syren was zo'n buiten proportioneel vette en aparte plaat, hoor je trouwes nooit in setjes..Ravenwood wrote:die eerste was echt goddelijk!Overload wrote:dit is een van de eerste slim shore releases die mij echt boeit
King of the Stage, SIREN!!!!!!!!!!!![]()
die tracks blijf ik super vinden haha
Related topics
- View the latest post: Slim Shore - Into Space
- View the latest post: Slim Shore & DV8 – Call Out The Ravers
- View the latest post: The Pitcher vs Slim Shore @ Reverze 2012
- View the latest post: The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive (FUSION125)
- View the latest post: The Magic Show Podcast 58 | 2012 Showcase Slim Shore, Amazed
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: The Pitcher - Up To No Good (IAH242)
- View the latest post: Hard Driver & Digital Punk - MONSTERS (DWX??)
- View the latest post: Aftershock - Let Go EP
- View the latest post: D-Charged & Serzo - See The Sun Again (DWXxxx)
- View the latest post: Devin Wild - We Desire (SCANxxx)
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Vind ie vocal vettt
ANSARAAAAATTTTTTTTT
Haha
ANSARAAAAATTTTTTTTT
Haha
Hier heb ik ook last van.Khadber wrote:Moet zeggen dat ik hem nu een aantal keer gehoord heb op youtube en dat ik hem toch wel opnieuw op wil zetten. Er zit dus zeker iets in wat ik tof vind! Het sfeertje is overigens uitstekend neergezet.
Het enige nadeel is dat ik geen idee heb hoe ik deze in een set wil verwerken.
x2Kepro wrote:Hier heb ik ook last van.Khadber wrote:Moet zeggen dat ik hem nu een aantal keer gehoord heb op youtube en dat ik hem toch wel opnieuw op wil zetten. Er zit dus zeker iets in wat ik tof vind! Het sfeertje is overigens uitstekend neergezet.
Ik ook indd, vind di 2e qlimax zo lekker alleen die duurt zo kort!Dakpan wrote:x2Kepro wrote:Hier heb ik ook last van.Khadber wrote:Moet zeggen dat ik hem nu een aantal keer gehoord heb op youtube en dat ik hem toch wel opnieuw op wil zetten. Er zit dus zeker iets in wat ik tof vind! Het sfeertje is overigens uitstekend neergezet.
Vind het nummer wel leuk, maar wel een van de mindere van Slim Shore. Denk zelfs de minste tot nu toe. Vocals vind ik niet zo vet, vooral die "Ansaaraaaat" vind ik niks...
-
G
beetje saai en zwak nr
hoe vaker ik hem luister hoe beter ik hem ga vinden
wat een energie zit er in die track
wat een energie zit er in die track
p-stylez wrote:Dit is echt zo'n nummer waarvan ik niet weet wat ik er van moet vinden.. 2e climax is leuk. Misschien moet ik hem een keer LIVE horen.
+1bRt_ wrote:Zoals ik al zei: Intro zit niet zoveel energie in + die vocals zijn slaapverwekkend. Richting climax toe krijgt hij toch wat vaart en laat hij hem klappen. Die vrouwenstem: Ansarat, klinkt goed!
Redelijk plaatje, alleen jammer van de intro
Normaal GROTE fan van Slim Shore ... al jaren (toen heette hij nog DM, maar ok), maar dit trekt mij niet zo
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Bomb track!
Naarmate ik hem meer luister begin ik hem steeds beter te vinden.
2e climax is heldig!
2e climax is heldig!
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
vind het toch een sterk nummer ze 
en die 2de qlimax
en die 2de qlimax
-
BHardtraxxer
- 303 posts member since 2009
- last seen Jul 2023
2e climax bevalt me. De eerste vind ik een beetje in elkaar geprutst (sorry mensen die dit niet vinden;))
Niet echt mijn ding, maar ik vind Slime Shore zowieso niet echt wat
Niet echt mijn ding, maar ik vind Slime Shore zowieso niet echt wat