Vind het zeker niet verkeerd klinken. Kom er een beetje moeilijk in, maar vanaf 1:48 ongeveer in de opbouw naar de 2e climax klinkt het allemaal erg goed. Zou wel gaaf zijn om ook een niet-festival versie te horen met een lekkere intro in plaats van die 1e climax 
Related topics
- View the latest post: Geck-o - Megabase Anthem (THERFREE-010)
- View the latest post: Chain Reaction & Warface - Execute (Official Megabase Anthem 2014) (MINUS031)
- View the latest post: Chain Reaction - Follow (Official Megabase Anthem 2013)
- View the latest post: Slim Shore @ Q-dance pres. Fusion - The Next Level - Fusion Megamix Showcase
- View the latest post: Zany - Q-dance presents Fusion Podcast: Fusion 001 - 010
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
lekker hoor 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
origineel maar ben er nog niet helemaal weg van..
heb ik wel vaker bij jou Rik. Eerst vond ik sticky disco maar mwahh.. en nu ben ik helemaal weg van de plaat.
ook vet die 4 climaxen? achter elkaar en natuurlijk niet te vergeten de zomerse sfeer.
Het word ff inkomen maar het klinkt steeds beter
heb ik wel vaker bij jou Rik. Eerst vond ik sticky disco maar mwahh.. en nu ben ik helemaal weg van de plaat.
ook vet die 4 climaxen? achter elkaar en natuurlijk niet te vergeten de zomerse sfeer.
Het word ff inkomen maar het klinkt steeds beter
-
MHardtraxxer
- 327 posts member since 2012
- last seen Jul 2018
niet snel dat ik een anthem geweldig vind maar echt petje af voor dit 
-
A
Kan me (nog) niet bekoren. Helaasch
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
vind hem best lekker maar meer ook niet 
Eerste gedeelte klinkt heerlijk zomers met een catchy melo en het wat rauwere gedeelte knalt er daarna lekker op. Past goed bij Fusion of Dance/Megabase denk ik. Job well done!
Ben benieuwd! Vorig jaar zat de show echt zeer goed in elkaar en ga er van uit dat het dit jaar net zo vet wordt! Moet met deze track wel goed komen!Geck-o wrote:Dit ja. Ik ben echt heel blij met het resultaat, want het moest een echte showtrack worden, euforisch, toegankelijk en eigenlijk een grote climax. De show die ze hieromheen maken wordt zaterdag ook supervetPNXRMX wrote:door 4x een climax achter elkaar te zetten ipv 'zomaar' een track te maken
Last edited by Gouryella on 14 May 2012 22:03, edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
J
Even wennen maar de melodie pakt me wel, verder ga ik deze wel waarderen na hem wat meer geluisterd te hebben. 
Waarom is er trouwens voor de achtergrond van het filmpje de 'Lipgloss'-stage (house) gebruikt en niet de Megabase stage?
sjobie wrote:Even wennen maar de melodie pakt me wel, verder ga ik deze wel waarderen na hem wat meer geluisterd te hebben.
Leuke plaat, vrolijk maar niet te
Kicks zijn ook lekker
Kicks zijn ook lekker
Omdat hier een mooie foto van wasGouryella wrote:Waarom is er trouwens voor de achtergrond van het filmpje de 'Lipgloss'-stage (house) gebruikt en niet de Megabase stage?
De show wordt iig opgenomen dus zal nog mooier filmpje van komen
vind hem wel lekker maar niet anthem waardig
-
GHardtraxxer
- 91 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
Na dat ik Geck-o op Re:set live heb gezien ben ik al niet zo'n fan van hem.
en dit maakt het niet veel beter. heb het idee dat hij er halverwege
achterkomt dat hij een raw track wil maken.
en dit maakt het niet veel beter. heb het idee dat hij er halverwege
achterkomt dat hij een raw track wil maken.
Erg origineel en sterk anthem, alhoewel het toch net niet helemaal mijn ding is gaat het in ieder geval wel wat dieper dan de meeste anthems. Kan dit zeker waarderen.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Dit dus.101Hardstylelover wrote:niet snel dat ik een anthem geweldig vind maar echt petje af voor dit
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Heerlijk plaatje 
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Alleen dit jaar is er geen vuurwerk, in verband met broedende vogels.. ja-ja...Sainen wrote:Had ook niet anders verwacht wanneer ik terug kijk naar vorig jaar. Hele mooi (vuurwerk)show, zeker voor zo'n relatief onbekend festival.Geck-o wrote: De show die ze hieromheen maken wordt zaterdag ook supervet
-
K
In mei leggen alle vogels een ei.Ofcourse wrote:
Alleen dit jaar is er geen vuurwerk, in verband met broedende vogels.. ja-ja...