Kga vertrekke naar me vriendjes 
Foto's die ik heb gemaakt staan inmiddels online. Veel kijkplezier.
Foto's Ansarat 2009

headhunterz vond ik ook een tegenvallerwrote:Ik vond het echt serieus tegenvallen.
topsets van Noisecontrollers // D-Block & S-te-fan
Headhunterz was serieus ondermaats !
En het geluidwrote:headhunterz vond ik ook een tegenvallerwrote:Ik vond het echt serieus tegenvallen.
topsets van Noisecontrollers // D-Block & S-te-fan
Headhunterz was serieus ondermaats !. noisecontrollers, alpha² en tommyknocker vs endymion waren topsets
ja echt waar op sommige momenten klonk het geluid net alsof je gewoon buiten de tent stondwrote:En het geluidecht om te huilen
ik ben zelf ook een belg en vind het ook verschrikkelijk lastig dat er altijd zijn die het verpesten door te vechten. Daarvoor ga je toch niet naar zo een feesten!wrote:Het einde was wel leuk,, maar agressief man met al die klote belgen in je nek!!
Ja ik heb zelf een klap gevangen op mijn neus,, 2 keer gemept een keer goed die gast lag met bloed enz en een keer op iemands longen die kreeg ff geen lucht maar dat was echt puur uit verdediging. Ging gewoon nergens over die kut gastenwrote:ik ben zelf ook een belg en vind het ook verschrikkelijk lastig dat er altijd zijn die het verpesten door te vechten. Daarvoor ga je toch niet naar zo een feesten!wrote:Het einde was wel leuk,, maar agressief man met al die klote belgen in je nek!!
Laundry Day net hetzelfde zielige gastenwrote:Ja ik heb zelf een klap gevangen op mijn neus,, 2 keer gemept een keer goed die gast lag met bloed enz en een keer op iemands longen die kreeg ff geen lucht maar dat was echt puur uit verdediging. Ging gewoon nergens over die kut gastenwrote:ik ben zelf ook een belg en vind het ook verschrikkelijk lastig dat er altijd zijn die het verpesten door te vechten. Daarvoor ga je toch niet naar zo een feesten!wrote:Het einde was wel leuk,, maar agressief man met al die klote belgen in je nek!!
Waren niet de grootste boys dus?wrote:Ja ik heb zelf een klap gevangen op mijn neus,, 2 keer gemept een keer goed die gast lag met bloed enz en een keer op iemands longen die kreeg ff geen lucht maar dat was echt puur uit verdediging. Ging gewoon nergens over die kut gastenwrote:ik ben zelf ook een belg en vind het ook verschrikkelijk lastig dat er altijd zijn die het verpesten door te vechten. Daarvoor ga je toch niet naar zo een feesten!wrote:Het einde was wel leuk,, maar agressief man met al die klote belgen in je nek!!
Waren niet de grootste boys dus?wrote:Ja ik heb zelf een klap gevangen op mijn neus,, 2 keer gemept een keer goed die gast lag met bloed enz en een keer op iemands longen die kreeg ff geen lucht maar dat was echt puur uit verdediging. Ging gewoon nergens over die kut gastenwrote:[quote="nielstil]
ik ben zelf ook een belg en vind het ook verschrikkelijk lastig dat er altijd zijn die het verpesten door te vechten. Daarvoor ga je toch niet naar zo een feesten!
+1 Amateurrrristisch den topwrote:Wat een kenkercheape aftermovie
Dit is gewoon een compilatie van zomaar iemand volgens mij, geen officiele aftermovie.