dit was ook echt precies waar ik bang voor was toen dat hele Q dance gaat naar EDC gedoe van start ging.. wat een BOUT NUMMER! , SCHAAM JE 
Related topics
- View the latest post: Calvin Harris Ft. Rihanna - This Is What You Came For (Frontliner Remix)
- View the latest post: Kanye West ft. Rihanna - All Of The Lights (Rebourne Remix)
- View the latest post: Rihanna feat. Slash - Rockstar 101 (Frontliner Bootleg)
- View the latest post: Nightbreaker - Fuck Rihanna
- View the latest post: T.I. - Live Your Life (feat. Rihanna)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
MHardtraxxer
- 71 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ik vind dit overigens niet heel erg anders dan de vele vage early mashups die er zijn met popnummers. Geen idee of er toen over gezeken werd, maar het lijkt nu wel een big deal te zijn omdat het in Amerika toevallig plaatsvindt. Dit zijn toch de artiesten waar HT niet heel veel om geeft, dus laat ze maar lekker naar de VS vertrekken 
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Er werd zoveel gedisliked, dat de uploader de disklike bar maar heeft uitgeschakeld 
Hoeveel artiesten dat er de laatste tijd aan 't afzakken zijn, echt ongelooflijk 
Waar is de tijd van Fearless, One Blade etcetera
Waar is de tijd van Fearless, One Blade etcetera
-
A
Zag dat Lyst dit quotte, lache
Sorry dude, you CLEARLY don't know what you are talking about.
All the popstyle tracks played at EDC had poor crowd response. When they cut the mixer for the crowd to singalong, everyone was quiet. Americans reacted very well to Raw bass, as well as reverse bass.
You see, in America, we have these things called BANDS. They do all the lyric singing. EDM fans don't come to an EDM event to listen to rock lyrics done in a singalong fashion. Its popular in europe cause rock is not anywhere near as popular over there as it is here.
When talking about hardstyle, americans want RAVE music. So please, don't even mention America as an argument for the current state of hardstyle. We have ZERO influence on why they are making hs like that.
Helden daar in Amerika
Stug de armen over elkaar en niet meezingen.
Heerlijk als die nummers gewoon echt als een bak met stront werd ontvangen
Dat publiek was toch zo 'open-minded' Q-Dance?
Nu maar hopen dat dit geen lulverhaal is en dat het echt zo was. En dat ze er in Nederland ook niet meer mee wegkomen.
Heerlijk als die nummers gewoon echt als een bak met stront werd ontvangen
Nu maar hopen dat dit geen lulverhaal is en dat het echt zo was. En dat ze er in Nederland ook niet meer mee wegkomen.
Haha als dat voor echt veel mensen geldt daar is dat toch ff compleet verkeerd ingeschat door de dj's hier. Hopen dat dit echt zo is en ze snel kappen met dit soort bootlegs/zooi
Ik heb er ook bij gezet dat ik niet weet of het waar is, gezien het als argument werd gebruikt dat Amerika niet de oorzaak was van de richting die hardstyle op dit moment inslaat en de persoon duidelijk in de verdediging schoot.
Tijd zal het leren, hoop dat ze eens wakker worden..Lyst wrote:Ik heb er ook bij gezet dat ik niet weet of het waar is, gezien het als argument werd gebruikt dat Amerika niet de oorzaak was van de richting die hardstyle op dit moment inslaat en de persoon duidelijk in de verdediging schoot.
ik vind rihanna zowiezo al een prut stem hebben, klinkt altijd alsof het door een te grote verstopte neus komt.
daarintegen vind ik de melodie van de climax wel leuk klinken. maar de rest eromheen ...
daarintegen vind ik de melodie van de climax wel leuk klinken. maar de rest eromheen ...
-
S
Wildstylez, Brennan Heart, The Prophet, Headhunterz, Coone, ...
Message to all of you. WHY?
Ik vind dat Wildstylez, Headhunterz en Coone 't nog wel aardig doen ,maar BH en Prophet slaan echt nergens meer op.Spablauw wrote:Wildstylez, Brennan Heart, The Prophet, Headhunterz, Coone, ...
Ik heb nou niet bepaald gevoel dat ik na een hardstyle track aan het luisteren ben.. Gewoon Top 40 spul. Fijn om te luisteren als achtergrond muziek als je even bezig bent, maar niet als een hardstyle track... 
Nou Wildstylez met zijn Niels Geuzebroek is ook redelijk de weg kwijt. Back 2 Basics was zo'n goede insteek. Coone.. mwah. Headhunterz is voor mij echt degene die zang goed verwerkt in nummers en leuke remixes maakt.W0uT3R wrote:Ik vind dat Wildstylez, Headhunterz en Coone 't nog wel aardig doen ,maar BH en Prophet slaan echt nergens meer op.Spablauw wrote:Wildstylez, Brennan Heart, The Prophet, Headhunterz, Coone, ...
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
Zocht deze al zo langderniels wrote:Dit is wel echt heel slecht. En waarom gebruikt ie dat nummer one blade zo vaak in andere nummers. Hij heeft het niet eens zelf bedacht, hiervoor gaan we terug naar 1999View on YouTube
over de track. Tis niet dat het een vreselijke track is, maar het is gewoon een schande.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
schandalig

-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik ga er even voor zitten. Voor hardstyle begin ik me inderdaad te schamen, als dit het voorbeeld voor hardstyle is.urbandesigner wrote:Meer van dit soort troep en ik durf niet eens meer te zeggen dat ik hardstyle luister, verzin wel een andere naam. Com-ple-te BAGGER !
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Wat kunnen we er aan doen zodat ze met deze onzin stoppen?
-
N
Massaal niet naar feesten komen en lekker de albums downloaden via torrents en tracks downloaden via hele mooie sites die ik ken.Zirkum wrote:Wat kunnen we er aan doen zodat ze met deze onzin stoppen?
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
24/7 gaan spammenNerazzurro93 wrote:Massaal niet naar feesten komen en lekker de albums downloaden via torrents en tracks downloaden via hele mooie sites die ik ken.Zirkum wrote:Wat kunnen we er aan doen zodat ze met deze onzin stoppen?
-
WHardtraxxer
- 96 posts member since 2011
- last seen Dec 2012
Dit.Lyst wrote:Rihanna, Niels Geusebroek, Chuckie en Adele en dat allemaal op 1 pagina. 4 jaar geleden betekende dat nog dat je je forum wel kon sluiten.Oh en Space Jam natuurlijk ook nog, maar op een of andere manier voel ik daar meer hardstyle in dan 90% van de platen die dit jaar uit zijn gekomen.
maar die house remixes van hhz gaan ergens nog wel en die van adele is wel dik alleen idd de rest is troep.. waar gaat het heen met hardstyle, zoals psykopunkz die zijn qua niveau heel erg gedaald de laatste platen en kijk het hoeft ook geen pure rawstyle te zijn of iets maar bv artiesten als nitrouz, codeblack, en WP (niet altijd) en Alpha2 maken dikke platen alleen veel minder als idd deze artiesten. jammer genoeg..