Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 23:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

GOH, zou je denken :lol: :lol: ik snap zulke mensen echt niet he niet eens de moeite doen om iets zelf te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 23:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Case Dj schreef:
GOH, zou je denken :lol: :lol: ik snap zulke mensen echt niet he niet eens de moeite doen om iets zelf te maken.

Tgaat erom dat ik eerst ff leer hoe n track in elkaar zit, :P
eige sound komt later wel :D


nee dat doe je dus fout, eerst leren met sounds te werken en dan pas leren hoe je een track goed in elkaar zit. en zeker geen track maken van samples.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 23:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik oordeel niet over dat. ga eerst maar zelf sounds proberen te maken. :thumbup:

sorry als ik bot over kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Case Dj schreef:
Ik oordeel niet over dat. ga eerst maar zelf sounds proberen te maken. :thumbup:

sorry als ik bot over kom.

daar heb ik wat aan-_- :P is goed, kzal dr aan werken.

Om je eerlijk antwoord te geven... Nee de track zit niet goed in elkaar, veel luisteren naar pro tracks, en oefenen ;)
Verder wat Case zegt, ga eens aan je sounds werken (Sorry als ik ook bot overkom)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
Socializerz schreef:
Case Dj schreef:
GOH, zou je denken :lol: :lol: ik snap zulke mensen echt niet he niet eens de moeite doen om iets zelf te maken.

Tgaat erom dat ik eerst ff leer hoe n track in elkaar zit, :P
eige sound komt later wel :D


nee dat doe je dus fout, eerst leren met sounds te werken en dan pas leren hoe je een track goed in elkaar zit. en zeker geen track maken van samples.


Waarom? Ik denk dat iedereen wel begonnen is met samples xd Ik ben het met socializerz eens die eigen sound komt vanzelf wel. 95% van wat hier gepost wordt is geen eigen sound xd Verander wel je naam even 2 keer een z in een artiestennaam geeft me braakneigingen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:

Waarom? Ik denk dat iedereen wel begonnen is met samples xd Ik ben het met socializerz eens die eigen sound komt vanzelf wel. 95% van wat hier gepost wordt is geen eigen sound xd Verander wel je naam even 2 keer een z in een artiestennaam geeft me braakneigingen xd



Daar ben ik het niet mee eens, er zijn er genoeg die een eigen sound hebben hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 01:21 
 
Hardtraxx Veteran

En nu weer OT graag...

RAW vizion - Conformity (Test Vrs.4)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
En nu weer OT graag...

RAW vizion - Conformity (Test Vrs.4)


Beetje lange break, voor de rest weer dik! As usual :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 01:26 
 
Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
RAW-vizion schreef:
En nu weer OT graag...

RAW vizion - Conformity (Test Vrs.4)


Beetje lange break, voor de rest weer dik! As usual :P

Thanks :thumbsup:
Tja.. Lange break, als je hem live draait tussen tracks met weinig breaks is iedereen weer blij dat die break er is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
sjobie schreef:
RAW-vizion schreef:
En nu weer OT graag...

RAW vizion - Conformity (Test Vrs.4)


Beetje lange break, voor de rest weer dik! As usual :P

Thanks :thumbsup:
Tja.. Lange break, als je hem live draait tussen tracks met weinig breaks is iedereen weer blij dat die break er is :P


Daar heb je ook weer gelijk in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 01:33 
 

Hoe maak je zo'n break?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
mrazura schreef:

Waarom? Ik denk dat iedereen wel begonnen is met samples xd Ik ben het met socializerz eens die eigen sound komt vanzelf wel. 95% van wat hier gepost wordt is geen eigen sound xd Verander wel je naam even 2 keer een z in een artiestennaam geeft me braakneigingen xd



Daar ben ik het niet mee eens, er zijn er genoeg die een eigen sound hebben hier.


