Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Blademasterz vs. Rihanna

Track(s): You Don't Love One Blade

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EINDELIJK RIHANNA IN EEN HARDSTYLE NUMMER. (L) (L) (L) (L) :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

No comment..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:02 
 
Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:
No comment..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, Brennan Heart kan natuurlijk niet achterblijven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Climax vind ik net niet helemaal lekker klinken vanwege die ... 'whooshes' op de achtergrond die net niet goed getimed zijn met de rest van de climax. Daarnaast, dat Rihanna erin zit, och, als het resultaat maar leuk is en geen breaks van 28 uur oplevert... Valt nu echter een beetje tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is wel echt heel slecht. En waarom gebruikt ie dat nummer one blade zo vaak in andere nummers. Hij heeft het niet eens zelf bedacht, hiervoor gaan we terug naar 1999
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Rihanna, Niels Geusebroek, Chuckie en Adele en dat allemaal op 1 pagina. 4 jaar geleden betekende dat nog dat je je forum wel kon sluiten. :whistle: Oh en Space Jam natuurlijk ook nog, maar op een of andere manier voel ik daar meer hardstyle in dan 90% van de platen die dit jaar uit zijn gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:15 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Rihanna, Niels Geusebroek, Chuckie en Adele en dat allemaal op 1 pagina. 4 jaar geleden betekende dat nog dat je je forum wel kon sluiten. :whistle: Oh en Space Jam natuurlijk ook nog, maar op een of andere manier voel ik daar meer hardstyle in dan 90% van de platen die dit jaar uit zijn gekomen.


Haha idd! Gelukkig is het een tooltje, wellicht komt hij een keer als free.

Tja ik kijk hier niet eens raar van op. Net is de EDC geweest. Ze zullen daar wel aankomen kakken met dit soort shit om meer publiek te trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jaaaah, eindelijk :love:

Nu nog wachten op een plaat met de Toppers :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

En niet te vergeten Zanger Rinus, LA The Voices, Britt en de gebroeders Ko!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha xd 'Ik heb een toet toet toeter op mijn waterscooter boemboemboem'..

Maar Hardstyle heeft echt zijn beste tijd gehad.. Er komen van de grote artiesten alleen nog maar nummers met zang en top 40 muziek, :thumbdown:

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Brennan Heart eeuwige held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:42 
 
Artiest

Waarom worden tracks als deze eigenlijk nog gepost op dit forum? Kunnen we ze niet naar 'Andere muziek' verplaatsen? Iedereen blij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zou wel een goed statement zijn, echter Jor-D kennende brandt hij zijn vingers liever niet aan dit soort dingen :P Je doet dan in principe hetzelfde als dat Scul deed op GHF :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 11:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Maar Hardstyle heeft echt zijn beste tijd gehad.. Er komen van de grote artiesten alleen nog maar nummers met zang en top 40 muziek, :thumbdown:

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

Al zou je nu iemand uitleggen dat Brennan Heart vroeger met Thera samenwerkten, wordt je uitgelachen. Zo ver is fabiannetje nu al gezakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Wat een TERINGZOOI
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

Fuck the scene :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 12:05 
 

Lyst schreef:
Rihanna, Niels Geusebroek, Chuckie en Adele en dat allemaal op 1 pagina. 4 jaar geleden betekende dat nog dat je je forum wel kon sluiten. :whistle: Oh en Space Jam natuurlijk ook nog, maar op een of andere manier voel ik daar meer hardstyle in dan 90% van de platen die dit jaar uit zijn gekomen.

Dat dus. Wat jammer. Ik ga niet over ondergangen praten, maar wat zakt mainstream verder weg. Tsjezus
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 12:17 
 
Hardtraxx Newbie

Het is natuirlijk verschrikkelijk die vocals.. maar als je als dj eventueel de kans zou krijgen om in de vs door te breken zou bijna iedereen zijn stijl er wel op aanpassen denk ik.. heb liever van niet, want die vocals van de afgelopen maanden komen mn strot uit en hoop dit niet bij elke hardstyle producer te gaan horen. Maar dat ze hun stijl aanpassen om groter publiek te trekken hoort er nu eenmaal bij.. luister maar is naar de hardstyle van 2006 en 2009.. is in die paar jaar ook kei veel veranderd door dezelfde dj's eignlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het gaat echt zijn einde naderen. Wtf man. Rihanna. :x :x

Wat een mongolen. Dit is echt te erg hoor. Bootlegs van Adele, Rihanna, Coldplay, Chuckie, Niels Geusenbroek.. Het komt me echt helemaal mijn strot uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien kunnen de Psykohh Punkerzzz deze volgende week op Slam FM draaien! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

For fuck's sake zeg...... >.< Wát. Een. Ongekende. BAGGER. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
For fuck's sake zeg...... >.< Wát. Een. Ongekende. BAGGER. :sick:

eensch
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks