Nee doet hem niet voor mij. 
Related topics
- View the latest post: Geck-o - Megabase Anthem (THERFREE-010)
- View the latest post: Chain Reaction & Warface - Execute (Official Megabase Anthem 2014) (MINUS031)
- View the latest post: Chain Reaction - Follow (Official Megabase Anthem 2013)
- View the latest post: Slim Shore @ Q-dance pres. Fusion - The Next Level - Fusion Megamix Showcase
- View the latest post: Zany - Q-dance presents Fusion Podcast: Fusion 001 - 010
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Jumjumjum! Ik moet zeggen dat ik het van begin tot eind echt een zeer strakke plaat vind!
Overigens, zegt die vocal nou op een gegeven moment 'Rawstyle'? Zo ja, dan vind ik dat toch iets minder, haha. 
Raw soundsBuzzLightyear wrote:Jumjumjum! Ik moet zeggen dat ik het van begin tot eind echt een zeer strakke plaat vind!Overigens, zegt die vocal nou op een gegeven moment 'Rawstyle'? Zo ja, dan vind ik dat toch iets minder, haha.
Ah, verkeerd verstaan dan haha.Geck-o wrote:Raw soundsBuzzLightyear wrote:Jumjumjum! Ik moet zeggen dat ik het van begin tot eind echt een zeer strakke plaat vind!Overigens, zegt die vocal nou op een gegeven moment 'Rawstyle'? Zo ja, dan vind ik dat toch iets minder, haha.
-
I
Almighty wrote:Kan me (nog) niet bekoren. Helaasch
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja ik ook hahaHenk-Jan wrote:Ik vind 'm echt heerlijk.
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
Wat een saaie anthem vind ik dit zeg...
Het middenstuk nadat je raw sounds hoort is nog redelijk te doen maar alles daaromheen.
Ben ook totaal geen fan van theracords dus mischien ligt het wel daaraan.
Het middenstuk nadat je raw sounds hoort is nog redelijk te doen maar alles daaromheen.
Ben ook totaal geen fan van theracords dus mischien ligt het wel daaraan.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
die 1ste 16 tonen van het eerste stukje, dat komt me zo bekend voor van 1 of andere oude popnummer. Kan er alleen niet opkomen welke.
Vind dit beetje vergelijkbaar met Triangle of Life. Ja hier word ik wel vrolijk van 
Wat een ontzettend vet nummer zeg
.
Heerlijke euforische, energieke plaat. Plus ik hou van deze kick
.
Deze meer euforische kant van Geck-o bevalt mij bijzonder goed.
Heerlijke euforische, energieke plaat. Plus ik hou van deze kick
Deze meer euforische kant van Geck-o bevalt mij bijzonder goed.
-
S
Komt uit op Theracords
Deze was zo vet live
. Ben helemaal veranderd van mening, deze is geniaal!
+1D-Teq wrote:Deze was zo vet live. Ben helemaal veranderd van mening, deze is geniaal!
Heb ik bij de meeste Theracords platen! Ik vind er een lekker gevoel in zitten!D-Teq wrote:Deze was zo vet live. Ben helemaal veranderd van mening, deze is geniaal!
Mee eens! Vond het op FoD ook prima klinken, vooral met de vuurwerk show erbij!D-Teq wrote:Deze was zo vet live. Ben helemaal veranderd van mening, deze is geniaal!
Ik ben trouwens meestal niet zo'n groot fan van Theracords-nummers, maar dit nummer spreekt me toch behoorlijk aan. Geck-o/Geck-e nummers sowieso wel.
Dit laat toch wel zien dat Geck-O wel een van de technisch betere producers in de scene is.
En een van de meest gevarieerde producers in de scene.marsiascout wrote:Dit laat toch wel zien dat Geck-O wel een van de technisch betere producers in de scene is.
In het begin vond ik deze track maar niets, maar na paar keer luisteren pakt die mij toch wel! 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Heerlijk, lekker zomers! 
Wat is er precies mis met het overnemen van melodieën dan? Zolang het geen melodie is van een grote hardstyle artiest van een plaat van 1 maand oud, zie ik het probleem niet zo 
OT: Wat een fijne plaat, zelfs het 'rauwe' stuk is vrolijk
Ik vind hem ZEER anthem-waardig, geen ellenlange break, geen onnodige gelul "The decision to come here, was made long before you were bornnnn"
Gewoon een fijne sfeer, fijne melodieën, lekkoorrrrrrr
OT: Wat een fijne plaat, zelfs het 'rauwe' stuk is vrolijk
Gewoon een fijne sfeer, fijne melodieën, lekkoorrrrrrr