Dan vraag ik me af wat jouw definitie van een eigen sound is. :P

Het is toch ongelooflijk dat mensen hier eigenlijk zeggen: werk aan een eigen sound en dan pas krijg je feedback, want in feite zegt men dit hier. Hij vraagt letterlijk hier: maar wat vind je van hoe de track in elkaar zit. Dan krijgt hij alsnog antwoord: daar oordeel ik niet over :lol: :lol: of nee het is kut kijk maar pro filmpjes op youtube :lol:

Lekker man :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:

Dan vraag ik me af wat jouw definitie van een eigen sound is. :P

Het is toch ongelooflijk dat mensen hier eigenlijk zeggen: werk aan een eigen sound en dan pas krijg je feedback, want in feite zegt men dit hier. Hij vraagt letterlijk hier: maar wat vind je van hoe de track in elkaar zit. Dan krijgt hij alsnog antwoord: daar oordeel ik niet over :lol: :lol: of nee het is kut kijk maar pro filmpjes op youtube :lol:

Lekker man :lol: :lol:


Deze track bestaat voor 90% uit samples, wat kan je daar over zeggen dan? "Lekkere kick?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
mrazura schreef:

Dan vraag ik me af wat jouw definitie van een eigen sound is. :P

Het is toch ongelooflijk dat mensen hier eigenlijk zeggen: werk aan een eigen sound en dan pas krijg je feedback, want in feite zegt men dit hier. Hij vraagt letterlijk hier: maar wat vind je van hoe de track in elkaar zit. Dan krijgt hij alsnog antwoord: daar oordeel ik niet over :lol: :lol: of nee het is kut kijk maar pro filmpjes op youtube :lol:

Lekker man :lol: :lol:


Deze track bestaat voor 90% uit samples, wat kan je daar over zeggen dan? "Lekkere kick?"


Kijk dit is nou feedback waar hij wat mee kan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 02:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

er worden weer hele verkeerde dingen gezegd hier die jongen is helemaal van streek straks omdat alles door elkaar gaat. het punt is gewoon dat 'ik' vind dat je eerst maar eens aan sounds en kicks moet gaan werken en je DAW goed leren kennen. en dat je dan pas gaat nadenken over hoe je een track in elkaar zet.

en mrazura er zijn hier genoeg mensen die een eigen sound hebben. meer dan bv veel filmpjes op youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 10:39 
 
Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
En nu weer OT graag...

RAW vizion - Conformity (Test Vrs.4)


Begint erop te lijken! Zeker een verbetering t.o.v. de vorige keer, klinkt echt gaaf :thumbup: ! Vooral de outro is erg lekker. Nu is het een kwestie van de sfeer uitwerken, met behulp van kleine details. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim schreef:
RAW-vizion schreef:
En nu weer OT graag...

RAW vizion - Conformity (Test Vrs.4)


zal wel aan mij liggen, maar ik vind die kick niet goed bij de melodie pitchen... maar voor de rest heeeel lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 12:12 
 
Artiest

mrazura schreef:
Waarom? Ik denk dat iedereen wel begonnen is met samples xd Ik ben het met socializerz eens die eigen sound komt vanzelf wel. 95% van wat hier gepost wordt is geen eigen sound xd Verander wel je naam even 2 keer een z in een artiestennaam geeft me braakneigingen xd


Eigen sound ontwikkelen is belangrijker, alleen als je heel vroeg in de voetstappen van producer staat gaat dat lastiger dan later. De meeste zitten hier wel op een punt waarbij ze hun eigen sound moeten gaan ontwikkelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 14:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

http://www42.zippyshare.com/v/36418062/file.html

gemasterde versie van:



ik had hem bij gratis tracks neergezet maar ik denk ik zet hem hier ook nog even neer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 16:05 
 
Artiest

Klinkt lekker case!

Al vind ik de kick ietsjes minder... springt er niet echt lekker bovenuit..
En hij is eigenlijk net ietsjes te lang, word op een gegeven moment wat lang dradig..

Verder niks op aan te merken. Gewoon goede structuur, en goede sound design..:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 16:45 
 
Hardtraxxer

Case,
Mijn oren ervaren dit als zeer plezant. :P Good on you, sir! Ik vind 'm vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Nebuto schreef:
Case,
Mijn oren ervaren dit als zeer plezant. :P Good on you, sir! Ik vind 'm vet.

Als je oren dit plezant ervaren weet ik dat ik een goede mastering heb geleverd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 17:38 
 
Artiest

Sneak peak op onze nieuwe track..!

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 04:12 
 
Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Hoe maak je zo'n break?

Eehm is vrij simpele break, vocals een zooi strings erbij, een paar synths met een shitload aan automation. Paar dikke drops, sidechained whitenoise met een cutoff erop en wat atomspheric FX. Dat is het wel zo'n beetje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 04:15 
 

Spreek je die vocals dan zelf in ofzo? Of wat? :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner