Ik was ook bij ALPHA², samen met psyko phunkz waren dat de dikste van de avond! Alpha twins draaide echt lekker: under attack, gangsta, shiverz kan nog even doorgaanlorennzkee wrote:Inderdaad, Het geluid was wel redelijk zacht, zeker bij de toog...
daar hongen gewoon niks boxen voor, dus heel de rechterhelft was helemaal zacht,
Voor de rest eigenlijk alleen bij tommyknocker & endymion in het midden gestaan.
Voor de rest helemaal rechts vanvoor wat liggen stampen en de tektent voor alpha²
en de sfeer begon ook pas bij hhz. Daarvoor was het precies of niemand had er zin in.
Maar man, wat een set van Alpha²! Altijd goed die gasten.
Heb me wel vermaakt daar:)
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: Thunderdome 2026 | ORDER VS. CHAOS (11 & 12 december 2026, Afas Dome, Antwerpen)
- View the latest post: REBiRTH Festival 2027 - A Neverending Story (9 t/m 11 april 2027, Raamse Akkers, Haaren)
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Origins of Raw - Unresolved (05-12-2026, Autotron, Rosmalen)
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
zag ik ook,, je ziet men heelde tijd net nie 
Ja, wat een dikke dikke set van alpha², die gasten zijn gewoon altijd goed!
en psyko punkz heerlijk! reverze gaan ze ook live geloof ik.
en psyko punkz heerlijk! reverze gaan ze ook live geloof ik.
Leuke aftermovie
Vond dat het volk echt bijna enkel voor de hardstyle daar was. De electro tent was heel de avond bijna zo goed
als leeg. Zelfs bij Shameboy. Ben even binnen gesprongen toen zij bezig waren, klonk erg nice!