Taxi schreef:
Track die ik een tijdje geleden heb gemaakt. Iemand nog tips of ideeën? Alles is zefgemaakt overigens. Met vooral Pro-53 echt een aanrader voor Hardstyle sounds, en redelijk makkelijk om door te krijgen.
http://www7.zippyshare.com/v/96427667/file.htmlJa pro-53 heb ik zelf ook al gebruik ik het zelf niet vaak.
Allereerst klinkt je screech hard in t begin maar met kick en alles wordt hij heel erg gesuppressed (het kan liggen aan zippy sample luisteren hoor, dat heb ik wel es eerder gehad) maar ik ga ervan uit dat hij ook zo klinkt als ik hem download. Dus ik zou even kijken naar de volume's van je sounds en vooral misschien even je bass, waar het probleem redelijk vaak ligt bij mensen als t erom gaat dat iets gesuppressed wordt.
Break is ietwat aan de langere kant, denk dat het vooral te maken heeft met je anti climax, die trouwens wel wat beter uitgevoerd kan worden in de zin van timing en misschien zelfs meer chaos voor je anti.
Je melo komt daarna terug, lead synth vind ik persoonlijk wat aan de dunne kant en niet super mooi, kan wel wat voller gemaakt worden en wat support gebruiken. Je outro verder hetzelfde als de intro, misschien alleen wat meer spelen met de sounds, fx kicks enzo. En verder dus dat suppressen even bekijken.
Nogmaals het KAN liggen aan de demo player van zippy, maargoed.