Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 418  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 mei 2010 22:41 

Artiest

DJ D'Railed schreef:
Ook ik ben een beetje aan het kutte geweest de laatste paar dagen en zie hier het resultaat! :)

Grtz D'Railed

http://www47.zippyshare.com/v/63576377/file.html

Leuke punch. Zou de bass wat langer maken, klinkt erg kort, echt vette nu-style kicks lopen wat meer uit.
Soundje is ook wel nice, persoonlijk vind ik de intro wat langdradig. meer sounds zou geen luxe zijn dus.
Subbass mag ook wat meer naar voren komen, kickrolls wat minder hectisch maken
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 00:32 

Hardtraxx Elite

No feedback? :( http://www22.zippyshare.com/v/65932619/file.html
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 10:15 

Hardtraxxer

DJ D'Railed schreef:
Ook ik ben een beetje aan het kutte geweest de laatste paar dagen en zie hier het resultaat! :)

Grtz D'Railed

lekkere track :D kick is zeer goed gelukt, complimenten daarvoor!
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 10:17 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:

vind de melo niet zo veel aan, doet me beetje denken aan inspector gadged ookal klinkt ie daar eigenlijk niet naar :P kick aant einde is lekker trouwes, heerlijk rauw!!
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 10:19 

Hardtraxxer

Spanjer schreef:
Een vriend van me vind ik echt een heldenproducer, helemaal toen ik de preview hoorde, heb hem meteen maar geupload want ik vind 'm echt awesome, wat denken jullie:

http://www.youtube.com/watch?v=fuqRa7hBN5o

heldentrack!!! die sounds van hem zijn echt heel goed :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 10:42 

Hardtraxxer

iemand nog feedback op mn remix contest nummer?

http://www42.zippyshare.com/v/52039407/file.html
dit is kleinstukje vd intro + opbouw van qlimax en de qlimax ;)
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 11:20 

Hardtraxx Addict

Yep, die van spanjers maat klinkt ERG goed!

@ Profane, mijn feedback is simpel, je lead klinkt ietwat leeg, de rest, de hele opbouw vind ik wel leuk.

Maar, a.u.b. DUMP die SAMPLEKICK :innocent:
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 11:38 

Hardtraxx Addict

Thanks all, ik vind 'm ook erg goed en ik kan niet wachten tot de echte release, kzal jullie wel op de hoogte houden ;D
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 11:42 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:

@ Profane, mijn feedback is simpel, je lead klinkt ietwat leeg, de rest, de hele opbouw vind ik wel leuk.

lol de kick zijn 3 layers en zelf de punch gemaakt....
wat na de punch komt zijn wel samples

en ik weet nie wat iedereen moeilijk doet over een sampled kick :P
als je kick kut is, is je hele nummer kut, liever een goed gelayerde sampled kick met eigen touch dan een slechte zelfgemaakte kick...
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 11:54 

Artiest

ProfaNe schreef:
Thund3R schreef:

lol de kick zijn 3 layers en zelf de punch gemaakt....
wat na de punch komt zijn wel samples

en ik weet nie wat iedereen moeilijk doet over een sampled kick :P
als je kick kut is, is je hele nummer kut, liever een goed gelayerde sampled kick met eigen touch dan een slechte zelfgemaakte kick...

een gesamplede kick en een geripte kick zijn 2 verschillende dingen...
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 12:13 

Hardtraxxer

waar lees jij geript :P?
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 12:32 

Hardtraxx Veteran

wat is dan het verschil tusse een geripte en gesampelde kick?
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 12:43 

Hardtraxx Addict

Ook weer aan het klote geweest!
http://www12.zippyshare.com/v/38094307/file.html

http://www38.zippyshare.com/v/16530991/file.html
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 12:46 

Hardtraxxer

geript is gewoon geknipt uit een nummer,,

ge sampled is zoals ik het heb gedaan gewoon meerdere samples uit sample packs pakken en daar je eigen shit mee maken... dus met beetje hulp ;)

of heb ik t verkeerd?
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 12:49 

Hardtraxx Addict

Mannonymous schreef:

Ik vind hem wel goed klinken juist!
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 13:21 

Hardtraxxer

Pithune schreef:
DJ D'Railed schreef:

Grtz D'Railed

Leuke punch. Zou de bass wat langer maken, klinkt erg kort, echt vette nu-style kicks lopen wat meer uit.
Soundje is ook wel nice, persoonlijk vind ik de intro wat langdradig. meer sounds zou geen luxe zijn dus.

