Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:23 
 
Hardtraxxer

dit was ook echt precies waar ik bang voor was toen dat hele Q dance gaat naar EDC gedoe van start ging.. wat een BOUT NUMMER! , SCHAAM JE :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit overigens niet heel erg anders dan de vele vage early mashups die er zijn met popnummers. Geen idee of er toen over gezeken werd, maar het lijkt nu wel een big deal te zijn omdat het in Amerika toevallig plaatsvindt. Dit zijn toch de artiesten waar HT niet heel veel om geeft, dus laat ze maar lekker naar de VS vertrekken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 00:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Op welke tracks doel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 08:35 
 
Hardtraxx Addict

Er werd zoveel gedisliked, dat de uploader de disklike bar maar heeft uitgeschakeld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 10:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoeveel artiesten dat er de laatste tijd aan 't afzakken zijn, echt ongelooflijk :mad:

Waar is de tijd van Fearless, One Blade etcetera
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 12:07 
 

Zag dat Lyst dit quotte, lache :D
Citaat:
Sorry dude, you CLEARLY don't know what you are talking about.

All the popstyle tracks played at EDC had poor crowd response. When they cut the mixer for the crowd to singalong, everyone was quiet. Americans reacted very well to Raw bass, as well as reverse bass.

You see, in America, we have these things called BANDS. They do all the lyric singing. EDM fans don't come to an EDM event to listen to rock lyrics done in a singalong fashion. Its popular in europe cause rock is not anywhere near as popular over there as it is here.

When talking about hardstyle, americans want RAVE music. So please, don't even mention America as an argument for the current state of hardstyle. We have ZERO influence on why they are making hs like that.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helden daar in Amerika :worship: Stug de armen over elkaar en niet meezingen.
Heerlijk als die nummers gewoon echt als een bak met stront werd ontvangen :D :thumbsup: Dat publiek was toch zo 'open-minded' Q-Dance?

Nu maar hopen dat dit geen lulverhaal is en dat het echt zo was. En dat ze er in Nederland ook niet meer mee wegkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Right...... ikke nie begrijp nie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha als dat voor echt veel mensen geldt daar is dat toch ff compleet verkeerd ingeschat door de dj's hier. Hopen dat dit echt zo is en ze snel kappen met dit soort bootlegs/zooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 12:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb er ook bij gezet dat ik niet weet of het waar is, gezien het als argument werd gebruikt dat Amerika niet de oorzaak was van de richting die hardstyle op dit moment inslaat en de persoon duidelijk in de verdediging schoot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik heb er ook bij gezet dat ik niet weet of het waar is, gezien het als argument werd gebruikt dat Amerika niet de oorzaak was van de richting die hardstyle op dit moment inslaat en de persoon duidelijk in de verdediging schoot.


Tijd zal het leren, hoop dat ze eens wakker worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind rihanna zowiezo al een prut stem hebben, klinkt altijd alsof het door een te grote verstopte neus komt.

daarintegen vind ik de melodie van de climax wel leuk klinken. maar de rest eromheen ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 13:42 
 

Wildstylez, Brennan Heart, The Prophet, Headhunterz, Coone, ...
Message to all of you. WHY? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Wildstylez, Brennan Heart, The Prophet, Headhunterz, Coone, ...
Message to all of you. WHY? :cry:


Ik vind dat Wildstylez, Headhunterz en Coone 't nog wel aardig doen ,maar BH en Prophet slaan echt nergens meer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nou niet bepaald gevoel dat ik na een hardstyle track aan het luisteren ben.. Gewoon Top 40 spul. Fijn om te luisteren als achtergrond muziek als je even bezig bent, maar niet als een hardstyle track... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Spablauw schreef:
Wildstylez, Brennan Heart, The Prophet, Headhunterz, Coone, ...
Message to all of you. WHY? :cry:


Ik vind dat Wildstylez, Headhunterz en Coone 't nog wel aardig doen ,maar BH en Prophet slaan echt nergens meer op.

Nou Wildstylez met zijn Niels Geuzebroek is ook redelijk de weg kwijt. Back 2 Basics was zo'n goede insteek. Coone.. mwah. Headhunterz is voor mij echt degene die zang goed verwerkt in nummers en leuke remixes maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is dit? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 14:48 
 
Hardtraxxer

derniels schreef:
Dit is wel echt heel slecht. En waarom gebruikt ie dat nummer one blade zo vaak in andere nummers. Hij heeft het niet eens zelf bedacht, hiervoor gaan we terug naar 1999

Zocht deze al zo lang :drool:

over de track. Tis niet dat het een vreselijke track is, maar het is gewoon een schande.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

schandalig :/ >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Meer van dit soort troep en ik durf niet eens meer te zeggen dat ik hardstyle luister, verzin wel een andere naam. Com-ple-te BAGGER !


Ik ga er even voor zitten. Voor hardstyle begin ik me inderdaad te schamen, als dit het voorbeeld voor hardstyle is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 16:54 
 
Artiest

Wat kunnen we er aan doen zodat ze met deze onzin stoppen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 17:03 
 

Zirkum schreef:
Wat kunnen we er aan doen zodat ze met deze onzin stoppen?

Massaal niet naar feesten komen en lekker de albums downloaden via torrents en tracks downloaden via hele mooie sites die ik ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Zirkum schreef:
Wat kunnen we er aan doen zodat ze met deze onzin stoppen?

Massaal niet naar feesten komen en lekker de albums downloaden via torrents en tracks downloaden via hele mooie sites die ik ken.

24/7 gaan spammen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 18:29 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Rihanna, Niels Geusebroek, Chuckie en Adele en dat allemaal op 1 pagina. 4 jaar geleden betekende dat nog dat je je forum wel kon sluiten. :whistle: Oh en Space Jam natuurlijk ook nog, maar op een of andere manier voel ik daar meer hardstyle in dan 90% van de platen die dit jaar uit zijn gekomen.


Dit.
maar die house remixes van hhz gaan ergens nog wel en die van adele is wel dik alleen idd de rest is troep.. waar gaat het heen met hardstyle, zoals psykopunkz die zijn qua niveau heel erg gedaald de laatste platen en kijk het hoeft ook geen pure rawstyle te zijn of iets maar bv artiesten als nitrouz, codeblack, en WP (niet altijd) en Alpha2 maken dikke platen alleen veel minder als idd deze artiesten. jammer genoeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Progressive house wordt steeds vetter in vergelijking met dit. :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks