je ideen zijn wel leuk, helaas zijn de sounds veelste standaard
gooi der eens een dikke saw lead onder, en werk wat meer aan je kicks.. ze moeten beuken, niet ploffen
je ideen zijn wel leuk, helaas zijn de sounds veelste standaard
sorry maar ik vind die vocals totaal niet bij de track passen, de melo is te happy en zacht vergeleken met de rest je kick vind ik wel leuk maar zulke kicks hoor je al zo vaak dus te standaard. gooi er ook nog een beetje FX bij dat maakt het wat spannender en doe is iets anders deze track is heel erg voorspelbaar! maar ook wat pithune al zij het idee is goedPithune wrote:je ideen zijn wel leuk, helaas zijn de sounds veelste standaard
gooi der eens een dikke saw lead onder, en werk wat meer aan je kicks.. ze moeten beuken, niet ploffen
lekker alleen die reversed die eronder zit zou ik weg doen dat klinkt voor geen meterBarto wrote:hier mijn nieuwe kick![]()
Link komt zo
dat blijft een probleem voor mij. zal er eens naar gaan kijkenLuxion wrote:en vind je 'rolls' ook niet echt nice..
Klinkt niet slecht, zou 'm alleen wat beter afmixen want hij krijst hier belachelijk veel, voorderest vind ik 'm neigen naar een Nc achtige kick kwa karakter.
danku. ja dat klopt, zal er aan werkenPithune wrote:Klinkt niet slecht, zou 'm alleen wat beter afmixen want hij krijst hier belachelijk veel, voorderest vind ik 'm neigen naar een Nc achtige kick kwa karakter.
en ja die kickrolls kunnen niet, gaan totaal niet met 't ritme mee.
Lol handig dat er iemand voor me antwoordKryptica wrote:Ik hoor de synth ook niet zo goed hoorEn aangezien SoundTunerz genelec monitoren heeft kan het aan zijn geluid al niet liggen. Wat voor boxen/monitoren heb jij dan D-Ruz ?
klinkt lekker
Hoezo is toch niet zo moeilijk om gelijk te zetten?Barto wrote:dat blijft een probleem voor mij. zal er eens naar gaan kijkenLuxion wrote:en vind je 'rolls' ook niet echt nice..
kwestie van tellen en als je het eenmaal snapt is het niet moeilijk meerDelcone wrote:Hoezo is toch niet zo moeilijk om gelijk te zetten?Barto wrote:dat blijft een probleem voor mij. zal er eens naar gaan kijkenLuxion wrote:en vind je 'rolls' ook niet echt nice..
gewoon je heb je lijst 1 2 3 4 en bij 4 helemaal onderaan staan initsSoundHound wrote:Misschien een beetje een noob vraagje, maar hoe kan ik in Cubase, bij Sylenth1 een init maken?
Ik kan er serieus niet op komen.
the sidespinnars wrote:gewoon je heb je lijst 1 2 3 4 en bij 4 helemaal onderaan staan initsSoundHound wrote:Misschien een beetje een noob vraagje, maar hoe kan ik in Cubase, bij Sylenth1 een init maken?
miss je sylenth updaten, maar het kon volgens mij op een andere manier alleen heb ik hetnu niet voor me.. zal vanmiddag wel ff kijken als er nog geen antwoord is gegevenSoundHound wrote:the sidespinnars wrote:gewoon je heb je lijst 1 2 3 4 en bij 4 helemaal onderaan staan initsSoundHound wrote:Misschien een beetje een noob vraagje, maar hoe kan ik in Cubase, bij Sylenth1 een init maken?
Dat is het dus, die lijst 1 2 3 4 heb ik niet, ik heb 1 lange lijst in Cubase, en nergens staan de inits.
zit leuk in elkaar, hoor vooral veel sample werk. opzich geen probleem maar werk het beter uit dan. (afmixing en fx)thedominator wrote:Heb een nieuw probeerseltje ben er redelijk tevreden over![]()
Intro enzo moet er nog voor komen maar graag tips en reacties erover A.U.B![]()
Link: http://www47.zippyshare.com/v/81002780/file.html
Wel downloaden voor betere kwaliteit![]()
Lekker hard!
sorry maar te veel samples het is veel te chaotisch en je lead is heel standaard/leegthedominator wrote:Heb een nieuw probeerseltje ben er redelijk tevreden over![]()
Lekker hard!
thedominator wrote:Heb een nieuw probeerseltje ben er redelijk tevreden over![]()
Lekker hard!