Thund3R schreef:
@Daze
Jammer, maar toch het origineel is niet te overtreffen
Niet dat dit slecht is, integendeel, jullie kick is wel erg goed gelukt.
Still, sorry ik hoor er totaal geen lijn in. Net of gebeurt er maar wat. Ik snap de hele opbouw van die track neit echt.
@ Tomm!c, Allereerst welkom op Hardtraxx!
Je kan zeker horen dat je al lange tijd bezig bent met producen, aangezien ik eigenlijk niks mis met je track kan vinden. En hij is nog best lekker ook!
En dat soundje gay? Hoe zo? Past juist goed bij de hele opbouw van de track.
Toch een paar kleine puntjes van kritiek, die constante clap in de build is best irritant.
Tweede puntje is dat je in mijn gehoor wat te veel met je kick ''speelt'' tijdens de climax.
Wel grappig dat ik dit zeg want jou niveau van producen ligt mijlenver boven mijne maar ja. Alle kritiek kan helpen.
Bedankt voor je verwelkoming!
Dat soundje, ja, ik vond 'm in Fruity Loops wel vet klinken, maar toen ik 'm renderde vond ik 'm toch niet zo.

Je kritiek snap ik, ik moet eerlijk zeggen dat ik aan de percussie nog weinig gedaan heb, die moet inderdaad nog beter en die wanneer ik zelf op die clap ga letten irriteert ie mij ook behoorlijk haha! En met m'n kicks spelen moet ik echt afleren, want hoe vaker ik 'm nu hoor hoe vaker ik ook vind dat de drive erdoor verminderd wordt.
Ik ga zeker wat met je kritiek doen, weer een nieuw lesje. Nog meer mensen met kritiek?

Net precies een nieuw melodietje neergezet, let niet op synth en claps, maar alleen op de melodie. Ik ben er zelf redelijk trots op haha:
http://www51.zippyshare.com/v/88793670/file.html