Last edited by Dakpan on 11 Jun 2012 21:54, edited 1 time in total.
Related topics
- View the latest post: Calvin Harris Ft. Rihanna - This Is What You Came For (Frontliner Remix)
- View the latest post: Kanye West ft. Rihanna - All Of The Lights (Rebourne Remix)
- View the latest post: Rihanna feat. Slash - Rockstar 101 (Frontliner Bootleg)
- View the latest post: Nightbreaker - Fuck Rihanna
- View the latest post: T.I. - Live Your Life (feat. Rihanna)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
EINDELIJK RIHANNA IN EEN HARDSTYLE NUMMER.

-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
No comment..
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
bRt_ wrote:No comment..
Tja, Brennan Heart kan natuurlijk niet achterblijven..
Climax vind ik net niet helemaal lekker klinken vanwege die ... 'whooshes' op de achtergrond die net niet goed getimed zijn met de rest van de climax. Daarnaast, dat Rihanna erin zit, och, als het resultaat maar leuk is en geen breaks van 28 uur oplevert... Valt nu echter een beetje tegen.
Dit is wel echt heel slecht. En waarom gebruikt ie dat nummer one blade zo vaak in andere nummers. Hij heeft het niet eens zelf bedacht, hiervoor gaan we terug naar 1999View on YouTube
Rihanna, Niels Geusebroek, Chuckie en Adele en dat allemaal op 1 pagina. 4 jaar geleden betekende dat nog dat je je forum wel kon sluiten.
Oh en Space Jam natuurlijk ook nog, maar op een of andere manier voel ik daar meer hardstyle in dan 90% van de platen die dit jaar uit zijn gekomen.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Haha idd! Gelukkig is het een tooltje, wellicht komt hij een keer als free.Lyst wrote:Rihanna, Niels Geusebroek, Chuckie en Adele en dat allemaal op 1 pagina. 4 jaar geleden betekende dat nog dat je je forum wel kon sluiten.Oh en Space Jam natuurlijk ook nog, maar op een of andere manier voel ik daar meer hardstyle in dan 90% van de platen die dit jaar uit zijn gekomen.
Tja ik kijk hier niet eens raar van op. Net is de EDC geweest. Ze zullen daar wel aankomen kakken met dit soort shit om meer publiek te trekken.
Jaaaah, eindelijk
Nu nog wachten op een plaat met de Toppers
Nu nog wachten op een plaat met de Toppers
En niet te vergeten Zanger Rinus, LA The Voices, Britt en de gebroeders Ko!
Hahaha
'Ik heb een toet toet toeter op mijn waterscooter boemboemboem'..
Maar Hardstyle heeft echt zijn beste tijd gehad.. Er komen van de grote artiesten alleen nog maar nummers met zang en top 40 muziek,

Maar Hardstyle heeft echt zijn beste tijd gehad.. Er komen van de grote artiesten alleen nog maar nummers met zang en top 40 muziek,
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Waarom worden tracks als deze eigenlijk nog gepost op dit forum? Kunnen we ze niet naar 'Andere muziek' verplaatsen? Iedereen blij 
Zou wel een goed statement zijn, echter Jor-D kennende brandt hij zijn vingers liever niet aan dit soort dingen
Je doet dan in principe hetzelfde als dat Scul deed op GHF 
roberttt wrote:Maar Hardstyle heeft echt zijn beste tijd gehad.. Er komen van de grote artiesten alleen nog maar nummers met zang en top 40 muziek,![]()
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Al zou je nu iemand uitleggen dat Brennan Heart vroeger met Thera samenwerkten, wordt je uitgelachen. Zo ver is fabiannetje nu al gezakt...
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Wat een TERINGZOOI
Wat een TERINGZOOI
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Fuck the scene 
-
A
Dat dus. Wat jammer. Ik ga niet over ondergangen praten, maar wat zakt mainstream verder weg. TsjezusLyst wrote:Rihanna, Niels Geusebroek, Chuckie en Adele en dat allemaal op 1 pagina. 4 jaar geleden betekende dat nog dat je je forum wel kon sluiten.Oh en Space Jam natuurlijk ook nog, maar op een of andere manier voel ik daar meer hardstyle in dan 90% van de platen die dit jaar uit zijn gekomen.
-
SHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2012
- last seen Aug 2012
Het is natuirlijk verschrikkelijk die vocals.. maar als je als dj eventueel de kans zou krijgen om in de vs door te breken zou bijna iedereen zijn stijl er wel op aanpassen denk ik.. heb liever van niet, want die vocals van de afgelopen maanden komen mn strot uit en hoop dit niet bij elke hardstyle producer te gaan horen. Maar dat ze hun stijl aanpassen om groter publiek te trekken hoort er nu eenmaal bij.. luister maar is naar de hardstyle van 2006 en 2009.. is in die paar jaar ook kei veel veranderd door dezelfde dj's eignlijk..
Het gaat echt zijn einde naderen. Wtf man. Rihanna.
Wat een mongolen. Dit is echt te erg hoor. Bootlegs van Adele, Rihanna, Coldplay, Chuckie, Niels Geusenbroek.. Het komt me echt helemaal mijn strot uit.
Wat een mongolen. Dit is echt te erg hoor. Bootlegs van Adele, Rihanna, Coldplay, Chuckie, Niels Geusenbroek.. Het komt me echt helemaal mijn strot uit.
Misschien kunnen de Psykohh Punkerzzz deze volgende week op Slam FM draaien! 
For fuck's sake zeg......
Wát. Een. Ongekende. BAGGER. 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
eenschBuzzLightyear wrote:For fuck's sake zeg......Wát. Een. Ongekende. BAGGER.