beetje simpel en saai
bij de tweede zit de intro wel lekker in elkaar alleen die climax pakt mij niet verder wel lekkere drive in de intro
Ik vind de nummers, met name intro&outro n beetje leeg klinken, maar ik moet zeggen dat je me hebt met de climax van We are Apathic, heerlijke flow, lekkere sound, basale, maar wel goeie kick (sampletje?), mjaa.. daar kan ik echt heerlijk op los gaan Als je me vinyltje passt, laat ik m mss 'n keertje door wat speakertjes pompen
Vat het sarcastisch op, lijkt me het beste denk ik in deze zin haha..
Doe gewoon GEEN reverb over de kick, ook niet minimaal, bij FX oke.. maar tweak het fijn op een andere manier
Ik heb er geen reverb op gedaan. en oke sarcastisch maar als hij bedoelt hij de track niet zo leuk vind kan die dat ook wel gewoon zeggen. en zeggen wat er niet goed aan is. want op die manier wordt ik beter en daar gaat dit forum toch om
Ik heb er geen reverb op gedaan. en oke sarcastisch maar als hij bedoelt hij de track niet zo leuk vind kan die dat ook wel gewoon zeggen. en zeggen wat er niet goed aan is. want op die manier wordt ik beter en daar gaat dit forum toch om
Waar is de melo ook alweer van... vind de kick wat veel tok hebben, klinkt als een harde clap, afmix moet dus wat beter. Denk dat als je dat hebt het alweer beter klinkt
@ Refuze, Sorry man, maar eigenlijk is dit een kut kick. Je punch is veel te metallic en je bas mist een fatsoenlijke distortionlaag. Probeer op YouTube te zoeken naar de tutorials van Yhimself over kicks, leer je een hoop van
Hier mijn nieuwe track. Moet miss nog ff wat werken aan de afmix, maar dat hoor je toch amper via YT:
@ Refuze, Sorry man, maar eigenlijk is dit een kut kick. Je punch is veel te metallic en je bas mist een fatsoenlijke distortionlaag. Probeer op YouTube te zoeken naar de tutorials van Yhimself over kicks, leer je een hoop van
Hier mijn nieuwe track. Moet miss nog ff wat werken aan de afmix, maar dat hoor je toch amper via YT:
je bent vooruit gegaan rik alleen nog wat aan je kick werken
mag ik vragen welke vst enz je voor die piano heb gebruikt of is t gewoon nexus ofzo ?:P
Maak meer gebruik van effecte zoals cutoff onderanderen kan je veel meer opbouwen! Hij clipt ook kijk daar ook effe naar,Vocals zijn wel dik mogen wel iets harder nog kwa volume. Ik zou hier nog wel veel tijd in steken!
Idee is leuk, alleen zoals Delcone al zegt, clipt de boel behoorlijk.. Synth klinkt zover ik t kan horen ook nog behoorlijk leeg... Begin eerst met het beter afstellen van de kanalen om te voorkomen dat de boel zo clipt
Ben bezig geweest met een nieuwe kick. De punch moet nog wat beter, maar wilde toch even weten wat jullie er tot dusver vinden