Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 45 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 20 hours ago
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Artiest: Blademasterz vs. Rihanna

Track(s): You Don't Love One Blade

Sample/video:

View on YouTube
Last edited by Dakpan on 11 Jun 2012 21:54, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
EINDELIJK RIHANNA IN EEN HARDSTYLE NUMMER. (L) (L) (L) (L) :yay:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
No comment..
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
bRt_ wrote:No comment..
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Tja, Brennan Heart kan natuurlijk niet achterblijven..
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Climax vind ik net niet helemaal lekker klinken vanwege die ... 'whooshes' op de achtergrond die net niet goed getimed zijn met de rest van de climax. Daarnaast, dat Rihanna erin zit, och, als het resultaat maar leuk is en geen breaks van 28 uur oplevert... Valt nu echter een beetje tegen.
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
Dit is wel echt heel slecht. En waarom gebruikt ie dat nummer one blade zo vaak in andere nummers. Hij heeft het niet eens zelf bedacht, hiervoor gaan we terug naar 1999View on YouTube
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Rihanna, Niels Geusebroek, Chuckie en Adele en dat allemaal op 1 pagina. 4 jaar geleden betekende dat nog dat je je forum wel kon sluiten. :whistle: Oh en Space Jam natuurlijk ook nog, maar op een of andere manier voel ik daar meer hardstyle in dan 90% van de platen die dit jaar uit zijn gekomen.
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Lyst wrote:Rihanna, Niels Geusebroek, Chuckie en Adele en dat allemaal op 1 pagina. 4 jaar geleden betekende dat nog dat je je forum wel kon sluiten. :whistle: Oh en Space Jam natuurlijk ook nog, maar op een of andere manier voel ik daar meer hardstyle in dan 90% van de platen die dit jaar uit zijn gekomen.
Haha idd! Gelukkig is het een tooltje, wellicht komt hij een keer als free.

Tja ik kijk hier niet eens raar van op. Net is de EDC geweest. Ze zullen daar wel aankomen kakken met dit soort shit om meer publiek te trekken.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Jaaaah, eindelijk :love:

Nu nog wachten op een plaat met de Toppers :yay:
Aan het typen...
last seen Oct 2024
En niet te vergeten Zanger Rinus, LA The Voices, Britt en de gebroeders Ko!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Hahaha xd 'Ik heb een toet toet toeter op mijn waterscooter boemboemboem'..

Maar Hardstyle heeft echt zijn beste tijd gehad.. Er komen van de grote artiesten alleen nog maar nummers met zang en top 40 muziek, :thumbdown:

:sick:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Brennan Heart eeuwige held :worship:
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Waarom worden tracks als deze eigenlijk nog gepost op dit forum? Kunnen we ze niet naar 'Andere muziek' verplaatsen? Iedereen blij :thumbsup:
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Zou wel een goed statement zijn, echter Jor-D kennende brandt hij zijn vingers liever niet aan dit soort dingen :P Je doet dan in principe hetzelfde als dat Scul deed op GHF :whistle:
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 45 minutes ago
roberttt wrote:Maar Hardstyle heeft echt zijn beste tijd gehad.. Er komen van de grote artiesten alleen nog maar nummers met zang en top 40 muziek, :thumbdown:

:sick:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Al zou je nu iemand uitleggen dat Brennan Heart vroeger met Thera samenwerkten, wordt je uitgelachen. Zo ver is fabiannetje nu al gezakt...
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Wat een TERINGZOOI
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Fuck the scene :cry:
A
Lyst wrote:Rihanna, Niels Geusebroek, Chuckie en Adele en dat allemaal op 1 pagina. 4 jaar geleden betekende dat nog dat je je forum wel kon sluiten. :whistle: Oh en Space Jam natuurlijk ook nog, maar op een of andere manier voel ik daar meer hardstyle in dan 90% van de platen die dit jaar uit zijn gekomen.
Dat dus. Wat jammer. Ik ga niet over ondergangen praten, maar wat zakt mainstream verder weg. Tsjezus
S
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2012
last seen Aug 2012
Het is natuirlijk verschrikkelijk die vocals.. maar als je als dj eventueel de kans zou krijgen om in de vs door te breken zou bijna iedereen zijn stijl er wel op aanpassen denk ik.. heb liever van niet, want die vocals van de afgelopen maanden komen mn strot uit en hoop dit niet bij elke hardstyle producer te gaan horen. Maar dat ze hun stijl aanpassen om groter publiek te trekken hoort er nu eenmaal bij.. luister maar is naar de hardstyle van 2006 en 2009.. is in die paar jaar ook kei veel veranderd door dezelfde dj's eignlijk..
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Het gaat echt zijn einde naderen. Wtf man. Rihanna. :x :x

Wat een mongolen. Dit is echt te erg hoor. Bootlegs van Adele, Rihanna, Coldplay, Chuckie, Niels Geusenbroek.. Het komt me echt helemaal mijn strot uit.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Misschien kunnen de Psykohh Punkerzzz deze volgende week op Slam FM draaien! :woot:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
For fuck's sake zeg...... >.< Wát. Een. Ongekende. BAGGER. :sick:
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
BuzzLightyear wrote:For fuck's sake zeg...... >.< Wát. Een. Ongekende. BAGGER. :sick:
eensch