bRt_ wrote:No comment..
Related topics
- View the latest post: Calvin Harris Ft. Rihanna - This Is What You Came For (Frontliner Remix)
- View the latest post: Kanye West ft. Rihanna - All Of The Lights (Rebourne Remix)
- View the latest post: Rihanna feat. Slash - Rockstar 101 (Frontliner Bootleg)
- View the latest post: Nightbreaker - Fuck Rihanna
- View the latest post: T.I. - Live Your Life (feat. Rihanna)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
WHardtraxxer
- 96 posts member since 2011
- last seen Dec 2012
Olijfboompje wrote:Progressive house wordt steeds vetter in vergelijking met dit.
Goede progressive house is al veel beter dan deze ellende.Olijfboompje wrote:Progressive house wordt steeds vetter in vergelijking met dit.
-
WHardtraxxer
- 96 posts member since 2011
- last seen Dec 2012
That's true maar ook daar is niet alles goed ... maar laten we die discussie maar niet startendawasiknie wrote:Goede progressive house is al veel beter dan deze ellende.Olijfboompje wrote:Progressive house wordt steeds vetter in vergelijking met dit.
Track namen weet ik niet, maar ik doel vooral op dingen die Isaac graag draait volgens mij. In andere sets valt het allemaal wel mee iig.Lyst wrote:Op welke tracks doel je?
Dit is ook volgens mij de eerste keer dat een nummer zo verschrikkelijk is, dat niemand het gaat verdedigen of het wel mooi/leuk vind. We hebben een nieuw dieptepunt berijkt. 
Wat voor mooie websites?Nerazzurro93 wrote:Massaal niet naar feesten komen en lekker de albums downloaden via torrents en tracks downloaden via hele mooie sites die ik ken.Zirkum wrote:Wat kunnen we er aan doen zodat ze met deze onzin stoppen?
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
jongen :')Zirkum wrote:Wat kunnen we er aan doen zodat ze met deze onzin stoppen?
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Je kunt niks doen om ervoor te zorgen dat ze ermee stoppen. Als jij je muziek download en niet naar feestjes gaat zijn er altijd nog genoeg andere die dat wel zullen doen.TiMOTHYb wrote:Vind ik helemaal niet zon gekke vraag.
-
BHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2012
- last seen Jun 2014
en anders krijg je gewoon kaartjes bij elke 10 euro aan boodschappenemmerick wrote:Je kunt niks doen om ervoor te zorgen dat ze ermee stoppen. Als jij je muziek download en niet naar feestjes gaat zijn er altijd nog genoeg andere die dat wel zullen doen.TiMOTHYb wrote:Vind ik helemaal niet zon gekke vraag.
-
N
Juist zoiets kan perfect geregeld worden vanuit een forum, een soort opstand. Dat krijgt ook veel aandacht door het internet. Maar dat gaat niet gebeuren omdat er teveel liefhebbers aanwezig zijn.emmerick wrote:Je kunt niks doen om ervoor te zorgen dat ze ermee stoppen. Als jij je muziek download en niet naar feestjes gaat zijn er altijd nog genoeg andere die dat wel zullen doen.TiMOTHYb wrote:Vind ik helemaal niet zon gekke vraag.
-
N
Zijn die niet bekend hier? Volgens mij word er hier over het algemeen braaf gekocht, dat is goed in sommige gevallen.TiMOTHYb wrote:Wat voor mooie websites?Nerazzurro93 wrote:Massaal niet naar feesten komen en lekker de albums downloaden via torrents en tracks downloaden via hele mooie sites die ik ken.Zirkum wrote:Wat kunnen we er aan doen zodat ze met deze onzin stoppen?
-
H
Van al die EDC setjes die ik geluisterd heb, heb ik ze inderdaad weinig horen meezingen bij dit soort bagger.Almighty wrote:Zag dat Lyst dit quotte, lache
Sorry dude, you CLEARLY don't know what you are talking about.
All the popstyle tracks played at EDC had poor crowd response. When they cut the mixer for the crowd to singalong, everyone was quiet. Americans reacted very well to Raw bass, as well as reverse bass.
You see, in America, we have these things called BANDS. They do all the lyric singing. EDM fans don't come to an EDM event to listen to rock lyrics done in a singalong fashion. Its popular in europe cause rock is not anywhere near as popular over there as it is here.
When talking about hardstyle, americans want RAVE music. So please, don't even mention America as an argument for the current state of hardstyle. We have ZERO influence on why they are making hs like that.