Kijk daar kan ik wat mee!

Erg bedankt voor zo'n uitleg!!!

ps : Wanneer gaan we een keer knallen in de studio :D?

Vantage Point vs Pithune ! ^^
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 13:42 

Artiest

the sidespinnars schreef:

een gesampelde kick is een kick die door een producer met VST of hardware is gemaakt, en vervolgens is opgeslagen als WAV file. Voornamelijk voor eigen gebruik

een geripte kick is een kick die geknipt is uit een track, en gebruikt wordt door een ander. (een goed voorbeeld is Frontliner, Headhunterz kick en de bekende Hardkick10 sample)

In principe maakt 't weinig uit of je een geripte kick gebruikt om iets nieuws te creeren, zolang die sample niet is terug te horen.
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 13:45 

Artiest

DJ D'Railed schreef:
Pithune schreef:
DJ D'Railed schreef:

Grtz D'Railed

Kijk daar kan ik wat mee!

Erg bedankt voor zo'n uitleg!!!

ps : Wanneer gaan we een keer knallen in de studio :D?

Vantage Point vs Pithune ! ^^

leuk plan! voeg me maar toe @ messenger
Bericht Geplaatst op 05 mei 2010 21:45 

Hardtraxx Veteran

ProfaNe schreef:
geript is gewoon geknipt uit een nummer,,

ge sampled is zoals ik het heb gedaan gewoon meerdere samples uit sample packs pakken en daar je eigen shit mee maken... dus met beetje hulp ;)

of heb ik t verkeerd?

nou dan doe ik het ook verkeerd want ik doe het namelijk ook zo :D
Bericht Geplaatst op 06 mei 2010 01:06 

Hardtraxxer

Pithune schreef:

een gesampelde kick is een kick die door een producer met VST of hardware is gemaakt, en vervolgens is opgeslagen als WAV file. Voornamelijk voor eigen gebruik

een geripte kick is een kick die geknipt is uit een track, en gebruikt wordt door een ander. (een goed voorbeeld is Frontliner, Headhunterz kick en de bekende Hardkick10 sample)

In principe maakt 't weinig uit of je een geripte kick gebruikt om iets nieuws te creeren, zolang die sample niet is terug te horen.

je bent uit eindelijk toch het meeste trots als het niet uit gejatte zooi komt toch! :D
Bericht Geplaatst op 06 mei 2010 15:28 

Hardtraxx Veteran

Overload schreef:
Pithune schreef:

je bent uit eindelijk toch het meeste trots als het niet uit gejatte zooi komt toch! :D

ja maar ik kan nog geen goeie kicks maken da kan je beter iets nemen wat al gebruikt is en goed klinkt dan een kick die voor geen meter klinkt ;)
Bericht Geplaatst op 06 mei 2010 16:16 

Hardtraxxer

ja maar ik kan nog geen goeie kicks maken da kan je beter iets nemen wat al gebruikt is en goed klinkt dan een kick die voor geen meter klinkt ;)

of gewoon geen previews posten, totdat je een zelfgemaakte kick hebt waarvan je denkt: DIE IS GOED, iig dat zou ik dan zo doen >.<
Bericht Geplaatst op 06 mei 2010 16:21 

Hardtraxx Veteran

Vert0z schreef:

of gewoon geen previews posten, totdat je een zelfgemaakte kick hebt waarvan je denkt: DIE IS GOED, iig dat zou ik dan zo doen >.<

ja maar voor je is een keer iets heb wat je goed vind ben je ook al effe verder en als je al goeie kicks heb uit packs en zo gebruik je die toch!
Bericht Geplaatst op 06 mei 2010 16:55 

Hardtraxxer

Vert0z schreef:

ja maar voor je is een keer iets heb wat je goed vind ben je ook al effe verder en als je al goeie kicks heb uit packs en zo gebruik je die toch!

in mijn ogen leer je daar niks van hoor, en als je later hier wat in zou willen gaan doen, moet je het uiteindelijk toch leren, dus waarom niet meteen nu? :)
Bericht Geplaatst op 06 mei 2010 16:58 

Hardtraxx Elite

Vert0z schreef:

Dan ben je eigenlijk niet aan t produceren... Samples gebruiken voor kicks is in hardstyle echt not done... De kick in hardstyle tracks is juist een van de belangrijkste elementen, een vooral iets waarmee je kan laten zien wat jouw stijl/visie op hardstyle is...
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner