Eey iedereen, ik ben net nieuw op dit forum. Dus hier even al mijn laatste producties. Feedback is welkom!
P.s. Geluidskwaliteit is aanzienlijk minder door YouTube en Soundcloud. Als je gewoon de ekte 320 kbps kwaliteit wil zul je hem moeten downloaden.
Dimitri Vegas, Like Mike, Coone & Lil Jon - Madness (Heavy Energizer DJ Tool) This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Heavy Energizer - Freedom (Original Mix) This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
Flo Rida - Whistle (Heavy Energizer Bootleg) This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
Heavy Energizer - Beyond Earth (Different Mix) This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
Heavy Energizer - Professor Oldskool (DJ Tool) This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
Wasted Penguinz - Falling (Heavy Energizer 2nd Remake) This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
Hey allemaal
ik ben nieuw hier op Hardtraxx heb er wel eerder van gehoord natuurlijk, en ik ben ook beginnend Hardstyle Producer.
Ik heb al 1 track afgerond , ik upload voornamelijk mijn tracks op SoundCloud.
dus de mensen die benieuwd zijn : This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
Me inspiratie weer eens losgelaten, en iets ''anders'' gemaakt This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
DirtyNoizeZ wrote:@Raw Vision, Ik kan het niet echt plaatsen.. Tis niet echt mijn ding watvoor muziek style moet het voorstellen ??
Hier mijn nieuwste track This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
Moet het een bepaalde style voorstellen dan? Ik hou niet zo van hokjes.. Het was gewoon iets waar ik zin in had
Ik vind bij jou de afmix nog vrij rommelig klinken! De melo vind ik wel leuk
@homicide ik vindt it allemaal nog erg kaal klinken. Probeer eens wat reverb je sceech te gooien dat maakt t al een stuk voller. Verder kan de mixdown ook wel wat beter.
Mijn nieuwe trackje alleen nog geen vocals This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
DirtyNoizeZ wrote:@homicide ik vindt it allemaal nog erg kaal klinken. Probeer eens wat reverb je sceech te gooien dat maakt t al een stuk voller. Verder kan de mixdown ook wel wat beter.
Mijn nieuwe trackje alleen nog geen vocals This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
2 tooltjes gemaakt, puur voor de lol.. En lol hadden we zeker in de studio dus voor mij is het dan al zeer geslaagd
Infirium & The Sequence - Seven Nation Army (Da Legbootz Pt.2) This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
Infirium Ft. Thale - The Bad Touch (Da Legbootz Pt.3) This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
BamiLing wrote:klinkt nog best wel lekker @Raw-Vizion, sws die 2de
Thanks
Weer een ''Legbootz'' Projectje af, deze keer een solo Drum & Bass track van mij (Origineel is trouwens van Kasparov voor de gene die het zich afvragen ) This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
@Soundstrikerz
Kicks verliezen kracht met pitchen en zijn wat vals gepitcht... Ook vind ik er niet echt iets orgineels inzitten.
Je lead is daarintegen wel erg mooi in de climax :-)
--------------------------
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Frazyr wrote:@Soundstrikerz
Kicks verliezen kracht met pitchen en zijn wat vals gepitcht... Ook vind ik er niet echt iets orgineels inzitten.
Je lead is daarintegen wel erg mooi in de climax :-)
--------------------------
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Mijn nieuw plaatje
Bedankt voor je feedback, met welk programma of plugin pitch jij je kick, ik doe t nu met audacity
Btw joun track is ook aardig aleen de lead inndnqlimax spreekt me nietmzo aan
Socializerz wrote:Die Yamato preset in de intro is erg vervelend als je het mij vraagt
Je kick pitcht vals, en het is volgens mij een ripkick
Gebruik G-Tune om je kicks op goede hoogte te pitchen
Hoe doe ik dat met g tune, heb de plugin gedwonload maar snap er niet echt wat van
Socializerz wrote:Die Yamato preset in de intro is erg vervelend als je het mij vraagt
Hoe doe ik dat met g tune, heb de plugin gedwonload maar snap er niet echt wat van
Je zet G-tune op je kickchannel in de mixer en kijkt welke noot hij aangeeft. als hij dezelfde noot aangeeft als dat je hem in de pianoroll hebt gezet klopt hij. geeft hij een andere aan. dan is hij vals.
Je zet G-tune op je kickchannel in de mixer en kijkt welke noot hij aangeeft. als hij dezelfde noot aangeeft als dat je hem in de pianoroll hebt gezet klopt hij. geeft hij een andere aan. dan is hij vals.
Frazyr wrote:
Mijn nieuw plaatje
@3:13 de eerste maat kicks moet hoger gepitched worden. Volgens mij staat hij nu op A# probeer eens een D#? Volgens mij klinkt dat vetter Melodie is een beetje saai imo maar intro en outro zijn daarentegen wel vet
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
M'n eerste afgemaakte track sinds een lange tijd.