waarom zou je uberhaupt een reverb over je kick gooien 
Tja iddLuxion wrote:waarom zou je uberhaupt een reverb over je kick gooien
Tja iddLuxion wrote:waarom zou je uberhaupt een reverb over je kick gooien
tis maar goed dat je zo'n originele naam hebt gekozenbass fucker wrote:Hier is me nieuwe track.
ben er nog wel mee bezig heb hem even op youtube gezet voor wat feedback.
Ik hoor graag wat jullie er van vinden misschien tips ???
laterzz
View on YouTube
Klinkt in de zippy preview toch best lekker.The Q-Stylerzz wrote:DeeJay Erp - The Grave Yard (kick and sound preview)
http://www17.zippyshare.com/v/95173289/file.html
Download voor HQ
Klinkt in de zippy preview toch best lekker.The Q-Stylerzz wrote:DeeJay Erp - The Grave Yard (kick and sound preview)
Download voor HQ
Ik vind de nummers, met name intro&outro n beetje leeg klinken, maar ik moet zeggen dat je me hebt met de climax van We are Apathic, heerlijke flow, lekkere sound, basale, maar wel goeie kick (sampletje?), mjaa.. daar kan ik echt heerlijk op los gaanRAW-vizion wrote:bij de eerste vind ik de climax wel een lekkere drive hebben alleen kicks missen wat kracht! intro is ook nog een beetje simpel en saaiRuffBinn wrote:Check hier onze nieuwe tracks!
laat ff weten wat je er van vind
Apathix - We Are Apathic
View on YouTube
Apathix - I'm Music
View on YouTube![]()
bij de tweede zit de intro wel lekker in elkaar alleen die climax pakt mij nietverder wel lekkere drive in de intro
RobertV wrote:tis maar goed dat je zo'n originele naam hebt gekozenbass fucker wrote:Hier is me nieuwe track.
ben er nog wel mee bezig heb hem even op youtube gezet voor wat feedback.
Ik hoor graag wat jullie er van vinden misschien tips ???
laterzz
View on YouTube
Ik heb er geen reverb op gedaan. en oke sarcastisch maar als hij bedoelt hij de track niet zo leuk vind kan die dat ook wel gewoon zeggen.Luxion wrote:Vat het sarcastisch op, lijkt me het beste denk ik in deze zin haha..
Doe gewoon GEEN reverb over de kick, ook niet minimaal, bij FX oke.. maar tweak het fijn op een andere manier
De track is niet slecht hoor begrijp me niet verkeerd maar de naam ''Bass Fucker'' is een klein beetje cliché. Net zoals ''Noisepower''.bass fucker wrote:
Ik heb er geen reverb op gedaan. en oke sarcastisch maar als hij bedoelt hij de track niet zo leuk vind kan die dat ook wel gewoon zeggen.
en zeggen wat er niet goed aan is. want op die manier wordt ik beter en daar gaat dit forum toch om
groeten
Laat me ook weten hoe die in HQ klinktmarsiascout wrote:Klinkt in de zippy preview toch best lekker.The Q-Stylerzz wrote:DeeJay Erp - The Grave Yard (kick and sound preview)
Download voor HQ
Alleen wat een naam haha
je bent vooruit gegaan rikDarycka wrote:@ Refuze, Sorry man, maar eigenlijk is dit een kut kick. Je punch is veel te metallic en je bas mist een fatsoenlijke distortionlaag. Probeer op YouTube te zoeken naar de tutorials van Yhimself over kicks, leer je een hoop van
Hier mijn nieuwe track. Moet miss nog ff wat werken aan de afmix, maar dat hoor je toch amper via YT:
View on YouTube
mag ik vragen welke vst enz je voor die piano heb gebruikt of is t gewoon nexus ofzo ?:PDarycka wrote:@ Refuze, Sorry man, maar eigenlijk is dit een kut kick. Je punch is veel te metallic en je bas mist een fatsoenlijke distortionlaag. Probeer op YouTube te zoeken naar de tutorials van Yhimself over kicks, leer je een hoop van
Hier mijn nieuwe track. Moet miss nog ff wat werken aan de afmix, maar dat hoor je toch amper via YT:
View on YouTube
punch is wat vaag mag wel wat harder en scherper en je bass mis een goeie ''kraak''Refuze wrote:Heb vandaag ook weer aan mn kicks gewerk. Zouden jullie ff willen luisteren?
http://www22.zippyshare.com/v/4991780/file.html
wat verwacht je??doubletrouble wrote:Als je me vinyltje passt, laat ik m mss 'n keertje door wat speakertjes pompen
nee klinkt niet verkeerd keep up the good workDarycka wrote:@ Refuze, Sorry man, maar eigenlijk is dit een kut kick. Je punch is veel te metallic en je bas mist een fatsoenlijke distortionlaag. Probeer op YouTube te zoeken naar de tutorials van Yhimself over kicks, leer je een hoop van
View on YouTube
Melo+synt NiceTST2GD wrote:Iets nieuws van mijvocals komen uit de film: A Nightmare On Elm Street
View on SoundCloud
Idee is leuk, alleen zoals Delcone al zegt, clipt de boel behoorlijk.. Synth klinkt zover ik t kan horen ook nog behoorlijk leeg... Begin eerst met het beter afstellen van de kanalen om te voorkomen dat de boel zo cliptTST2GD wrote:Iets nieuws van mijvocals komen uit de film: A Nightmare On Elm Street
View on SoundCloud