Active topics in Andere muziek

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
T
Hardtraxxer
616 posts member since 2008
last seen Aug 2015
Zalig nummer! leuk om mee te zinge!

View on YouTube" onclick="window.open(this.href);return false;

:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Rihanna :sick: .

WAT?? Een slechte cover nog slechter coveren.. Ze loopt daar alleen maar een beetje aantrekkelijk te wezen...

Bah.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Khad jij hebt gewoon geen smaak :innocent: dit nr hebk al gedownload van het moment dat ik het hoorde, blijft egt in je hoofd hangen

LIVE YOUR LIFE
Hardtraxxer
185 posts member since 2008
last seen Nov 2009
Qua muziek is t niet veel. Qua uiterlijk is t een heeeeeeel ander verhaal :woot:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Rihanna presteert het om elk nummer wat ze maakt voor mij ondraaglijk te maken. Vandaar. Elke keer probeeer ik het weer, en toch komt het weer op een teleurstelling uit.
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
rihanna is een mooie vrouw,maar ze begint akeli veel te coveren vind ik
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Argh, je kiest net weer een van de mindere nummers uit van T.I. die jammer genoeg wel het meest bekend zijn weer. Luister Urban Legend(z'n album) eens van voor tot eind, dan merk je het verschil..
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Of Whatever you like, ook heerlijk nummer met lekkere lage bass.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Geld Geld Geld..
Donateur
last seen Nov 2014
Heeft niks met muziek te maken.
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Mol wrote:Heeft niks met muziek te maken.
Mag wel iets genuanceerder, dat jij 't niks vind wil niet zeggen dat het geen muziek is :P.
Donateur
last seen Nov 2014
Ja tuurlijk, maar zeg nou zelf, de artiesten hoeven niet eens moeite te doen voor een nummer als dat.
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Mol wrote:Ja tuurlijk, maar zeg nou zelf, de artiesten hoeven niet eens moeite te doen voor een nummer als dat.
Hoezo niet? Rappen is zo makkelijk nog niet, zo mooi zingen kan ik niet en verder denk ik dat de producers er gewoon tijd aan hebben besteed zoals bij ieder ander nummer. Verder vind ik niet dat je moet kijken naar de hoeveelheid moeite, maar naar het resultaat. Ik kan héél veel tijd stoppen in een hardstyle track die uiteindelijk toch kut is, en ik durf te wedden dat sommige erg geliefde tracks relatief snel zijn gemaakt.
Donateur
last seen Nov 2014
Rappen is ook inderdaad niet makkelijk, heb er ook groot respect voor! Maar dan noem ik namen als Blackstar, Mos Def, EPMD. Dat zijn nou echte rappers. T.I. heeft ook veel goede nummers, maar dit nummer heeft niks met rap te maken.

Zingen is inderdaad ook niet makkelijk. Maar Rihanna live? Wel eens gehoord? Ze kan mooi zingen door de computer ja, zoals de meeste tegenwoordig.

Op het Produce punt heb je me.
R
Hardtraxxer
186 posts member since 2008
last seen Apr 2017
Goh wat heeft dat wijf een zeikstem zeg :sick:

Moet altijd wel lachen als van die scooter bondkraagjes langs komen rijden met dit nummer op :lol:

Wiggers :')